בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

תדהמה בבית המשפט המחוזי בירושלים: הנאשם בהתעללות בילדים נמלט מהארץ

אלעזר רומפלר מירושלים, חבר בכת החרדית-הקיצונית "לב טהור", שמואשם בהתעללות בילדים, נמלט לגואטמלה, וזאת למרות צו עיכוב היציאה מהארץ שעומד כנגדו. הפרקליטות: "שמענו על כך רק הבוקר"

פורסם בתאריך: 1.12.20 11:26

מבוכה לפרקליטות מחוז ירושלים: אלעזר רומפלר, (46) משכונת גאולה בירושלים, איש כת "לב טהור", המואשם בהתעללות בשני ילדים בכת נמלט מהארץ, ככל הנראה לגואטמלה. כך הודיע הבוקר עורך דינו גבי טארנישווילי, בפתח הדיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בירושלים. נגד רומפלר, יש לציין, קיים צו עיכוב יציאה מהארץ עד תום ההליכים בעניינו, ועל כן לא ברור בשלב זה כיצד הוא נמלט מהמדינה.

במהלך הדיון הבוקר, אמר עו"ד טארנישווילי בין היתר כי "הנאשם נמצא בחו"ל, הבוקר הוא הודיע לי שהוא עוזב את הארץ, הוא שלח לי מכתב מפורט בן 13 עמודים, בו הוא מפרט את הסיבות לעזיבתו את הארץ, תוך שהוא מדגיש שזה לא מתוך זלזול בבית המשפט, אלא מתוך תחושה שלנוכח הלחצים שמופעלים עליו ועל כל מה שקשור בקהילת 'לב טהור' הוא לא יזכה במשפט הוגן, ויאלץ לנהל הליך משפטי ארוך מאוד שהוא בתנאים מגבילים ולא יוכל לראות את אשתו וילדיו שנמצאים בחו"ל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בתגובה להודעה המפתיעה, אמרו עורכי הדין אביעד דואק וספיר מרדכי, מפרקליטות מחוז ירושלים, "שמענו על כך רק הבוקר, נבקש לדחות בחודש על מנת לעשות בירורים".


חלק מחברי הכת החרדית "לב טהור" (צילום: ניר קידר)

חלק מחברי הכת החרדית "לב טהור" (צילום: ניר קידר)


כידוע, הכת הקיצונית "לב טהור" בראשה עמד הרב שלמה ארז הלברנץ, אשר טבע למוות בנסיבות לא ברורות במקסיקו בשנת 2017, ונגדה הצטברו רשימה של טענות על התעללות בילדים ובחברי הכת. הכת הוגדרה על ידי הרשויות בישראל ככת פוגענית, וכיכבה בעשרות תחקירים בכלי תקשורת מהארץ ומהעולם בשנים האחרונות.

נגד רומפלר, בעבר רב קהילה בשכונת גאולה, הוגש בתחילת חודש מאי השנה כתב אישום, בגין התעללות ותקיפת קטינים במסגרת תפקידו כמנהל בית הספר של הקהילה בקנדה. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, לאחר שאחד מהילדים נחשד בגניבת כסף מקופת צדקה, רומפלר ביחד עם אנשי צוות נוספים "לקחו את המתלונן והפשיטו אותו מבגדיו, כך שהוא נשאר עם תחתוניו, הושכב על שולחן שהיה במקום, ולאחר מכן, רומפלר ומלמד נוסף החלו להכותו באמצעות מקל במשך מספר שעות, והכל תוך שהוא בוכה, צועק לעזרה, ומבקש מהם להפסיק במעשים 'לא אעשה זאת יותר', כתוצאה מכך, גופו התנפח והוא סבל משטפי דם".

מקרה נוסף בו מואשם רומפלר בהכאת קטין התרחש לאחר שאחד מהילדים נחשד ששיקר בנוגע לכך שהוא צריך משקפיים ונענש בצורה דומה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. עג

    נקוה שהקנדים יצליחו יותר

    צו יציאה לא שווה הרבה אם יש מסמכים מזוייפים

  2. דתי שפוי

    בושה למדינה שיכולה לחסל מחבלים בחו"ל
    אבל לא יכולה למנוע ממחבלים לברוח
    אולי יש יד מכוונת בזה ,מי רוצה הזבל הזה בארץ, אולי טוב שברח/הבריחו אותו , מי יודע?!

  3. שכן מהשכונה

    לחפש לאלתר את "הרב"ולהביאו לדין בארץ.או לשלוח סוכנים מהמוסד הישראלי ולחסל את הנאשם יש עוד כמוהו עשרות רבנים במגזר שצרכים להעמידם לדין או לחסלם ואת משפחתם חיבים לסלק מהארץ.הם סכנה ממשית בארץ בכול התחומים…לחסלם לאלתר

  4. אחד מהעם

    בושה למדינה, לכתחילה מדוע היא נכנסה לעניין שלא שלה, המעשים כפי שנטען נעשו בחו"ל, יש במדינות ההם משטרה, בתי משפט, מערכות אכיפה, מה אתם עוצרים אדם שבא לישראל לשבת שבעה על אביו שנפטר ? . כל התירוצים שתענו על זה הם מגוחכים, האדם צודק כי מדובר בסבל כלפי המשפחה שלו בחו"ל שם הוא גר והא גם אזרח לא ישראלי כמדומני.
    תפסיקו לעמוד במקום מדינות מתוקנות אחרות.

  5. מוטי

    למה ללכת רחוק? כנסו לבני ברק, תראו אנשים לובשי שחור, כולם קורבנות של הכת החרדית.

  6. אנונימית

    אצל החרדים אין בעיה להתחלף הם כל כך דומים עם הלבוש שלהם. פשוט לקחת תעודת זהות של חרדי אחר ולעבור

  7. חבל

    עצוב אבל רוב התגובות מראות דוגמא קלאסית לאנשים שכל חייהם לא באו בקשר עם חרדים ומוזנים רק מהתקשורת השמאלנית שיודעת לקחת פלג (נורא!!) קטן וקיצוני מהזרם החרדי ולהלביש את מעשיו על כלל האוכלוסיה הזו….אני מרחם, מרחם כי אתם אפילו לא מבינים מה יוצא לכם להפסיד…קודם השנאה שגדלה בכם ואחר כך את ההזדמנות ללמוד מהזרם הזה… איפה עוד תמצא גמח תרופות/מוצרי תינוקות בכל שעה ביממה ועזרה לזולת בלי שאלות ובאהבה…. והכל בכזאת פשטות בלי לעשות ביג דיל מכל נשימה שעושים לטובת האחר. באמת חבל….

  8. אמא חרדית

    מזועזעת!!! אמא חרדית לילדים קטנים. אחרי מה שהוא עושה לילדים מכות רצח צריך מאסר!! מסוכן לציבור!!!! העיקר דואג לאשתו וילדיו
    רוצח!! ככה להכות ילד קטן?? זה לא חינוך. זה עבריינות ושימוש באלימות. כך לא דרך התורה. אנשלה שיטפלו בו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר