העבודות והפקקים בצומת פת (צילום: פרטי)
צומת פת (צילום: פרטי)

עוד חסימות: הדרך לתלפיות הופכת להיות קשה יותר

העבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה: החל מהערב, מוצ"ש, יחלו הסדרי תנועה חדשים, במסגרתם תיחסם הפנייה שמאלה ברחוב פת לכיוון תלפיות ויצומצם נתיב פנייה שמאלה מכיוון תלפיות לכיוון רחוב דב יוסף

פורסם בתאריך: 30.5.20 17:29

העבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים עולות שלב והנהגים והנהגות ירגישו את זה בשטח – החל מהערב, מוצ"ש, 30.5, יחולו שינויים בהסדרי התנועה ברחובות דב יוסף ויעקב פת.

במסגרת העבודות, לא תתאפשר הפנייה שמאלה ברחוב פת (למגיעים מצפון) לכיוון תלפיות (מכיוון צומת פת). בנוסף, יצומצם נתיב פנייה שמאלה מכיוון תלפיות לכיוון רחוב דב יוסף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עבודות בצומת פת ורחוב דב יוסף (קרדיט מפה: צוות תוכנית אב לתחבורה)

(קרדיט מפה: צוות תוכנית אב לתחבורה)


כמו כן, יחולו שינויים במסלולי התחבורה הציבורית העוברים בצומת. קווים 12 ו-22 המגיעים מרחוב פת לכיוון תלפיות ימשיכו ישר לרחוב דב יוסף עד למעגל התנועה בכניסה לבית צפאפה ויחזרו לצומת הרחובות יעקב פת ודב יוסף. מודגש כי ייתכנו שיבושים בקווים אלו ובשאר הקווים העוברים באזור. לנוסעים לכיוון תלפיות – למגיעים מכיוון צומת פת מומלץ לנסוע לכיוון רחוב יהודה הנשיא. למגיעים מכיוון כביש בגין מומלץ לפנות ברחוב בנבנישתי לכיוון דב יוסף.

העבודות שמבוצעות על ידי עיריית ירושלים ומשרד התחבורה, באמצעות חברת מוריה וצוות תכנית אב לתחבורה ירושלים, כוללות חפירה וחציבה והן יתקיימו בימים ראשון-חמישי במהלך שעות היום והלילה, למשך כחודש.

בעירייה מוסיפים ומציינים כי במתחם יוצבו פקחי תנועה: "העבודות מתבצעות בהתאם לאישורים הנדרשים של משטרת ישראל ובמקום יוצבו פקחי תנועה להבטחת זרימת התנועה".



כפי שפורסם ב"כל העיר" הקו הירוק יהיה הקו השני של הרכבת הקלה שיפעל בעיר, ויתווסף לקו האדום שפועל בירושלים מאז שנת 2011. הקו הירוק יחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. בדרכו יעבור ברחוב דב יוסף, צומת פת, רחוב הרצוג, מחלף בייט, יחצה את קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, את אזור הכניסה לעיר ומרכזה, בשדרות שז"ר, שדרות נורדאו, רחוב שרי ישראל, רחוב בר אילן, רחוב חטיבת הראל, רחוב זלמן שרגאי ושדרות לוי אשכול. לאורכו של תוואי הקו הירוק, שיתפרס על פני 20.2 ק"מ, ימוקמו 47 תחנות. מספר הנסיעות בקו צפוי לעמוד על 160,000 ליום. עלות העבודות נאמדת בעשרה מיליארד שקלים – כולל שווי הקרונות.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גולי

    מדהים
    העניין שזה אף פעם לא נגמר בזמן המיועד
    ועד שזה כן זה הופך לא רלוונטי כמות הרכבים על הכביש היא בלתי נסבלת חייבת להיות רכבת רצינית שתאפשר גם לפריפריות להגיע לעיר ולהתנייד בתוכה בלי רכב פרטי
    אחרת פשוט נאלץ לבזבז זמן בפקקים עד בלתי אפשרי

  2. אייל

    שלום, האם יהיה ניתן לפנות ימינה לרחוב יהודה הנשיא אם אני בא מכיוון גילה? אני פשוט עובד באזור. תודה.

  3. לא רלבנטי

    חלק מהנהגים הם פסיכופטים…….והציבור הרחב אדיש….או חסר אונים לתופעה הזו…….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר