ההפגנה הגדולה בבלפור, הערב (צילום: אמיל סלמן)
ההפגנה הגדולה בבלפור, הערב (צילום: אמיל סלמן)

המחאה הגדולה אמש בבלפור: כ-6,000 מפגינים ומפגינות, 12 נעצרו במהלך הלילה

ההפגנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו התעצמה אמש (מוצ"ש) - כ-6,000 משתתפים מחו נגד הממשלה ונגד אופן טיפולה במשבר הקורונה; מתחילת ההפגנות נעצרו כ-150 מפגינות ומפגינים

פורסם בתאריך: 25.7.20 23:39

עדכון אחרון: 26.7.20 03:25

** עדכון – 3:25: משטרת ירושלים השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות – מכת"זית ופרשים על מנת לפזר את המפגינים והמפגינות מכיכר פריז. המשטרה עצרה 12 חשודים בחשד לעבירות של עבירות סדר – מתחילת המחאה בבלפור נעצרו כ-150 מפגינים ומפגינות.

במשטרה מסרו לקראת השעה 4 לפנות בוקר כי "על אף מחאה לגיטימית של מרבית המפגינים, שהתפזרו מרצונם, נותרו במקום קומץ מפגינים שסרבו להתפזר לאחר שהמשטרה הכריזה מספר פעמים על סיום המחאה וביקשה מהמפגינים לעזוב את המקום מרצונם, ועל כן המשטרה לבסוף נאלצה לפעול על מנת לפזרם ולהשיב את הסדר הציבורי ולפנות את הצומת. בתוך כך, עצרה/עיכבה המשטרה 12 חשודים בחשד לעבירות שונות של הפרת הסדר הציבורי ותקיפת מפגינים אחרים".





אמש, מוצ"ש, התקיימה הפגנה גדולה נוספת סמוך לבית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים – כ-6,000 מפגינים ומפגינות קוראים בין השאר לראש הממשלה להתפטר, על רקע מחאתם נגד הטיפול במשבר הקורונה ועל רקע כתב האישום שהוגש נגד נתניהו בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים.

גם בערב זה משטרת ירושלים נערכה בכוחות מתוגברים – שוטרים ושוטרות הוצבו ברחוב עזה, בכיכר פריז וברחובות הסמוכים כולל המכת"זית המשטרתית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ההפגנה מתקיימת לצד מחאות נוספות במוקדים ברחבי הארץ, ביניהם גם מול בית ראש הממשלה בקיסריה.

כידוע, בשבועות האחרונים נערכות הפגנות סוערות מול בית ראש הממשלה נתניהו ברחוב בלפור. כמעט בכל ההפגנות המשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות, בין השאר במכת"זיות, כדי לפנות את המפגינים והמפגינות בעת סיום המחאה. כמו כן, נרשמו עימותים אלימים והמשטרה עצרה עשרות מפגינים ומפגינות עד כה בחשד להפרת סדר. כולם שוחררו לאחר מכן.

גם ביום חמישי התקיימה הפגנה גדולה סמוך לבית ראש הממשלה בבלפור – בערב זה הפגינו מנגד באישור המשטרה גם תומכי נתניהו.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר