משה ליאון, כיכר ספרא, מיגון מפני נגיף הקורונה (צילומים: שלומי כהן, מוטי מילרוד)
משה ליאון, כיכר ספרא, מיגון מפני נגיף הקורונה (צילומים: שלומי כהן, מוטי מילרוד)

ראש העיר ליאון על ההיערכות לסגר מלא: "נמשיך לספק את השירותים החיוניים לתושבים"

התפרצות הקורונה | בתדרוך שערך ראש העיר משה ליאון הוא מעריך כי סגר יוטל בימים הקרובים. לדבריו, הסופרים ובתי המרקחת יפעלו כרגיל: "ההבדל היחיד יהיה באכיפה של המשטרה"

פורסם בתאריך: 19.3.20 20:22

בעיריית ירושלים ממשיכים להיערך לקראת הרגע (שנראה יותר ויותר ריאלי) שבו יוטל סגר מלא על העיר ובכלל, וזאת על מנת לנסות ולעצור את התפרצות נגיף הקורונה.

בשיחה שקיים ראש העיר משה ליאון עם התקשורת הוא הדגיש כי "אנחנו נמצאים בימים קשים, ולצערי זה הולך להחריף. עיריית ירושלים דנה רבות על המשמעויות של הטלת סגר על העיר. אנחנו בקשר שוטף עם משרד הבריאות נפגשנו עם פיקוד העורף וקיימנו ישיבות עם המינהלים הקהילתיים ואנחנו דנים על ההשלכות והמשמעויות הרחבות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לדברי ליאון, "המטרה היא שאנשים לא יצאו מהבתים. אני מעריך שזה יקרה ביומיים הקרובים ומתאר לעצמי שייצא צו בנושא. אנחנו בעיריית ירושלים ערוכים להסגר, אנחנו נמשיך לספק את השירותים החיוניים לתושבים. כמובן שהמשטרה תהיה אחראית על האכיפה. חשוב שכולם יבינו – אין משמעות ממה שקורה היום בפועל. אני לא מוצא הבדל גדול בין ההנחיות לזמן סגר למה שקורה בימים האחרונים. ההבדל הוא שתהיה אכיפה".

ליאון הוסיף והתייחס גם לפעילות המרכזית של העירייה בימים אלו. "אנחנו בעיקר מתעסקים בנושא של הקשישים. הם אמנם לא חייבים להיכנס לבידוד, אבל אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי לדאוג שהם יישארו בבתים שלהם. יש לנו מערך מתנדבים שנותן להם מענים וזאת כדי להקל עליהם. אנחנו מבקשים מהציבור לתת יד כמה שהוא יכול. אנחנו רוצים וצריכים שאנשים יישארו בבית. אנחנו מדברים על 21 אלף בתי אב שאנחנו רוצים להיות איתם בקשר, גייסנו אלפי מתנדבים שאמורים להיות בקשר ואנחנו מסייעים להם".

חשוב לציין כי בעיריית ירושלים מודעים לבעיות שעשויות להיווצר בזמן סגר. ראש העיר ליאון מסביר כי "אנחנו רואים בטלזסטון שלהכניס שכונה שלמה להסגר זה מסובך. אנחנו בונים על המשמעת העצמית של התושבים מאשר על האכיפה. בכל מקרה, אין בכלל ספק שגם בזמן סגר סופרים, מכולות ובתי מרקחת יפעלו כרגיל, כך גם השירותים החיוניים האחרים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רוני

    אדןני ראש העיר – אנא הקל עלינו בתושבים לא רק במילים יפות אלא במעשים. הורד/ קצץ / הקפא את הארנונה למגורים ועסקים
    בדחיפות !!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר