חנות של רמי לוי תקשורת (צילום: דניאל צ'צ'יק)
חנות של רמי לוי תקשורת (צילום: דניאל צ'צ'יק)

עקבו אחרי עובדים ועיתונאים: כתב אישום חמור הוגש נגד בכירים ב'רמי לוי תקשורת'

הבוקר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד "רמי לוי תקשורת בע"מ" ונגד בכירים בחברה, שבו עולה פרשה חמורה של פגיעה בפרטיותם של עובדים, מכרים ואנשי תקשורת, לצורך בירור עניינים עסקיים ואישיים

פורסם בתאריך: 30.11.20 11:10

הבוקר, שני, הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית משפט השלום בעיר, כתב אישום נגד חברת רמי לוי תקשורת בע"מ, ונגד בכיריה – מנהל החברה אופיר אטיאס והאחראי האבטחה בחברה שלומי ג'וליאן.

בפרקליטות מציינים כי כתב האישום מגולל פרשה חמורה של פגיעה בפרטיותם של לקוחות חברת התקשורת באמצעות שימוש במאגרי מידע של החברה, לרבות, שליפת נתונים על עובדי החברה, מכרים, אנשי תקשורת ועוד, לצורך בירור עניינים עסקיים ואישיים של החברה והנאשמים.

כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש דצמבר 2019 הודיעה פרקליטות מחוז ירושלים לחברת "רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ" ולבעלי תפקידים בכירים בחברה ובחברת האם כי היא שוקלת להעמידם לדין בכפוף לשימוע בגין עבירות פגיעה בפרטיות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בפרקליטות מבהירים כי כתב האישום הוגש היום בשנית, לאחר שלפני כשבועיים ביטל בית משפט השלום את כתב האישום בפרשה, בשל חריגה של יומיים מהתקופה המוגדרת בהנחיות היועץ המשפטי לממשלה, וקביעת בית המשפט כי נדרש לכך אישור היועץ המשפטי לממשלה. פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום את כתב האישום באישורו של היועץ המשפטי לממשלה.

מכתב האישום עולה כי בין השנים 2016-2011 בוצעו מאות בדיקות במערכת, בניגוד למטרת מאגר המידע. הנאשמים, איש לפי חלקו, ניצלו לרעה את המערכת על מנת להתחקות, לבלוש ולחקור אודות אנשים, עובדי החברה ושאינם עובדי החברה ועיתונאים, בלא ידיעתם או הסכמתם ותוך פגיעה קשה בפרטיותם. זאת עשו החשודים לצרכים שונים – אישיים ועסקיים, בהזדמנויות רבות ושונות ובאופן שהפך לדפוס פעולה חוזר לבירור עניינים שונים שאותם ביקשה הנהלת החברה או ביקשו הם לברר באמצעות מאגר הנתונים שהופקד בידם.

מדובר בסעיפי אישום חמורים של פגיעה בפרטיות (בילוש והתחקות), פגיעה בפרטיות (הפרת חובת סודיות), פגיעה בפרטיות (שימוש בידיעה שלא למטרה שנמסרה), הפרת חובת סודיות ושימוש במאגר מידע בניגוד להוראות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר