הנמרה אשור (צילום: אוריאל נורי)
הנמרה אשור (צילום: אוריאל נורי)

עצוב: בגן החיות נפרדו מהנמרה הפרסית שאיבדה את אחת מרגליה

הנמרה אשור הגיעה לירושלים לפני כ-18 שנה כשהיא מתהלכת על שלוש רגליים בלבד, הלכה לעולמה כשהיא כמעט בת 19. "היוותה השראה מיוחדת לבעלי מוגבליות שצפו בה ולילדים ששמעו את סיפורה", אומרים בגן החיות

פורסם בתאריך: 21.4.24 21:45

אשור – הנמרה הפרסית הכמעט מיתית של גן החיות התנ"כי – הלכה לעולמה, כשהיא בגיל מופלג לנמרים – כמעט 19 שנה.

את הנמרה אשור כמעט אין מבקר בגן החיות שלא מכיר. היא הפכה לאגדה של ממש, בשל המוגבלות ממנה סבלה – התהלכה על 3 רגליים בלבד, לאחר שאיבדה את אחת מרגליה בגיל מעוד צעיר – עוד לפני שהגיעה לגן החיות התנ"כי מהגן בבודפשט, הונגריה.

בגן החיות, כמעט מיותר לציין, לא היססו לקלוט את הגורה המיוחדת, שגדלה להיות נמרה חזקה ופעילה מאוד, מה שהפך אותה לעוד יותר מיוחדת ולמוקד משיכה עבור ילדים רבים.

מגן החיות נמסר: "רגע לפני החג התעוררנו לבוקר מעט עצוב בגן, כשאשור, הנמרה הפרסית שלנו הלכה לעולמה בגיל מופלג".

 

 

בגן החיות מספרים עוד כי "אשור, שהיתה בעלת אופי מיוחד, שיתפה פעולה עם צוות הטיפול אך תמיד זכרה להראות לכולם שהיא בעיקר חיית בר. היא היתה רצה, קופצת ומטפסת לאורך, לרוחב, ולגובה התצוגה באופן בולט יותר משאר הנמרים, והיוותה השראה מיוחדת למבקרים בעלי מוגבלויות שצפו בה, ובעיקר לילדים ששמעו את סיפורה. אשור היתה בעלת אמביציה, ונהנתה במיוחד מההעשרות והאתגרים שהציבו לה המטפלים".

יצוין כי נמרים פרסיים חיים בטבע עד לגיל 10 לערך. אשור האריכה ימים וצפויה היתה לציין בקרוב את יום הולדתה ה-19, אך מצבה הגופני הדרדר עד כדי שלא הצליחה עוד לקום.

"כולנו נתגעגע לאשור, שנכנסה ללבבות שלנו ושל רבים ממבקרי הגן", נמסר מגן החיות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר