גבעת משואה - השטח שבו מתוכנן להיבנות הפרויקט (צילום: זאב שטיין)
גבעת משואה - סערה סביב מבנה המקווה ובית הכנסת החדש (צילום: זאב שטיין)

לקראת הכרעת הוועדה המחוזית: הקרב של תושבי גבעת משואה נגד תוכנית הבנייה להתרחבות השכונה נמשך

התוכנית להקמת 700 דירות חדשות בשכונה מגיעה להכרעת הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה - מאות תושבים מתנגדים להריסת הריאות הירוקות הסמוכות לשכונה וחוששים מקריסת תשתיות התחבורה

פורסם בתאריך: 12.10.20 17:05

תוכנית הבנייה 'משואה צפון', שכוללת הקמה של כ-700 דירות חדשות, מגיעה לשולחן הוועדה המחוזית לתכנון לבנייה. מאות מתושבי השכונה ופעילי ארגונים ירוקים, שמתנגדים לתוכנית, נערכים לקרב ההתנגדויות. דיון בתוכנית צפוי להתקיים ביום שלישי, 13.10.20.

כפי שפורסם ב"כל העיר", התוכנית מעוררת התנגדות בקרב מאות תושבים בשכונה, לאחר שלטענתם היא תגרום נזק לריאות הירוקות הבודדות שנותרו באזור, ותוביל לקריסת תשתיות התחבורה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תושבים בגבעת משוא שיגרו בימים האחרונים מכתבי התנגדות לחברי הוועדה המחוזית. בחודש שעבר הציגו התושבים את התנגדותם בפני הוועדה המקומית. לואיס בראון, שמתגורר ברחוב אריה דולצ'ין וממתנגדי התוכנית אומר בשיחה עם "כל העיר" כי "אני מצפה להתחשב בסגר שהוטל, מכיוון שאני מרגיש כאזרח שמנצלים את הדיון על התנגדויות באמצע סגר ולא מאפשרים לכל המתנגדים להביע דעה, יש אנשים שמאוד חוששים להגיע לוועדות, וזה לא העיקר לעשות 'וי' ולומר נתנו הזדמנות לדיירים להתנגד ואף אחד לא בא – זה לא נכון".

אחד התושבים שמתנגד לבנייה הסביר ואמר, כזכור, בשיחה עם "כל העיר" כי "השכונה תהפוך להיות מפלצת בנייה. התשתיות, כולל מקומות החניה, פשוט יקרסו. שכונת גבעת משואה ממוקמת על הר שמוקף חורש ירוק מכל הכיוונים, וכרגע העירייה מעוניינת לבנות מסביב לחורש. בונים ברכס לבן, עושים פינוי-בינוי בקרית מנחם ועכשיו התוכנית הזו – ואף אחד לא נותן את הדעת וחושב על התשתיות המעטות שיהיו שיקשרו בין האזורים שסמוכים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר