הזירה ברחוב משה קול ברמת בית הכרם (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בשישי בערב: ניסיון רצח בדירה ברמת בית הכרם – גבר ואישה פונו במצב קשה

פרמדיקים של מד"א פינו בשישי בערב מרחוב משה קול גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם לבית החולים שערי צדק, שניהם במצב קשה, אישה כבת 45 פונתה במצב קל; בזירה היתה פעוטה בת 8 חודשים, שלא נפצעה; המשטרה פתחה בחקירה ועצרה חשוד, בן משפחה

פורסם בתאריך: 27.11.20 20:20

עדכון אחרון: 28.11.20 19:02

אירוע אלימות קשה התרחש הערב, שישי, בדירה ברחוב משה קול ברמת בית הכרם. גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם נפצעו באורח קשה, הם פונו לשערי צדק כשהם בהכרה וסובלים מדקירות בפלג גופם העליון. הפרמדיקים שהוזעקו לזירה מצאו את הזוג, לידם היתה פעוטה בת 8 חודשים, שלא נפצעה, אך פונתה גם היא לבית החולים. לאחר סריקות באזור מצא צוות מד"א אישה כבת 45, שפונתה במצב קל, עם פציעה ביד לבית החולים.

המשטרה פתחה בחקירה. במשטרה מאמינים כי כל הפצועים הם בני משפחה. הדוקר החשוד, ככל הנראה קרוב משפחה, נמלט מהמקום, אך נתפס ונעצר כעבור זמן קצר. בן המשפחה חשוד בניסיון רצח של שלושה בני משפחה.

ממד"א נמסר: "בשעה 19:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אירוע אלימות ברחוב משה קול בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 3 פצועים בדרגות פציעה שונות".

במד"א מציינים כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק סך הכל שלושה פצועים, בהם גבר ואישה כבני 30 במצב קשה בהכרה עם פציעות בפלג גופם העליון ואישה כבת 45 במצב קל עם פציעה ביד. פעוטה כבת 8 חודשים שלא נפצעה פונתה גם כן לבית החולים".

פראמדיק מד"א ליאור לוי מתאר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר והאישה יושבים כשהם בהכרה וסובלים מפציעות בפלג גופם העליון ופעוטה שבכתה והיתה על הידיים. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים הסמוך כשמצבם קשה. בדקנו גם את הפעוטה שהיתה איתם, שלא נפגעה ולא נזקקה לטיפול רפואי. בהמשך ביצענו סריקות באזור ואיתרנו אישה כבת 45 שסבלה מפציעה קלה, חבשנו אותה ופינינו אותה במצב קל לבית החולים".

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו שוטרים לדירה בשכונת רמת בית הכרם בירושלים, אליה נאלצו לפרוץ לאחר ששמעו קריאות מצוקה. במקום איתרו שתי נשים וגבר עם פצעי דקירה, ועצרו במקום לאחר מאבק, חשוד נוסף בחשד שתקף אותם. (כולם בני המשפחה). כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי על ידי מד"א".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. Rafi

    מה קורה בעיר הבירה אלימות דיקריות בטח בגלל הקורונה כלום במשבר סבלנות תכף הכל יגמר נחזור לשגרה מלאה דיי לאלימות

  2. הודיה מהצפון

    נכון די לאלימות הנגיף יעלם הכול יגמר נחזור לשגרה מלאה הכול יהיה בסדר תיהיו מאוחדים לא לריב בין בני מישפחה כואב הלב יש,ילדים קטנים גם תחשבו עליהם על תעשו דברים שאחר כך תיצטערו עליהם למה להרוס מישפחות מספיק הנגיף הרס תמדינה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר