מרכז העיר, אבי זיתן (צילומים: ארנון בוסאני,בני בכר)
מרכז העיר, אבי זיתן (צילומים: ארנון בוסאני,בני בכר)

הטור של אבי זיתן | איך גורמים לצרכן להושיט יד ולבחור בעסק?

אבי זיתן, מומחה לשיווק ולאסטרטגיה, מסביר כיצד לשדר לצרכן מומחיות בתחום בו העסק פועל, שלמעשה תייצר אצל הלקוח בטחון שהוא נמצא בידיים טובות

פורסם בתאריך: 28.6.20 14:16

אין ספק, הנפגעים העיקריים ממגפת הקורונה במשק הם העסקים הקטנים אשר בניגוד לחברות גדולות ומבוססות, עובדים לרוב סיוע וללא תמיכה כלכלית, ונאלצים לגלגל את הפדיון היומי להישרדות של היום הבא.

אבל לעסקים קטנים, מעצם היותם כאלו, יש גם יתרונות לעומת חברות ועסקים גדולים. מימוש נכון וחכם של היתרונות, בתחומי השיווק והאסטרטגיה העסקית, יכול להביא להישרדות בימים קשים ולצמיחה בהמשך, ועל כך בסדרת הכתבות – 'יתרון לקוטן'. כל כתבה תעסוק בנושא מסוים ובהכוונה כיצד תוכלו ליישם בפועל את העצות בעסק שלכם. אז מבלי לבזבז זמן, קדימה, מתחילים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הלקוחות שלנו, וגם אנחנו, מוצפים במסרים, פרסומות, כתבות, הודעות, מיילים וכו', ומתוך כל עומס הזה אנחנו נדרשים לבלוט ולגרום לצרכן להושיט יד ולבחור בנו. על הקשב של הצרכן מתמודדים עוד המון עסקים, חלקם מתחרים ישירים וחלקם עוסקים בתחומים משיקים.

החוכמה היא לזקק את המסר אודות העסק שלנו, לכדי משפט אחד קצר וקולע, כזה שיחדור מבעד לעומס והרעש ו"יעזור" לצרכן לעשות את הבחירה הנכונה ולפנות אלינו.

כעסק קטן יש פיתוי להתפרס ולהציע מגוון פתרונות, כדי לנסות ולהרוויח מכל הכיוונים, אבל כאשר אנחנו גם וגם וגם, אנחנו לא מומחים בשום דבר ולא מייצרים סיבה להעדיף אותנו על פני המתחרים.

על מנת לשדר לצרכן שאנחנו העסק הנכון עבורו אנחנו צריכים לשדר מומחיות בתחום בו אנו פועלים. המומחיות תייצר אצל הלקוח שלנו בטחון שבחר נכון ושהוא נמצא בידיים טובות.

וכאן בא לידי ביטוי היתרון לקוטן – לנו יש גישה ישירה ללב הלקוחות שלנו. במבט אחד, בחיוך וביצירת קשר בלתי אמצעי, פנים אל פנים (עם מסכות, בינתיים…), אנחנו יכולים להבין לעומק מה עובר על הלקוחות שלנו ומה הם צריכים ולתת לכל אחד מענה מדויק ובעיקר אישי. באמצעות פנייה אישית ואכפתית ומענה מתאים אנחנו יכולים להפוך ליועץ המהימן של הלקוח שלנו, היועץ שהוא יכול לסמוך עליו בכל פעם מחדש.

כעסק קטן אנחנו באפשרותנו להתאים ולחדד בקלות ובמהירות את המומחיות שלנו ואת המסר אודותינו, כך שנוכל להיות ייחודיים ומבודלים גם אם בסביבה העסקית שלנו פועלים עסקים דומים.

אז תנצלו את היתרון לקוטן, תבחנו את הפעילות שלכם ותתמקדו במה שאתם באמת טובים, במה שמייחד אתכם, במומחיות שלכם, ובאמצעות קשר ישיר עם כל לקוח ולקוח תוכלו להפוך ליועץ האישי שלהם, יועץ מומחה שאין לו תחליף.

אבי זיתן, מומחה לשיווק ולאסטרטגיה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר