ההפגנה הערב בבלפור (צילום: תומר אפלבאום)
ההפגנה הערב בבלפור (צילום: תומר אפלבאום)

מחאת בלפור: השבוע ה-22 ברציפות להפגנות נגד נתניהו

למרות הגשם - גם הערב, מוצ"ש, מתקיימת ההפגנה השבועית בכיכר פריז נגד ראש הממשלה נתניהו; רחובות סמוכים נחסמו לתנועה

פורסם בתאריך: 21.11.20 19:53

השבוע ה-22 ברציפות להפגנות בבלפור נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד השחיתות השלטונית: גם הערב, למרות הגשם והקור, מפגינים מרחבי הארץ בכיכר פריז ובמספר מוקדים בעיר – בגשרים ובצמתים מרכזיים. בירושלים, מדי שבוע, מגיעים המפגינים ומהפגינות לצמתים בשכונות בעיר – ארנונה, בקעה, גילה, קרית היובל, ניות, גבעת משואה, עיר גנים, המושבה הגרמנית, קטמון ועוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


משטרת ירושלים נערכה לקראת ההפגנה הערב בבלפור ובין השאר חסמה רחובות. "כוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור", נמסר ממשטרת ירושלים.

יש לציין כי המשטרה חסמה לתנועה הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד. כמו כן צפויים להיחסם רחובות סמוכים נוספים המובילים לרחובות אלו.

עוד נמסר מהמשטרה כי "משטרת ישראל ערוכה לקיומן של המחאות הצפויות להתקיים הערב, סמוך למתחם בית רה"מ. כוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור". המשטרה מדגישה כי "היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין. משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רבקה

    ביבי אתה גדול איך אתה עוד עומד על הרגלים כל פעם השמאל מנסה לחשב מסלול חדש ונופל ביבי אתה עשוי מי ברזל עוד מעט יגמר הכסף של המממן הפגנות השמאל יצתרך לחפש עבודה רמי לוי מחפש סדרניי סחורה

  2. רפאל

    גם בשבוע ה150 תמשיכו להפגין לא יעזור לכם כלום.
    בנימין נתניהו ימשיך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר