אריה אבן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
אריה אבן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

"אדם חזק עד רגעיו האחרונים": אריה אבן ז"ל מקרית היובל נפטר מקורונה

אריה אבן ז"ל, 88, ניצול שואה שעלה לבדו מהונגריה ב-1949, עבד במשך שנים באגף המכס. ב-4 שנים האחרונות הוא התגורר בבית האבות "נופים" שבקרית היובל, הותיר אחריו 18 נכדים ונין

פורסם בתאריך: 21.3.20 14:19

אריה אבן ז"ל, בן ה-88, שהתגורר בבית האבות "נופים" בקרית היובל, שבו התפרצה מחלת הקורונה, נפטר אתמול בערב בבית החולים שערי צדק לאחר שהיה מאושפז במצב קשה. אבן ז"ל הוא הנפטר הראשון ממחלת הקורונה בישראל. בבית החולים ציינו אתמול בערב כי אבן ז"ל סבל ממחלות רקע רבות – במהלך השבוע הוא עבר החייאה, אך מצבו הדרדר. כאמור, מותו נקבע אתמול בערב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אבן ז"ל הוא ניצול שואה, שעלה לבדו מהונגריה ב-1949 והקים את ביתו בירושלים. במשך שנים הוא עבד באגף המכס ובארבע שנים האחרונות הוא התגורר בבית האבות "נופים" שבקרית היובל בירושלים, במקום שבו נדבקו עשרה דיירים ואנשי צוות בקורונה.

אבן ז"ל הותיר אחריו ארבעה ילדים, 18 נכדים ונין. משפחתו פרסמה הודעה שבה נכתב עליו כי "היה איש יקר ואהוב, חי חיים מלאים, מסור למשפחתו, אדם חזק עד רגעיו האחרונים. שמחים שבערוב ימיו התגורר ארבע שנים בבית הדיור המוגן 'נופים' ואהב מאד את המקום. צר לנו על כך שהעביר את ימיו ורגעיו האחרונים כאשר בני משפחתו מנועים מלהיות לצידו. אנו מודים לצוות הרפואי בבית החולים שערי צדק על טיפול מסור, אנושיות ואמפתיה".


בית הדיור המוגן נופים בקרית היובל (צילום: אמיל סלמן)

בית הדיור המוגן נופים בקרית היובל (צילום: אמיל סלמן)


כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", בשערי צדק ציינו כי אבן ז"ל "הגיע לשערי צדק במצב קשה מאוד עם מחלות רקע רבות ומשמעותיות. המטופל קיבל טיפול רחב, מקיף וצמוד על ידי צוות רחב ועבר במהלך השבוע החייאה בשל אירוע לבבי. בשעות האחרונות חלה הידרדרות במצבו וכאמור לפני כשעה הוא נפטר. אנו משתתפים בצער המשפחה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהי זכרו ברוך.
    אולי לאפשר לאנשים ללבוש מגן מלא וללות ברגעים האחרונים את יקיריהם. עצוב מאוד.
    מתי הלוויה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר