ביקור נשיא ארה"ב בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

ביקור מזכיר המדינה של ארה"ב: כבישים בירושלים חסומים לתנועה

בשל ביקורו של מזכיר ארה"ב מייק פומפאו בירושלים בימים רביעי, חמישי ושישי - משטרת ירושלים תחסום לתנועה כבישים בעיר; עומסי תנועה צפויים בכביש 1

פורסם בתאריך: 18.11.20 14:47

ביקורו של מזכיר המדינה של ארה"ב מייק פומפאו בירושלים: משטרת ירושלים השלימה את היערכותה לקראת ביקורו של מזכיר המדינה של ארה"ב, שצפוי להתקיים בין התאריכים 20.11-18.11. פומפאו נוחת היום, וצפוי לחזור לארה"ב ביום שישי.

"היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות ובפרט: מרחב נתב"ג, בתוך העיר ירושלים והסביבה ובצירים הראשיים המובילים לבירה", מציינים במשטרה. "במהלך המבצע המשטרה תתמקד באבטחה, שמירה על הסדר הציבורי והכוונת התנועה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרה מוסרים כי צפויים שיבושים בהסדרי התנועה וחסימות לסירוגין בצירים שונים בתוך העיר ירושלים. כמו כן, ייתכנו שינויים לפרקי זמן קצרים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר::

ביום רביעי, 18.11, עם נחיתת מזכיר המדינה האמריקאי בישראל (בסביבות השעה 14:00), צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסירוגין כביש מספר 1 לכיוון מזרח, ממחלף גנות ועד למחלף סחרוב. כמו כן, תחסם הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן, והתנועה תופנה לכביש 443 וכביש 444.


מייק פומפאו (צילום: NICHOLAS KAMM - AFP)

מייק פומפאו (צילום: NICHOLAS KAMM – AFP)


ביום חמישי, 19.11, סמוך לשעה 10:40 צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסרוגין כביש מספר 1 מכיוון א-זעיים לכיוון בית הערבה בואכה כביש 90 עד הכניסה לקאסר אל יהוד.

ביום שישי, 20.11, בצהריים לקראת סיום הביקור, צפוי להיסגר לתנועה בהדרגה ולסירוגין כביש מספר 1 לכיוון מערב, ממחלף סחרוב ועד למחלף גנות. כמו כן תחסם הגישה לכלי רכב מכביש מספר 1 מכביש מספר 6 במחלף נשרים. התנועה תופנה לכביש 431 וכביש 44.


מתוך ביקור נשיא ארה"ב בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה מדגישים כי "בשל עומסי התנועה הצפויים בצירים המובילים לכביש 1 ועל אף שמדובר בסגירה לזמן קצר יחסית, מומלץ לציבור הנהגים להימנע מהגעה לאזורים אלו בטווח זמנים זה ולהשתמש בצירים חלופיים. התנועה לאזור ירושלים תתאפשר לציבור משתמשי הדרך בכביש מספר 443".

עוד נמסר מהמשטרה כי "חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס לרבות רחפנים, למרחב האווירי של נתב"ג ובמוקדי הביקור בעיר ירושלים. למידע נוסף ניתן להתעדכן בכל העת באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל – מוקד 110".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פומפאו??? ביבי עוד מסוגל לארח את טראמפ ולסגור לכבודו את הכבישים בירושלים. בשביל מה להציק סתם לתושבים וליצור חסימות כבישים מיותרות, ועוד עבור אדם שכבר בלאו הכי אין לו שום משמעות במימשל בארה"ב? ביבי לא מפנים שהחבר המופרע שלו הוא כבר לא נשיא ארה"ב. זהו. נגמר. הזוועה הזו מאחורי האמריקאים. מתי אצלנו??

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר