מתוך מצלמות האבטחה שמתעדות את האדם שנראה סמוך לזירת הרצח של בני הזוג כדורי בארמון הנציב, הקלסתרון (צילומים: באדיבות דוברות משטרת ירושלים)
מתוך מצלמות האבטחה שמתעדות את האדם שנראה סמוך לזירת הרצח של בני הזוג כדורי בארמון הנציב, הקלסתרון (צילומים: באדיבות דוברות משטרת ירושלים)

התפתחות בחקירת רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב: האם אתם מזהים את האדם בקלסתרון?

משטרת ירושלים מבקשת את סיוע הציבור באיתור זהותו של אדם, שהיה סמוך לזירת הרצח של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב לפני שנתיים - החוקרים הצליחו ליצור קלסתרון של החשוד

פורסם בתאריך: 18.1.21 13:27

התפתחות דרמטית בחקירת רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל, שהתרחש לפני כשנתיים: חוקרי המשטרה הצליחו ליצור קלסתרון מהחשוד שנראה עובר סמוך לזירת הרצח ולזמן שבו נרצחו בני הזוג.

ממשטרת ירושלים נמסר לפני זמן קצר כי "משטרת ישראל מנהלת חקירה בגין רצח שארע בשכונת ארמון הנציב בירושלים וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה על ידי המשטרה הצליחו החוקרים ליצור קלסתרון של החשוד באירוע ועל כן אנו פונים בשלב זה לסיוע הציבור באיתור זהותו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



 

חקירת רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב הקלסתרון שחילצו השוטרים מתוך סרטון האבטחה (צילומים: באדיבות דוברות משטרת ירושלים)

הקלסתרון שחילצו השוטרים מתוך סרטון האבטחה (צילומים: באדיבות דוברות משטרת ירושלים)


בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ללא רוח חיים בביתם שברחוב מרדכי אלקחי בארמון הנציב ב-13.1.19, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים. כיממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. אדם שעבד כמנקה של הבניין, מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים, אך לאחר שמוצתה החקירה בעניינו החליט בית המשפט לשחררו. אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג הינו פלילי. בהמשך לכך נעצרו שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. בתחילת חודש מרץ החליטה המשטרה לשחרר ממעצר את החשוד המרכזי ברצח, ואשתו של החשוד המרכזי שוחררה שבועיים קודם.

בחודש יוני בשנה שעברה נחשף סרטון אבטחה חדש, שהגיע לידי צוות החקירה במשטרת ירושלים, שבו נראה אדם שעובר סמוך לזירת הרצח ולזמן שבו נרצחו בני הזוג. במקטע אחד של הסרטון נראה האדם עם תרמיל גב, ובמקטע אחר הוא נראה בלי התיק. בשלב מסוים נראה האדם בסרטון כשהוא מניח את כף ידו על אזור פניו, באופן שמסתיר חלק מפניו. המשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתורו של האדם המצולם בסרטון, אולם עד כה לא עלה בידיה מידע חדש. כעת, בעקבות הסרטון, הצליחה המשטרה לייצר קלסתרון.


 

תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)


כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בקלסתרון, מתבקש לדווח בהקדם בטלפון למוקד 100 של המשטרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מסכנים גם סימני התעללות . נבלות אך אפשר אלוהים לא רק לתפוס גם למצות עם הרוצחים את הדין 2 מאסרי עולם … לאן עוד נגיע בית המשפט עושה עסקאות טיעון עם רוצחים דבר הכי מזעזע שיש

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר