אזור התעשייה עטרות (צילום: יעקב גוטמן)
אזור התעשייה עטרות (צילום: יעקב גוטמן)

תוכנית הענק לשדרוג אזור התעשייה עטרות יוצאת לדרך

כחלק מפרויקט הענק ישודרגו באזור התעשייה עטרות שבצפון ירושלים - המרחב הציבורי, המדרכות, אזור החניה, תשתית החשמל והכבישים. היקף ההשקעה: כ-40 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 22.11.20 07:55

העבודות לפיתוח ושדרוג המרחב הציבורי של אזור התעשייה עטרות יוצאות לדרך – מדובר בפרויקט הגדול ביותר לפיתוח האזור שהתקיים עד היום, המתבצע בהשקעה של 40 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, המבוצע על ידי חברת 'מוריה' וצפוי להימשך כשנה, יחודש וישודרג המרחב הציבורי ונתיבי התנועה באזור התעשייה, ישתנו הסדרי התנועה, ייבנו כיכרות, ישוקם מבנה הכביש בתהליך של קרצוף וריבוד, יוסדרו מקומות חנייה נוספים ומדרכות לבטיחות הולכי רגל, ישודרגו תשתיות החשמל ומערך התאורה, יתווסף שילוט חדש להכוונה במפעלים ובמרחב הציבורי, ואזור התעשייה כולו ישנה את פניו דרך השקעה באדריכלות נוף וגינון.



כמו כן, במסגרת הפרויקט יוקם באזור התעשייה שטח ציבורי ירוק שיכלול חניון למבקרים, עצים וצמחיה, אזורי ישיבה ייעודיים, שבילי הליכה ונקודת גישה לצורך כניסה ליקב הסמוך.

בשלב הראשון, העבודות באזור החלו ביום שלישי שעבר ברחובות המע"ש והתמרוקים. ברחובות אלה נקבעו הסדרי תנועה מיוחדים לתקופת העבודה בכל מקטע. במסגרת הסדרי התנועה החדשים ברחובות בהם מתבצעות העבודות, תכוון תנועת משאיות כבדות לרחובות הצדדיים, במטרה לייעל את זרימת התנועה בציר הראשי של אזור התעשייה ולאפשר נסיעה בטוחה למשתמשי הדרך תוך שמירה מיטבית על המרחב הציבורי.


רחוב עטרות באזור התעשייה החדש (הדמיה: באדיבות מוריה)

רחוב עטרות באזור התעשייה החדש (הדמיה: באדיבות מוריה)


מהעירייה נמסר כי זהו פרויקט הפיתוח הגדול ביותר המבוצע באזור התעשייה עטרות מזה עשרות שנים, זאת לאחר שאזור התעשייה עטרות ג' החדש נחנך לפני שנה וחצי בלבד. ההשקעה הכוללת עד כה, כך לפי העירייה, עומדת על כ-85 מיליון שקלים. הפרויקט לווה בהליך שיתוף ציבור וקהילה, ובוצע בשיתוף פעולה ובתיאום מלא עם מנהלת אזור התעשייה עטרות ובעלי המפעלים באזור.


אזור התעשייה החדש בעטרות (הדמיה: באדיבות מוריה)

אזור התעשייה החדש בעטרות (הדמיה: באדיבות מוריה)


ראש העיר משה ליאון מוסר כי "אזור התעשייה עטרות כיום מוזנח ולא מזמין. בשנה הקרובה יתבצעו עבודות שבסיומן אזור התעשייה ישנה פניו ויהפוך לאזור התעשייה המוביל במדינה. לתפיסתי, עיר גדולה ומובילה כמו ירושלים זקוקה לאזור תעשייה מתקדם וחדשני שיהיה נחשק וימשוך אליו תעשיות רבות ומגוונות שיפתחו גם מקומות תעסוקה נוספים לתושבי ירושלים. יש למה לצפות".

יעקב גוטמן, מנכ"ל מינהלת פארק התעשייה עטרות ירושלים: "אנו מודים לראש העיר ירושלים משה ליאון, על ההשקעה וקידום פרויקט השדרוג והפיתוח של המרחב הציבורי בעטרות. פיתוח ובנייה, יחד עם שגשוג כלכלי וטכנולוגי הם אבני הדרך של ירושלים. תעשייה חזקה מחזקת את העיר כולה. אנו מודים לצוותי התכנון של הרשות לפיתוח ירושלים ולצוותי הביצוע בחברת מוריה. כולנו בטוחים שפרויקט זה , ימשיך את התנופה והפיתוח הכלכלי בפארק התעשייה הגדול בירושלים".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גדי

    צריך לסדר לשם תחבורה ציבורית סדירה כדי שאנשים ללא רכב יוכלו להגיע.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר