אנשי רפואה ממוגנים מפני הקורונה, כיכר ספרא צילומים אוהד צויגנברג, שלומי כהן
אנשי רפואה ממוגנים מפני הקורונה, כיכר ספרא (צילומים: אוהד צויגנברג, שלומי כהן)

בדרך לסגר כללי על העיר? דיון חירום התקיים בעיריית ירושלים – ראש העיר ליאון: "מוכנים לכל תרחיש"

הבוקר, רביעי, קיים ראש העיר משה ליאון דיון חירום נוסף להיערכות העיר במקרה של סגר מוחלט. "נעבור את זה ביחד"

פורסם בתאריך: 18.3.20 13:21

בעיריית ירושלים נערכים לתרחיש הקיצוני של הטלת סגר מוחלט על ירושלים. בדיון חירום שהתקיים הבוקר בלשכת ראש העיר משה ליאון, שבו השתתפו נציגי פיקוד העורף מחוז ירושלים, משטרת ישראל, מנכ"ל העירייה איציק לארי ומנהלי המינהלים, התקיים דיון עניינים אודות ניהול העיר בזמן סגר מוחלט.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעקבות הדיון, מוסר ראש העיר ליאון כי "העיר ירושלים ערוכה לכל תרחיש בכל ההיבטים. הקמנו את מערך מתנדבים הגדול ביותר בישראל פועל לילות כימים למען אוכלוסיות מוחלשות ועבור מי שצריך".

עוד מוסיף ליאון: "אני קורא לכל תושבי ירושלים להישמע להנחיות משרד הבריאות ולשמור על הגיינה אישית וסביבתית. אנחנו נעבור את זה יחד".

הדיון התקיים לנוכח החרפת המגבלות שמוטלות על הציבור. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", במסגרת ההנחיות האחרונות מאתמול (שלישי) נאסר בין השאר על יציאה לפארקים, קוצרו זמני הנסיעה של התחבורה הציבורית ובוטלו עשרות קווים בינעורניים.

כמו כן, משרד התחבורה עדכן כי קווי האוטובוסים שיופעלו יגיעו רק למקומות חיוניים ובהם מרכזי תעסוקה, מרכולים ומרכזי הקניות, קופות החולים ובתי החולים. "גורמי המקצוע במשרד התחבורה בהנחיית משרד הבריאות החליטו להפסיק את התחבורה הציבורית למקומות שאינם חיוניים ובהם מוסדות חינוך", נמסר ממשרד התחבורה. "אנשי המקצוע ברשות הארצית לתחבורה ציבורית בשיתוף מפעילי התחבורה הציבורית מעדכנים את מפות הקווים, ובוחנים את נחיצותו של כל קו תחבורה. ובהתאם יופסקו כל קווי התחבורה אל מקומות הבילוי, קווי הלילה, קווי הסטודנטים והתלמידים ואל מוסדות הלימוד. בכל העת נערכת בחינה של השימוש וצרכי הנוסעים".





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תמשיכו לאפשר לאוכלוסיה החרדית לצפצף על ההנחיות ולהתכנס בחתונות ובישיבות בכינוסים המוניים, ותוך זמן קצרצר ירושלים תהפוך לאיזור אסון. לזה שהם מטנפים את העיר – כבר התרגלנו, לזה שהם מפגינים וחוסמים כבישים כל שני וחמישי – כבר התרגלנו, לזה שהילדים שלנו הולכים לצבא בשעה שילדיהם מוגנים בישיבות, ובזכות ילדינו הם יכולים להמשיך בשיגרת חייהם באין מפריע – כבר התרגלנו. לזה שאנחנו משלמים ארנונה גם במקומם – כבר התרגלנו, אבל לזה שהם יביאו במישרין למותנו – קצת קשה לי להתרגל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תתביישי לך..בלי הלימוד תורה ,העולם אבוד.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חחחחח מוכן לכל תרחיש איזה מרגע משי נאמר עוד מעט נראה כמה אתם מוכנים יהיה קריסה טוטאלית של כל המערכות במיוחד מערכת הבריאות עד אז תמשיכו עם הפרסומים חסרי משמעות שלכם אגב לקיים תפילוט בבית כנסת לאוכלוסיה חרדית ולמנוע את המוסלמים זה גם חלק מהגזענות של הממשלה שלכם עם כל הכבוד החרדים הם אילו שיגרמו לכם לקרוס

  4. שכן מהשכונה

    ראש העיר במקום להכניס את הציבור ללחץ וחרדות תעשה שינוי דרמטי בניקיון השכונות.בפסי האטה בכבישים למען ביטחון ילדנו.בחינוך.בבניה.ועוד.ישנם אלפי ירושלמים שסובלים מאוזלת ידה של הרשות המקומית ובחוסר מענה לתושבים החסרי ישע המבוגרים הילדים ועוד…קרונה? רק אמונה תוציא אותנו מהמחלה הזו..לך ראש העיר יש את הנ"ל

  5. שלומי

    שלום לך משתמש אנונימי, היהודים הדתיים חרדים בלימוד התורה מגנים על עם ישראל וגם עליך ועל צהל והמשטרה ובתי החולים ועל הכל.
    לזה שאתה ושכמותך מאשימים בפרזיטיות התרגלנו אני ורשתי וחבריי הדתיים עובדים ומהמיסים שלנו מתאפשרות תאטראות אופרה ושאר טפשות שמענגת אותך ואת חבריך.
    לזה שאנחנו מגעילים מלוכלכים עם הרבה ילדים התרגלנו כמובן ילדים מחונכים יפים מנומסים מכובדים שלא מעשנים גראס ושטופי זימה בסמרטםונים ולא חצופים אלימים שעסוקים בפורנו שלך. יש הרבה ילדים ב"ה ומשפחות קונות וצורכות ומשלמות.
    ולא לא הכסף שלך אלא כסף שלנו מעבודה מתרומות מגמח וחסד חסר גבולות ומלא בנתינה אינסופית לאחר.
    בענייו הקורונה אז ככה הנדבקים הראשונים לא היו חרדים מי שהביא את הנגיף לארץ זה מטיילים משועממים כמוך שחזרו מסין ואיטליה ועשו שופינג וטיילו והדביקו אותנו הדתיים והלא דתיים..אתה ושכמותך חסרי אחריות הגיינה ואכפתיות הסתובבתם ברחבי הארץ והעיר והדבקתם את כולם.
    דתיים שומרים והגיינים והמצוות וההלכה כולה להישמר ולהיזהר וניקיון ותמימות ואהבה.
    רק בריאות!!
    בשורות טובות לכל עם ישראל.

  6. חיה אברמסקי עסיס

    לא כל החרדים אותו דבר . רובם ככולם משלמים ארנונה לא כולם עורכים הפגנות ומטנפים רחובות די להכללה גזענית. אולי לאמר ההפך חלילה אסור להכליל אף אחד גם ערבים כולם שווים למעלה במיוחד במגיפה צריך להתאחד

  7. אנונימי

    זה פשוט מטורף איך שהתקשורת הכניסה שנאה בלב החילונים לדתיים
    תגיד שמעת על עזר מציון, איחוד הצלה,זק"א, חסדי נעמי ועוד המון ארגוני חסד ועזרה הכל בהתנדבות ללא שום מטרות רווח?? אתה יודע כמה אנשים החרדים הצילו בזכות הארגונים האלה?! ומי בדיוק מארגן ומתנדב בכל הארגונים האלה אם לא החרדים המטונפים שיביאו למותינו??? וכל החרדים שחוסמים כבישים וכו' אלא לא חרדים!! הם רק נראים אבל הם לגמרי לא והם חלק קטן מכל החרדים! ותאמין לי שרוב החרדים לא מסכימים עם מה שהם עושים!

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תתרגל למחשבה שמי שיתפל בך אחרי 120 יהיה גם חרדי. בינתיים הרבה בריאות ועוד יותר הרבה שפיות.

  9. ירושלמית

    תתרגל שגם מי שיטפל בך אחרי 120 יהיה… חרדי. בינתיים הרבה בריאות ועוד יותר הרבה שפיות וחרות מחשבתית.

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני חרדי וכואב לי שככה אתה מדבר אבל אני אוהב אותך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר