התפרעויות בעזרת תורה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

ההפרות בירושלים נמשכות: נפתחו תלמודי תורה ונערכה חתונה המונית. צפו בתיעוד

שוטרים, שהוזעקו הבוקר לשכונת עזרת תורה, הותקפו באבנים, שוטר נפגע בראשו; אמש נערכה ברמת שלמה חתונה המונית בניגוד להנחיות; עד כה נעצרו 20 חשודים בהפרת סדר

פורסם בתאריך: 20.1.21 09:46

עדכון אחרון: 20.1.21 15:48

גם היום, רביעי, נרשמו הפרות חמורות של הנחיות סגר הקורונה בירושלים. המשטרה השתמשה במכת"זית נגד מתפרעים שהתקהלו, שסירבו להתפזר. המשטרה עצרה 20 חשודים בהפרת סדר.

הבוקר הוזעקו שוטרים לשכונת עזרת תורה בעקבות דיווח על תלמוד תורה, שנפתח בניגוד להנחיות. לעבר כוח המשטרה הושלכו אבנים, אחד השוטרים נפגע בראשו ופונה לטיפול רפואי. נזק נגרם לניידת.

במשטרה מציינים הבוקר כי "שוטרים שהוזעקו לפני זמן קצר לשכונת עזרת תורה בירושלים, בעקבות דיווח אודות הפרת תקנות הקורונה והסגר, הותקפו באבנים. אחת מהאבנים שהושלכו לעבר הניידת ניפצה את חלון הרכב ופגעה בראשו של השוטר שנזקק לטיפול רפואי".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



תיעוד האכיפה בשכונות החרדיות בעיר:


כמו כן, הלילה נערכה חתונה המונית ברמת שלמה, בהשתתפות עשרות אורחים. כוח המשטרה הגיע למקום, פיזר את האירוע וחילק דוחות.

"כוחות משטרה הגיעו אמש לאולם בית ספר, שהוסב לאולם אירועים בשכונת רמת שלמה בירושלים", נמסר מהמשטרה, "שם התקיימה חתונה בה עשרות משתתפים וזאת בניגוד מוחלט לתקנות הקורונה והנחיות הסגר בתקופה זאת. עם הגעת כוחות המשטרה החלו חלקם של האורחים לעזוב את המקום במהרה".


תיעוד החתונה ההמונית ברמת שלמה: 

 


גם אתמול, שלישי, כפי שפורסם ב"כל העיר", נרשמו עימותים אלימים, על רקע הפרות חמורות של הנחיות הקורונה בשכונות החרדיות בעיר. בין השאר השוטרים הגיעו לישיבה בסנהדריה, שבה התבצרו עשרות אנשים, שנעלו את הדלת וחסמו את הכניסה באמצעות כסאות ושולחנות, שהונחו אחד על השני. כוחות כיבוי ומשטרה פרצו לישיבה ופינו את יושביה, חלקם נעצרו.

בתחילת השבוע, בימים ראשון ושני, נרשמו עימותים אלימים בשכונות החרדיות בירושלים, סביב אכיפת הנחיות הקורונה. בין השאר נפתחו בניגוד להגבלות – תלמודי תורה וישיבות. צוותי משטרת ירושלים הגיעו לשכונות, שבהן פעלו מוסדות החינוך, וחילקו דוחות. בחלק מהמקרים צוותי המשטרה נתקלו במתפרעים שהשליכו לעברם אבנים וגרמו נזק לניידות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. נחמן

    הגיע הזמן שיטפלו בתלמוד תורה שם ההורים שלי גרים בעזרת תורה התלמוד תורה הזה היה פתוח בכל הסגרים גם בראשון הם יכולים להרוג את ההורים שלי. יאלה לטפל בהם אני בטוח שגם עכשיו הם פתוחים

  2. ג'פרי

    השלטונות מידי רכים לחיות הדור רגליות האלו אני חרדי ואני נגד הפרת הנחיות זה רצח לכל דבר

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מחריד!!!!
    רשעים שופכי דמים מחללי שם שמים!
    ועוד בשם התורה!

  4. כואב

    כואב שהכתבה מציגה את זה כך כאילו רק הציבור החרדי מפר את ההנחיות, בשעה שגם הציבור הערבי מפר וגם הציבור הכללי. חבל.

  5. תגובה

    כואב שהכתבה מציגה את זה כך כאילו רק הציבור החרדי מפר את ההנחיות, בשעה שגם הציבור הערבי מפר וגם הציבור הכללי. חבל.

  6. דתי שפוי

    בטלנותם אמונתם!
    לא לומדים
    לא עובדים
    לא משרתים
    לא משלמים מיסים
    רק נזק החרדים האלה עושים
    ובסוף אנחנו משלמים

  7. רונית

    נו, באמת!!!! איך נסיים עם הקורונה ככה? תראו כמה חרדים נפטרו בשבוע האחרון.. ואם יש הפרות בציבור הערבי זה הגיוני מהם לא מצפים לכלום אבל אנחנו מקדשים את החיים! הם גם מתאבדים אז נלך להתאבד?! אנשים לא קולטים שמגלגלים חובה על ידי חייב ואפשר לההיפך לרוצח בשוגג ברגע.

  8. גבי

    אני מבין אותם. כשראש ממשלה מלקק לראשיהם אתם יודעים איפה, כשראש ממשלה מאפשר שאלפים יסעו לדובאי מוכת הקורונה ויחגגו שם כי זה מועיל לו ולא טורח להכניס אותם לבידוד עם שובם כי זה עשוי להזיק לו, כשראש ממשלה מעכב מינוי פרויקטור ביותר מחודש כי לא רוצה שיגנבו לו את ההצגה, אז הם מבינים שבעצם הוא לא מתכוון ברצינות, ושזה משרת אותו אז הם מצפצפים. הם מבינים שהוא צריך קורונה שתימשך עד תחילת מרץ ואז הוא הגיבור יצעק בבחירות הדברתי את הקורונה. אסור מבחינתו שהיא תעצר מוקדם מדי. הדם של מאות נפטרים על ידיו וכל המעריצים שלו ימשיכו לצעוק רק ביבי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר