סגר ראש השנה בירושלים - אזור העיר העתיקה (צילום: אוהד צויגנברג)
סגר ראש השנה בירושלים - אזור העיר העתיקה (צילום: אוהד צויגנברג)

לצד המשך מבצע החיסונים: היערכות לקראת הסגר השלישי בירושלים

ירושלים נערכת לקראת סגר שלישי שייכנס לתוקף ביום ראשון, 27.12, ב-17:00: כיתות ה'-י' יחזרו ללמוד מרחוק. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 25.12.20 07:31

ירושלים נערכת לקראת סגר שלישי בשבוע הבא: הממשלה אישרה כי הסגר השלישי יוטל החל מיום ראשון הקרוב, 27.12, בשעה 17:00, למשך שבועיים, עם אפשרות להארכתו בשבועיים נוספים.

במסגרת הגבלות הסדר היציאה ממקום המגורים תוגבל למרחק של עד קילומטר אחד. כמו כן, יתקיימו הגבלות על המסחר, וזאת פחות מחודש לאחר שהמסחר חזר לתפקד, וגם זאת באופן חלקי. המסעדות ובתי הקפה עדיין פועלים במתכונת של איסוף עצמי ומשלוחים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בנוגע למערכת החינוך, אחרי הביקורות מצד ארגוני ההורים על הגבלת הלימודים עד השעה 13:00 –  החליט קבינט הקורונה כי הגיל הרך, גני הילדים, כיתות א'-ד' כולל הצהרונים, וכיתות י"א-י"ב יקיימו את הלימודים במתכונת מלאה גם במהלך ימי הסגר. שאר הכיתות ילמדו באמצעות זום מהבית.

במשרד החינוך מציינים הלילה כי לפי המתווה: יום הלימודים בשכבות שילמדו במוסדות החינוך יתקיים באופן מלא, בהתאם לשעות הפעילות הרגילות. כמו כן, מסגרות החינוך המיוחד, מסגרות של ילדים ונוער בסיכון ופנימיות ימשיכו לפעול כרגיל.

במשרד החינוך מדגישים כי בכיתות י"א -י"ב – יתאפשר מעבר תלמידים בין 3 קבוצות. מעבר של המורים יהיה בין 4 קבוצות. כאמור, כיתות ה'-י' ילמדו מרחוק.

לצד הסגר, קופות החולים ברחבי ירושלים – כללית, מאוחדת, מכבי ולאומית, ממשיכות במבצע החיסונים שהחל השבוע. עד כה התחסנו עשרות אלפי לקוחות של קופות החולים, בראשם – לקוחות מעל גיל 60 וקבוצות סיכון. בבתי החולים בירושלים, הדסה ושערי צדק, ממשיכים לחסן את צוותי הרפואה ואת עובדי מערכת הבריאות.


מנהלת בית המרקחת אסטל בוקטמן בשערי צדק עם חיסוני הקורונה שהגיעו אמש לשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

מנהלת בית המרקחת אסטל בוקטמן בשערי צדק עם חיסוני הקורונה שהגיעו אמש לשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)


התחלואה בירושלים בשבועיים האחרונים זינקה באופן חד. מספר החולים בירושלים עומד על למעלה מ-6,000 חולים פעילים. לפי נתוני הרמזור ירושלים נחשבת לעיר כתומה, עם שכונות אדומות, בהן: רמת שלמה, סנהדריה, בית וגן, רמות, רוממה, כפר עקב, נוה יעקב, הר נוף, עיסוויה, בית צפאפא, גבעת שאול, ואדי ג'וז, שייח ג'ראח, קרית מנחם, גבעת משואה, א-טור, הגבעה הצרפתית, גבעת המבתר ושועפאט.

גם בבתי החולים בירושלים שבהם פועלות מחלקות קורונה הזהירו במהלך השבוע מהעלייה החדה במספר המאושפזים. בהדסה ציינו ביום חמישי כי מספר חולי הקורונה המאושפזים עומד על 91, מתוכם 44 במצב קשה וקריטי. בשערי צדק מאושפזים במחלקות הקורונה 82 מטופלים, בהם 53 במצב קשה, מתוכם 18 במצב קריטי. ובבית החולים הרצוג מאושפזים במחלקות הקורונה 75 חולים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר