זירת התאונה - בן שנה וחצי נפגע באורח קשה מרכב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה - הערב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה הקשה בשכונת בית ישראל: בן שנה וחצי נפגע מרכב

צוותי ההצלה העניקו סיוע ראשוני לילד כבן שנה וחצי, שנפגע באורח קשה מרכב ברחוב יוחנן מזרחי - הוא פונה להדסה עין כרם; המשטרה עיכבה את הנהג הפוגע

פורסם בתאריך: 12.8.20 21:03

עדכון אחרון: 13.8.20 07:55

תאונה קשה התרחשה הערב בשכונת בית ישראל – בן שנה וחצי נפגע באורח קשה מרכב פרטי. צוותי ההצלה העניקו לו סיוע ראשוני, ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה את הנהג הפוגע. בנוסף, המשטרה בודקת את הנסיבות של הימצאותו של הפעוט ברחוב.

מאיחוד הצלה נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילד הולך רגל בן שנה וחצי, שנפגע מרכב ברחוב יוחנן מזרחי בירושלים".

שמעון קרישבסקי, חובש באיחוד הצלה, מספר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לילד הולך הרגל שיצא מחצר ביתו ונפצע קשה כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובגפיו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במד"א מציינים כי "בשעה 20:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תינוק שנפגע מרכב ברחוב יוחנן יוסף מזרחי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם, תינוק כבן שנה וחצי במצב קשה, עם חבלת ראש".

חובש רפואת חירום במד"א משה חמד מתאר: "כשהגענו למקום, ראינו על המדרכה תינוק כבן שנה וחצי כשהוא בהכרה מעורפלת, עם חבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וקיבועים, ופנינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר, התקבל דיווח במשטרה על פעוט, ברחוב יוחנן יוסף בירושלים, שפונה במצב קשה לבית החולים. במקום נמצאים שוטרים נפתחה חקירה לברור נסיבות המקרה".

ביום חמישי בבוקר מעדכנים במשטרת ירושלים כי "חוקרי ובוחני התאונות של המשטרה הגיעו למקום ופתחו כאמור בחקירה במהלכה עלה החשד כי מדובר בתאונת דרכים. בשעות הלילה, דיווח למשטרה תושב האזור (32), כי ככל הנראה הוא זה שפגע בפעוט. הוא עוכב לחקירה במשטרה ורכבו נתפס לצורך איסוף ממצאים. עם סיום חקירתו, שוחרר החשוד בתנאי מעצר בית. החקירה נמשכת לבירור נסיבות הימצאותו של הפעוט ברחוב".


בתוך כך, תאונה נוספת התרחשה הערב בקטמון – הולך רגל כבן 70 נפגע מרכב, ופונה להדסה במצב בינוני. "בשעה 20:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מאופנוע ברחוב רבן יוחנן בן זכאי בירושלים", מציינים במד"א. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם, בן 70 במצב בינוני, עם חבלת ראש".



תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר