מתוך הסרטון שתיעד את השיטפון מגבעת משואה, השבוע (צילום: רועי בריק)
מתוך הסרטון שתיעד את השיטפון מגבעת משואה, השבוע (צילום: רועי בריק)

שיטפון מטורף בגבעת משואה – תיעוד מליל הגשמים השבוע. צפו

התשתיות בירושלים שוב לא עומדות בעומס - צפו בתיעוד שהגיע לידי "כל העיר" מליל הגשמים, שבין ראשון לשני

פורסם בתאריך: 3.11.20 13:47

בלילה שבין ראשון לשני ירדו כמויות גדולות של גשמים בירושלים, וזאת לצד סערת הברקים שעברה על העיר. ושוב נראה כי התשתיות בירושלים לא עמדו בכמויות המים. מתיעוד שהגיע לידי "כל העיר", שצולם על ידי מתנדב ארגון "ידידים" רועי בריק, נראה שיטפון אדיר בדרך חיים ע.קוליץ, הסמוכה לגבעת משואה.





הסרטון, יש לציין, הופץ בקרב קבוצות הוואטסאפ של תושבי גבעת משואה, שנאבקים בימים אלה נגד התוכנית להרחבת השכונה – 'משואה צפון', שכוללת הקמה של כ-700 דירות חדשות. התוכשים, יחד עם ארגונים ירוקים, מתנגדים לבנייה בין השאר מתוך חשש כי היא תוביל לקריסת תשתיות התחבורה באזור. התושבים טוענים כי בנייה מסיבית להרחבת השכונה, תוביל להצפות חמורות יותר.

אין זו הפעם הראשונה שבה מוקדים בעיר הופכים לרחובות וונציה. רק לפני שבועיים, כפי שפורסם ב"כל העיר" הגשמים הראשונים שירדו בירושלים, חשפו את התשתיות הקלוקלות של העיר. הצפות נרשמו בין השאר באזור התעשייה תלפיות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום להתמקד בקודם תוכניות בניה הזויות, צריכים לשפר תשתיות. סכנת נפשות!!!

  2. מה יהיה???

    נראה כאילו העיריה עושה מאמצים עילאיים להרוס את החיים של תושבי ירושלים. כל ההשקעה וכל והתקציבים מכוונים להתרפסות בפני האוכלוסיה החרדית, ואף אחד לא נותן את הדעת על כך שיש עדיין בעיר תושבים, משלמי ארנונה, שבמקום לקבל תמורה בצורה של תשתיות, גינון, ניקיון, תרבות וחינוך – "זוכים" לראות איך כל כל הכספים שלהם יורדים לטימיון, רק כדי שמשה ליאון יוכל להבטיח את המשך הקדנציה שלו, על ידי שימון החרדים (שכמובן אינם משלמים שקל אחד ארנונה). בנוסף, גורם לא ברור, החליט לחפור את כל העיר בו זמנית, כשממש לא ברור מה המטרה הסופית של כל החפירות הללו. הדבר גורם לפקקים איומים, ולהרס הרכבים בכל נסיעה. ברגע שיורד גשם, נסיעה בכבישי העיר אף הופכת לפחד מוות (מתוך ניסיון מר של "חווית" שקיעה והתקעות עם הרכב במים בעת הצפה בכביש, זו אמירה ללא הגזמה)

  3. כל אחד בא יומו

    גבעת משואה היקרים התנגדו שחב"ד שמו שירים לפני כניסת שבת…. פעם בשבוע שעה אחת .. בונים להם על הראש!! שיתנגדו עד מחר

  4. מקי

    אף עירייה בארץ לא חושבת שבקיץ צריך לעשות בדיקה של מרזבים וצנרת מרחמת על האזרחים שבתיהם נפגעו הנזק הוא עצום חבל לעיריות לטפל בנושא בזמן פשוט חוצפה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר