מתוך תיעוד הפיגוע סמוך להר הבית (צילום: דוברות המשטרה)
מתוך תיעוד הפיגוע סמוך להר הבית (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד מרחב דוד: "נחישות השוטרים הביאה לנטרול מהיר של המפגע"

פיגוע הדקירה סמוך להר הבית - לוחם מג"ב בן ה-19 מאושפז באורח בינוני; מפקד מרחב דוד, ניצב משנה נתי גור, אמר אמש - "האירוע הזה מצטרף למספר אירועים שהיו בשנה האחרונה בעיר העתיקה"; צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 18.8.20 07:51

פיגוע הדקירה בכניסה הר הבית – חייל מג"ב, בן 19, שנדקר בחזה על ידי המחבל, עדיין מאושפז בבית החולים הדסה הר הצופים במצב בינוני. מהדסה נמסר אמש, הוא עבר בדיקות הדמיה – מצבו יציב והוא בהכרה מלאה.

הפיגוע התרחש סמוך לשעה 20:40. המחבל הגיע לעבר כוח משטרה שפעל בשער באב חוטה (הכניסה להר הבית) בעיר העתיקה – הוא שלף סכין, באמצעותה דקר שוטר מג"ב ופצע אותו באורח בינוני. "השוטרים הגיבו במהירות, ביצעו ירי לעבר המפגע וניטרלו אותו", נמסר ממשטרת ירושלים. "השוטר פונה לבית החולים להמשך טיפול רפואי. אישה שהיתה בסמוך למקום, נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



במשטרה מדגישים כי "פעם נוספת, תגובה מהירה ונחושה של השוטרים ובהם לוחמי מג"ב, הביאה לנטרול המפגע תוך שניות, ומניעת המשך הפגיעה בכוחות המשטרה".


הסכין שאיתו השתמש המפגע בפיגוע בכניסה להר הבית (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


מפקד מרחב דוד, ניצב משנה נתי גור, סיפר אמש כי "סמוך לשעה 20:40 הגיע מפגע לכיוו שער השבטים, אחד משערי הכניסה להר הבית, באמצעות סכין שהחזיק ברשותו דקר את אחד מלוחמי מג"ב שניצב בשערי הר הבית, ניסה לפגוע בשוטרים נוספים. המהירות, התושיה והנחישות של השוטרים שהיו ממוקמים בשערי הר הבית, הביאו לנטרול מהיר שלו ואת הפסקת הסכנה לכל השוטרים".



"האירוע הזה מצטרף למספר אירועים", אמר ניצב משנה גור, "שהיו בשנה האחרונה בעיר העתיקה שמגיע מפגע בודד ובאמצעות סכין מנסה לדקור את השוטרים שנמצאים פה. גם במקרה הזה הפעילות המהירה והנחושה הביאה לסיום של האירוע בצורה מהירה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. חני

    אין להם לא דין ולא דיין. זה הסוף הטוב מי שמנסה לרצוח. 72 מכוערות יקבלו את גופתך.

  2. שרון

    כן ובו זמנית נעצר מאבטיח שביצע נוהל מעצר חשוד זה שהוא חירש לא נותן לו אישור להיכנס לאזורים אסורים.

  3. שלום

    האמת היא שהלוחמים נסו על נפשם והפקירו את חברם שהיה היחידי שתפקד מול המחבל השפל

  4. עזרא

    מערכת כל העיר צםו בסירטון ותבינו מי ירה במחבל.אפס נחישות מצד יתר השוטרים שנמלטים מהזירה והשוטר הפצוע מבצע ירי לנטרל את המחבל. ליבנו עם מטרת ישראל אבל לא עם אלה שמפקירים חבר בשטח.

  5. לאון

    אני חושב זה בושה מפגע כזה מגיע למצב שיש 8חילים והוא מספיק לדקור לא יכול להיות דבר כזה .זה צבא .חייל בן 19 מה אתה מצפה.אני מנסיוני בצבא זה לא צריך לקרוא מצטער.הצבא שלנו הולך ונחלש.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר