מתוך הסרטון שמתעד את העבודות במלחה (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

מול בתי הדיירים – החלם במלחה: משאיות פורקות ערימות חול, שמועמסות אחר כך על משאיות אחרות

צפו: משאיות מעמיסות ערימות של חול מול בתי הדיירים, שכבר מיואשים מהעבודות באזור מלחה שמתקיימות גם בלילה. יו"ר ועד התושבים דרור בקל: "לא יכול להיות שבמשך חודשים רצופים תושבים לא יכולים לישון ושאנחנו לא יודעים מתי זה יסתיים"

פורסם בתאריך: 21.6.20 07:50

תושבי מלחה לא ישנים טוב בלילה כבר כמה חודשים – העבודות להקמת הרכבת הקלה באזור נכנסו להילוך גבוה, והן מתקיימות אף עד שעת חצות. הדיירים, שעוקבים מקרוב אחר העבודות, מתארים כי כמה פעמים הם נתקלו במקרים שבהם משאיות פרקו ערימות של חול – ממש מול בתיהם, ולאחר מכן משאיות אחרות מעמיסות את ערימות החול חזרה. כמו כן, הדיירים מתלוננים על מפגעי אבק ורעש בלתי סבירים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


דרור בקל, יו"ר ועד התושבים בשכונת מלחה, מספר ל"כל העיר" כי "העבודות ברחוב אגודת הספורט הפועל בלילה כבר נמשכות מספר חודשים, בחודשים הללו התושבים לא יכלו לישון בלילה כראוי, בפגישה שהתקיימה עם מנהלי הפרויקט ואחראי על קשרי קהילה בחברת מוריה איתי סיכמנו שיעשה מאמץ לסיים את העבודות הלילה עד סוף חודש הרמדאן ואחר כך ניפגש לתכנן יחד את עבודות הלילה בהמשך. לצערי, לאחר הרמדאן ושבועות העבודות חזרו והפעם גם בלי תיאום מול המינהל הקהילתי ובעצם מאז עדיין כל שבוע אנחנו מקבלים פלייר שמבשר לנו שגם בשבוע שאחרי לא נוכל לישון".



"קיבלתי סרטונים שלא האמנתי למראה עיני", אומר בקל, "באות משאיות שפורקות עפר ואחר כך מגיעות משאיות ריקות ומעמיסים את אותה ערימה. אני יכול להבין את היתרון שיש בעבודות לילה ואז בעצם לא פוגעים בתנועה או שהפגיעה בתנועה היא מצומצמת, אבל הכל צריך להיות מידתי, לא יכול להיות שבמשך חודשים רצופים תושבים לא יכולים לישון וכשאנחנו לא יודעים מתי זה יסתיים".

כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר" במלחה מבוצעות עבודות תשתית להקמת הרכבת הקלה – שכוללים שינויים בהסדרי התנועה, צמצום נתיבי תנועה, הוספת רמזורים, ביטול פניות ועוד. מדובר בפרויקט לסלילת הקו הירוק, שיחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. בדרכו יעבור הקו ברחוב דב יוסף, קניון מלחה, אצטדיון טדי, צומת פת, רחוב הרצוג ועוד. הצפי לסיום העבודות הינו בשנת 2023.

"כל העיר" פנה לעיריית ירושלים, שמסרה בתגובה: "העבודות מבוצעות בהתאם להיתרים. חלקן מבוצעות בשעות הלילה, בהתאם להנחיות המשטרה, זאת כדי למנוע עומסי תנועה כבדים בשעות היום ולהקל על התנועה באזור. העבודות בלילה נועדו לקצר את לוחות הזמנים של הפרויקטים ולמנוע השלכות תחבורתיות רחבות לתקופה ארוכה יותר. הן מבוצעות תוך הליך שיתוף ציבור ומלוות על ידי צוות קשרי קהילה והסברה באופן שוטף. לפני מספר שבועות התקיימה פגישה בנושא בה הוסכם כי בהתאם להתקדמות ביצוע העבודות, ייעשה מאמץ לא לבצען בלילה. מאז אותה פגישה כמעט ולא מבוצעות עבודות לילה בצומת ולאג׳ה ומרביתן מבוצעות בשעות היום. בשל הצורך ההכרחי בביצוע עבודות לילה סמוך לצומת המאסף, העמוס בתנועה בשעות היום, ומתוך רצון לצמצם פגיעה בתושבים, המשטרה נענתה לבקשה והתירה לבצע עבודות במקום עד השעה 24:00. לגבי משאיות החול – הקבלן מבצע את העבודות לאורך הרחוב במקטעים קטנים וסגורים ולעיתים נדרש לנייד חומרים; יעשה כל מאמץ להפחית את מספר הסבבים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ששי

    חצופים
    מי שזוכר את החציבה של כביש רחוב קוליץ לגן החיות 24 שעות ביממה וגרמו נזקים לתושבים
    ברחובות שטרן בוליביה הציונות
    תושבי מלחמה לא שיתפו פעולה לצמצם את שעות העבודה
    ולהילחם הנזקים שנגרמו למיבנים הפורומים

  2. מעוז צ.

    ממש מפונקים. צריך לפנק אותם גם בקצת נעימות מואזין מדי לילה!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר