הזירה ברחוב משה קול ברמת בית הכרם (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

"כמו זירת פיגוע": ניסיון הרצח בשישי בערב ברמת בית הכרם – פרטים חדשים מהחקירה

"השוטרים פרצו את הדלת ומצאו את החשוד בדירה, כשהוא אוחז בסכין מטבח גדולה מגואלת בדם" - מעצרו של החשוד בניסיון הרצח של אחיו, גיסתו ואמו, בדירה ברמת בית הכרם ביום שישי בערב, הוארך בשמונה ימים

פורסם בתאריך: 29.11.20 14:00

תושבי שכונת רמת בית הכרם עדיין מזועזעים מהדקירות שהתרחשו באחת הדירות ברחוב משה קול בשישי בערב. כפי שפורסם ב"כל העיר", צעיר חשוד כי דקר שלושה מבני משפחתו בשישי בערב, סמוך לשעה 19:30.

לפי החשד, צעיר בן 26 דקר את אחיו ואת גיסתו, שפונו במצב קשה לבית החולים שערי צדק. בתם, בת השמונה חודשים, לא נפצעה. אישה נוספת, אמו של החשוד, כבת 45, נפצעה באורח קל בכף ידה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


משטרה הגיעה לדירה ברמת בית הכרם בעקבות צעקות רמות שבקעו ממנה, ולאחר שככל הנראה אחד השכנים הזעיק את כוח השיטור. השוטרים פרצו את הדלת ומצאו את החשוד בדירה, כשהוא אוחז בסכין מטבח גדולה מגואלת בדם. השוטרים השתמשו בטייזר על מנת לנטרל את החשוד.

אתמול בערב, מוצ"ש, הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. בתחילת הדיון, סיפר נציג המשטרה, רס"ב גלעד כהן את שאירע ואת נימוקי הבקשה להארכת המעצר: "בסמוך לשעה 19:30 בערב התקבלה הודעה במשטרה אודות צעקות וצרחות ואנשים פצועים מדקירות סכין, ניידת שעטה למקום מצאה שני אנשים עם פצעי דקירות שהצביעו להם על הבית ואמרו שהמשיב (החשוד בדקירה, ש.ה) עדיין שם עם סכין".



נציג המשטרה ממשיך ומספר כי "המשטרה הצליחה לפרוץ את הבית וגילתה את המשיב אוחז סכין גדולה מאוד מגואלת בדם, ביקשו ממנו את הסכין, כשנשקפה סכנה לחייהם השתמשו בטייזר על מנת לנטרלו".

עוד מספר נציג המשטרה ומתאר את המראה הקשה שהתגלה לשוטרים בזירה, "בסריקות בתוך הבית התגלתה עוד פצועה שהיא אמו של המשיב, בתיק תמונות כמו זירת פיגוע, תמונות לא קלות".


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


מהחקירה הראשונית עולה כי החשוד שוחרר באותו יום ממרכז אשפוז פסיכיאטרי, וזאת חרף התנגדות משפחתו. החשוד, כפי שפורסם, היה אחד משמונת הילדים בכת של אליאור חן, אשר חוו התעללות קשה. על חן, כזכור, הושת עונש מאסר למשך 24 שנים.

סנגורו של החשוד עו"ד אריאל הרמן מהסנגוריה הציבורית, דרש במהלך הדיון לשלוח את החשוד בדקירה להסתכלות פסיכיאטרית, ולהורות על מעצרו בתנאי אשפוז. בתום הדיון, שופטת בית משפט השלום קרן מילר ציינה כי לחשוד מיוחס חשד לניסיון רצח, חבלה חמורה, פציעה ועבירות נוספות והורתה על הארכת מעצרו לשמונה ימים, עד ל-7.12.20. במהלך מעצרו הוא יועבר לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי לצורך בדיקת כשירותו להעמדתו לדין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר