המתנדבים במחלקת הקורונה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
מחלקת הקורונה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

לצד מבצע החיסונים בירושלים: עלייה מדאיגה במספר המאושפזים במחלקות הקורונה בבתי החולים

בבתי החולים בירושלים מתריעים מפני העלייה במספר מאושפזי הקורונה. איריס דבוסקין, אחות אחראית באחת ממחלקות הקורונה בהדסה: "יש תחושה שהציבור שכח שהקורונה עדיין כאן"

פורסם בתאריך: 22.12.20 13:25

"יש תחושה שהציבור שכח שהקורונה עדיין כאן", כך אומרת הבוקר איריס דבוסקין, אחות אחראית באחת ממחלקת הקורונה בהדסה, וזאת על רקע העלייה המדאיגה במספר החולים המאושפזים במחלקות הקורונה בבתי החולים בירושלים. "אני מקבלת כל יום חולים חדשים למחלקה ורואה משפחות נפרדות מיקריהן לזמן לא ידוע. נכון שהגיעו החיסונים לארץ ואנו שמחים מאוד על תחילת מבצע החיסונים, אך יעבור עוד זמן עד שנראה את האפקט שלהם. אנחנו עדיין במלחמה וכמו במלחמה אסור להוריד את הרגל מהגז".

"אני קוראת לכולם", מדגישה דבוסקין, "להמשיך לשמור על ההנחיות – עטיית מסיכה, חיטוי ידיים, וריחוק חברתי. רק ככה ננצח".

הבוקר מדווחים בתי החולים בירושלים על עלייה חדה במספר המאושפזים במחלקות הקורונה בעיר. במחלקות הקורונה בהדסה עין כרם מאושפזים הבוקר, שלישי, 89 חולים, מתוכם 45 במצב קשה וקריטי – 8 מהם מונשמים. במחלקות הקורונה בשערי צדק מאושפזים הבוקר 69 מטופלים. 50 במצב קשה, מתוכם 17 במצב קריטי. ובהרצוג מאושפזים הבוקר 76 חולים, מהם 26 במצב קשה, 45 במצב בינוני, 5 במצב קל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


האחות איריס דבוסקין במחלקת הקורונה, הדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

האחות איריס דבוסקין במחלקת הקורונה, הדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)


כמו כן, תחלואת הקורונה בעיר ממשיכה לזנק – לפי הנתונים של משרד הבריאות בחצות נרשמו בירושלים 5,125 חולים פעילים. רק ביממה האחרונה אותרו 814 חולים חדשים, 146 החלימו.

חלוקת החולים בירושלים – 394 בחרדי, 224 בכללי, 142 במזרח העיר ו-54 לא משויך.

השכונות האדומות בירושלים הן: רמת שלמה, סנהדריה, בית וגן, רמות, רוממה, כפר עקב, נוה יעקב, הר נוף, עיסאוויה, בית צפאפא, גבעת שאול, ואדי ג'וז, שייח ג'ראח, קרית מנחם, גבעת משואה, א-טור, הגבעה הצרפתית, גבעת המבתר ושועפאט.

במקביל לעלייה בתחלואה, נמשך ברחבי ירושלים – הן בבתי החולים והן בקופות החולים בעיר – מבצע חיסוני הקורונה. בשערי צדק מדווחים על היענות שיא של עובדי המרכז הרפואי: 1,000 אנשי צוות חוסנו לקורונה בתוך יומיים, 1,000 חיסונים נוספים הגיעו הבוקר לשערי צדק, בנוסף, לאור ההיענות הוזמנו כבר 1,000 חיסונים נוספים עבור סבב ג'. ברשימת המתחסנים רופאים, אחים ואחיות, עובדים פרא רפואיים ועובדי מינהל ומשק.


מתחסנים בשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

מתחסנים בשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)


במקביל קוראת עיריית ירושלים לתושביה להמשיך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות ולשמור על ריחוק חברתי וכן לצאת ולהיבדק וכך לסייע במאבק בנגיף. מידע על עמדות בדיקת קורונה ברחבי העיר ניתן למצוא באתר העירוני.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפרת

    אז יש תחלואה רבה בעיקר במקומות בהם האנשים גרים בצפיפות. זה לא סוד. הדאלה איך מתמודדים עם זה. עד כה לא שמעתי מאף אחד "ממנהלי הקורונה" הצעות בעניין. האם יש עזרה בבידוד ? מה עם עצות פרקטיות והגברת ההסברה? יחד עם בדיקה האם יש קשר ברור למערכת החינוך?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר