הבוקר, המתחם לבדיקות קורונה בטדי (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
מתחם לבדיקות קורונה (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

המאבק להורדת תחלואת הקורונה בירושלים – מתחמי דרייב-אין חדשים יוקמו במזרח העיר

מתחמי "דרייב אין" חדשים לביצוע בדיקות קורונה ייפתחו השבוע בג'בל מוכבר ובשייח ג'ארח - ראש העיר ליאון: "נמשיך להשקיע מאמצים במיגור הקורונה"

פורסם בתאריך: 16.8.20 19:31

בשורה לתושבי מזרח ירושלים: שני מתחמי דרייב-אין חדש לבדיקות קורונה יוקמו השבוע במזרח העיר, וזאת בהתאם להנחייתו של ראש העיר משה ליאון. המתחמים ייפתחו בג'בל מוכבר ובשייח ג'ארח, שניים מהמוקדים העיקריים בהם קיימת התפרצות תחלואת קורונה במזרח העיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מציינים כי המתחמים החדשים נפתחו במטרה לשפר את איכות המדגמים ולכלול בהם את אחד האזורים המשמעותיים ביותר במזרח העיר, זאת על מנת שהדיגום יהיה אפקטיבי יותר. הבדיקות במתחמים החדשים יתבצעו ללא צורך בהפניה רפואית מיוחדת.

בעירייה מדגישים כי המהלך התבצע בעקבות פנייה דחופה שהעביר ראש העיר משה ליאון, למנהלי קופות החולים, במסגרתה הונחו קופות החולים להפנות את התושבים לבדיקות בצורה קלה וללא עיכובים, גם ללא הפניה, במטרה להגדיל את כמות הנבדקים ולהקטין את היקף התחלואה. "בעקבות הלחץ שהפעיל ראש העיר הוחלט על הקמת מתחמי הדרייב אין, תוך הקלה בקריטריונים של מי זכאי להיבדק, זאת למרות ההחלטה לסגור מתחמי דרייב-אין במדינה", נמסר מהעירייה.


בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


כזכור, במהלך הגל הראשון של הקורונה הוקם תוך יממה מתחם 'דרייב אין' ייעודי במזרח ירושלים, בו התקיימו בדיקות על ידי צוותי מד"א בסיוע עיריית ירושלים, וזאת לצד מתחם בדיקות הקורונה שנפתח בטדי. כעת, "ייפתחו המתחמים החדש בג'בל מוכבר ובשייח ג'ארח במטרה לעשות כל מאמץ על מנת לסייע במאמץ הלאומי של הדברת הקורונה", מציינים בעירייה.

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "על מנת לצמצם את התחלואה במזרח העיר, הגשתי בקשה דחופה לתגבר בהקדם את עמדות הבדיקה ולאפשר הגעה אליה ללא הפניה, נמשיך להשקיע מאמצים במיגור הקורונה, תוך שיתוף פעולה עם ההנהגה המקומית".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר