הבוקר, המתחם לבדיקות קורונה בטדי (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
מתחם לבדיקות קורונה (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

התפרצות הנגיף בגמנסיה – הבוקר, שבת: מד"א החל לבצע בדיקות קורונה בטדי

הבוקר, שבת, החלו צוותי מד"א לבדוק את כלל התלמידים, המורים ובני משפחותיהם במתחם הבדיקות ברחבת חניון אצטדיון טדי; ועד ההורים בבית הספר ע"ש פולה בן גוריון הכריז על ביטול הלימודים בעקבות חשש מהדבקה

פורסם בתאריך: 30.5.20 08:42

עדכון אחרון: 30.5.20 12:48

הבוקר, שבת, החלו מד"א ועיריית ירושלים לבצע בדיקות קורונה לכלל התלמידים, המורים ובני משפחותיהם במתחם הבדיקות המיוחד שהוקם ברחבת חניון אצטדיון טדי. המתחם פועל החל מהשעה 9:00 ועד השעה 17:00.

כמו כן, בעקבות התפשטות הקורונה בגמנסיה הכריז ועד ההורים בבית הספר ע"ש פולה בן גוריון שברחביה על ביטול הלימודים בעקבות החשש מהדבקה. ההורים חוששים כי גם בבית הספר יתגלו מקרי הדבקה, לאחר שתלמידים בגמנסיה, שאחיהם הקטנים לומדים בבית הספר פולה בן גוריון, אובחנו חולים בקורונה. מנגד, בעיריית ירושלים מדגישים כי נכון לשעה זו (שבת, 12:45) הלימודים מתקיימים בכלל בתי הספר בירושלים, מלבד הגמנסיה העברית שנסגר.

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", הערב, מוצ"ש, צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו להכריז ככל הנראה על השבתה של חטיבות הביניים והתיכונים ברחבי הארץ, בעקבות העלייה בנתוני התחלואה בבתי הספר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית ירושלים מוסרים הלילה כי "בהנחיית ראש העיר ירושלים משה ליאון כל מורי בית הספר הגמנסיה יבדקו מחר במתחם ההבדיקות בטדי – מורים חברי כל קופות החולים. תלמידים: חברי קופות החולים כללית ומאוחדת יבדקו בטדי, חברי קופת החולים מכבי במתחם הבדיקות של הקופה בשכונת פסגת זאב וחברי קופת חולים לאומית ע"פ הנחיה מהקופה. ע"פ הנחיית משרד הבריאות יבדקו גם בני המשפחה הגרעינית של התלמידים שנמצאו חיוביים לנגיף. לתיאום בדיקה יש להתקשר למוקדי הקופות".

בעירייה מדגישים הלילה כי "ביצוע בדיקות הקרונה במתחם הבדיקות של מד"א ועיריית ירושלים בטדי יתאפשרו עם הפניה מקופות החולים ותאום תור לבדיקה. מד"א ירושלים יבצע זימון תורים אוטומטי ותישלחנה הודעות sms לזימון תורים עבור בני המשפחות ותלמידים שטרם נבדקו – בני משפחות ותלמידים אשר לא יקיבלו הודעות עד הבוקר מתבקשים לחייג למוקדי החירום של קופות החולים: כללית *2700, מכבי *3555, לאומית *507, מאוחדת *3833".


הגמנסיה העברית (צילום: תמר הירדני)

הגמנסיה העברית (צילום: תמר הירדני)


כפי שפורסם ב"כל העיר" – ביום רביעי שעבר אובחנו תלמדים חולים בקורונה ומאז מספר הנדבקים רק עלה. לפי נתונים המעודכנים לערב שישי, 29.5, בשעה 19:30, נדבקו 78 תלמידים ומורים בנגיף. לפי נתוני משרד הבריאות 60 אחוזים מהחולים בארץ הם תלמידים ומורים בגמנסיה העברית. עד כה בוצעו כ-700 בדיקות קורונה.

מנכ"ל מד"א אלי בין מוסר כי "כארגון ההצלה הלאומי, וכמי שעומד בחזית המאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, מד"א ערוך ומוכן להתגייס לכל משימה לבקשת משרד הבריאות וקופות החולים וזאת כפי שעשה תמיד. עשינו זאת בהצלחה וביעילות מיריבת מתחילת התפרצות נגיף הקורונה בישראל לפני כ-3 חודשים וכך יהיה גם הפעם".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שכואב לו

    אם זה היה חרדים היו עושים סגר על השכונה אבל עכשיו שזה לא חרדים ….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר