מתוך מצלמות האבטחה שמתעדות את האדם שנראה סמוך לסירת הרצח של בני הזוג כדורי בארמון הנציב (צילום: באדיבות דוברות משטרת ירושלים)
מתוך מצלמות האבטחה שמתעדות את האדם שנראה סמוך לזירת הרצח של בני הזוג כדורי בארמון הנציב (צילום: באדיבות דוברות משטרת ירושלים)

חקירת רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב: האם האדם המצולם בסרטון קשור לרצח?

משטרת ירושלים מבקשת את סיוע הציבור באיתור זהותו של אדם שהיה בסמוך לזירת הרצח של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל, שהתרחש בארמון הנציב לפני שנה וחצי. צפו

פורסם בתאריך: 9.6.20 15:58

התפתחות בחקירת רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל – שסרטון אבטחה חדש, שהגיע לידי צוות החקירה במשטרת ירושלים, נראה אדם שעובר סמוך לזירת הרצח ולזמן שבו נרצחו בני הזוג. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של האדם המצולם בסרטון – צפו.

בסרטון נראה האדם הולך סמוך לדירה ברחוב מרדכי אלקחי, שבה התגורר הזוג כדורי. במקטע אחד של הסרטון נראה האדם עם תרמיל גב, ובמקטע אחר הוא נראה בלי התיק. בשלב מסוים נראה האדם בסרטון כשהוא מניח את כף ידו על אזור פניו, באופן שמסתיר חלק מפניו.

במשטרת ירושלים מוסרים לפני זמן קצר כי "במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בגין רצח בשכונת ארמון הנציב בירושלים, וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה על ידי המשטרה, הצליחו החוקרים לאתר סרטון שצולם בסמוך לזמן הרצח ובו נראה אדם שהיה ברחוב סמוך לזירה. אנו פונים לסיוע הציבור באיתור זהותו או כל פרט מזהה שיכול להוביל לאיתורו של האדם".

כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בסרטון מתבקש לדווח בהקדם למספר 02-5391352 או למוקד 100 של המשטרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



יש להדגיש כי על חקירת הרצח עדיין מוטל צו איסור פרסום, שתקף עד לתאריך 4.8.20. כזכור, כיממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם שבארמון הנציב ב-14.1.19, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים, אך לאחר שמוצתה החקירה בעניינו החליט בית המשפט לשחררו. אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג הינו פלילי. בהמשך לכך נעצרו שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. בתחילת חודש מרץ החליטה המשטרה לשחרר ממעצר את החשוד המרכזי ברצח, ואשתו של החשוד המרכזי שוחררה שבועיים קודם.


תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)


יחד עם זאת, כפי שפורסם ב"כל העיר", בהמשך צוות החקירה בימ"ר במשטרת ירושלים סימן כיוון חקירה מהפכני: רוצח מקצועי שהוזמן במיוחד כדי לרצוח את תמר ויהודה כדורי ז"ל. גורמים במשטרה ציינו בעבר בשיחות עם "כל העיר" כי לא נשללים חשודים פוטנציאליים שהכירו את בני הזוג. בנוסף, בעקבות המבוי הסתום בחקירה בוצעו שינויים בהרכב צוות החקירה.


זירת רצח בני הזוג כדורי ז"ל (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת רצח בני הזוג כדורי ז"ל (צילום: אוליבייה פיטוסי)




תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. מחריד, מי הורה להרגם?

    לפי הנראה הם מקצועיים ללא ספק.
    לבושים אחיד. תיק גב אחד. הסתירו את הפנים. הכירו היטב את המקום. מסקנה אולי תודרכו היטב? מאחר ומקצוענים יודעים את הסיכונים.
    כמו כן שימו לב למספר המכוניות לפני ואחרי ורכב שנוסע במהירות מופרזת בדיוק כשהגיעו.

  2. שמשון

    לא נראה שמדובר באירוע טרור. לערבים יש נטיה להתרברב ברצח יהודים ודבר כזה היה דולף
    נראה ברצח מתוכנן היטב על פי מודיעין מדויק משהו שמכיר אותם מקרוב סגר איתם חשבון. לבדוק סיכסוכים כספיים בין האבא ללקוחותיו, או לקוח לא מרוצה. הסיפור עם הבנים כנראה מוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר