עיר המדרחובים באזור שוק מחנה יהודה, אמני רחוב (צילומים: רון ירקוני יחסי ציבור, צבי רבינוביץ)
עיר המדרחובים באזור שוק מחנה יהודה, אמני רחוב (צילומים: רון ירקוני יחסי ציבור, צבי רבינוביץ)

למען אמני הרחוב: שיתוף הפעולה המיוחד בין עיריית ירושלים לעיריית תל אביב

תוכנית עיר המדרחובים משתדרגת ומגיעה גם לתל אביב: ביוזמת קרן נכט יתקיימו ביום חמישי הקרוב פסטיבלי רחוב במספר מוקדים ברחבי ירושלים ותל אביב. "להעניק סיוע לקבוצת אמני הרחוב ולחזק את בעלי העסקים הקטנים"

פורסם בתאריך: 29.6.20 19:58

תוכנית עיר המדרחובים של עיריית ירושלים ממשיכה לעשות כותרות – הפעם, חיוביות: ביום חמישי הקרוב יתקיים שיתוף פעולה מיוחד בין עיריית ירושלים לעיריית תל אביב, כאשר שתי הערים יארחו פסטיבל מופעי רחוב במספר מוקדים. יוזמת שיתוף הפעולה הייחודי הזה היא הקרן המשפחתית של ענבר ומוריס נכט, אשר תרמו למען לשיתוף הפעולה היא הפרויקט כשני מיליון שקלים, אשר יגיעו בסופו של דבר לכיסם של מאות אמני הרחוב שישתתפו בפרויקט.

אז על מה בעצם מדובר? על תוכנית 'עיר המדרחובים' משודרגת, ארוכה יותר ומקיפה יותר, שתתקיים במספר מוקדים במקביל. פסטיבל הופעות הרחוב יתקיים ביום חמישי, 2.7, החל מהשעה 17:30 ועד לשעה 21:30. במסגרת הפסטיבל ייסגרו לתנועת כלי רכב. כך למשל, בירושלים יתקיים הפסטיבל במדרחוב בן יהודה וכיכר ציון, נחלת שבעה, שוק מחנה יהודה, עמק רפאים, רח' הלל, שדרות ממילא ורחבת שער יפו, רח' רקנאטי וצונדק בשכונת רמות. במקביל, בתל אביב יהפכו למדרחובים חלק מרחובות מרכזיים כמו שינקין, רוטשילד, דיזינגוף, שוק הפשפשים ביפו, רחוב שבזי, שוק התקווה ומתחם התחנה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הפעילויות, חשוב להדגיש, יתקיימו בכפוף להוראות משרד הבריאות כאשר תהיה אכיפה של חובת עטיית מסכה במרחב הציבורי.

ראש העיר משה ליאון: "אני מודה לקרן נכט על ההתגייסות והרצון למען ירושלים, תושביה ואמניה. אני סבור כי זהו רק שיתוף הפעולה הראשון ועוד נמשיך ונצעד יחד".

נחמן רוזנברג מנכ"ל קרן נכט: ״עולם התרבות הישראלי מורכב גם ממאות שחקנים ואמני-רחוב, שרבים מהם נפגעו כלכלית באופן הקשה ביותר במשבר הקורונה. מטרת היוזמה היא להעניק סיוע אישי לקבוצה הזו ובמקביל, לחזק באופן ישיר את בעלי העסקים הקטנים בירושלים ותל אביב יפו״.

מקרן נכט נמסר עוד כי "הקרן, שהוקמה על-ידי עו״ד ענבר נכט, מתמקדת בפילנתרופיה יזמית והגדילה מאוד את פעילותה במהלך משבר הקורונה. בין היתר יזמה אירוע הצדעה עם עולם המוזיקה שמסגרתו העניקה מלגות-קיום לכ-700 עצמאיים בתעשייה, הקימה מוקד סיוע הומניטרי לתמיכה בקשישים בשיתוף עם ארגון ״איחוד הצלה״ ו-30,000 מתנדבים, והזניקה קמפיין גיוס עבור ארגון לקט-ישראל למימון ארוחות חמות לרבבות נזקקים. בנוסף, הקימה הקרן רשת היסעים ארצית לחולי-סרטן במהלך תקופת הסגר שבה הושבתה התחבורה הציבורית, והענקת ייעוץ משפטי חינם ע"י משרדי MEI Law בדיני עבודה לאמהות חד-הוריות שנפגעו בקורונה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אפרת אסף

    פעילות נגד התושבים. ביטול התחבורה הציבורית והשארת תושבים בבית בעוצר. כל זה כדי להעמיד נגני רחוב דוקא בתחנות נאוטובוסים ועל הכביש. הדכונה דלי עמק רפאים משמדת תפאורה להצגות דל ראש העיר ובמשך יומיים כל דבוע אין תחבואה ציבורית. אי אפשר לצאת מהבית. זה זלזול בתושבים ודריכה עליהם.

  2. לא היה יותר פשוט

    להעביר לאמנים כסף לסיוע,בגלל המצב הקשה אליו נקלעו
    במקום לסגור כבישים,ולפגוע בחלר מבעלי האזרחים וחלק מהתושבים
    מצד אחד עוזרים מצד שני פוגעים.
    אבל כל המדינה הזו מנוהלת עקום בידי פקידים
    אשפר לראות את הניהול של משבר הקורנה והנזקים העצומים שנגרמו על ידי ניהול של פקידים ורא ממשלה
    אפשר לראות גם ברמה העירונית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר