לעילוי נשמתו של שמואל חזן ז"ל - נהרג בתאונת קטלנית בכביש 40 (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

"רצה להיות אבא": פרידה קשה משמואל חזן ז"ל מרמות, שנהרג בדרך חזרה מירח הדבש

אבל כבד נפל על בית משפחת חזן ברמות לאחר שבן המשפחה, שמואל חזן ז"ל, מבעלי קיוסק "רבע לשבע", נהרג בתאונה קטלנית בדרך חזרה מירח הדבש שלו באילת. גיסו איציק עמרמי מספר ל"כל העיר": "הוא נתן הרבה צדקה בסתר למשפחות מעוטות יכולת"

פורסם בתאריך: 7.7.20 15:38

"שמואל נתן הרבה צדקה בסתר למשפחות מעוטות יכולת", כך מספר ל"כל העיר" איציק עמרמי, גיסו של שמואל חזן ז"ל (30) מרמות, שנהרג בשבוע שעבר בתאונה קטלנית בכביש 40, בדרכו חזרה מירח הדבש באילת. "גם במהלך תקופת קורונה, למרות שהעסק שלו, קיוסק 'רבע לשבע' במרכז העיר, היה סגור – הוא שילם לעובדים משכורות מלאות. כל העובדים שלו מספרים על איש נעים הליכות, שמעולם לא הרים את קולו עליהם. הוא היה כזה שתמיד נתן להם את הרכב שלו או האופנוע שלו כשהיו צריכים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אבל כבד ירד השבוע על בית משפחת חזן ברמות ועל בית משפחתה של אשתו אסתי חזן בבית שמש. האסון הנורא שפקד אותם קשה להכלה – כפי שפורסם ב"כל העיר", שמואל חזן, בן 30, נהרג בתאונה קטלנית בכביש בדרך חזרה מאילת, כשהיה בדרכו לבית שמש. לפני כשבועיים הוא התחתן עם בחירת ליבו. התאונה הקשה התרחשה ביום שלישי שעבר בין בסיס שיזפון ליישוב שיטים – הציר המוביל לאילת. רכבו של חזן ז"ל התנגש באוטובוס – בוחני התנועה של המשטרה עדיין חוקרים את נסיבות התאונה. חזן ז"ל הותיר אחריו אישה – אסתי, הורים, שני אחים ושלוש אחיות.


שמואל חזן ז"ל ביום חתונתו (צילום: פרטי)

שמואל חזן ז"ל ביום חתונתו (צילום: פרטי)


עמרמי גיסו מוסיף ומספר עליו כי "שמואל שאף להקים יוזמות שיעזרו לחתנים ולכלות – בחינם. היו לו ולאשתו אסתי הרבה חלומות – להקים בית, והוא תמיד אמר שהוא רוצה להיות אבא. המשפחה מאמינה מאוד שהכל מאלוקים, ה' נתן ה' לקח, וכל נשמה פה זה פיקדון לזמן קצוב".


זירת התאונה הקטלנית בכביש 40 (צילום: דוברות המשטרה)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר