ליאור חי סחראי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
ליאור חי סחראי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

פרידה עצובה מפרמדיק מד"א ליאור חי סחראי ז"ל: "הציל רבבות בישראל"

ליאור חי סחראי, 22, פרמדיק מד"א מבית שמש, נפצע קשה בתאונה בכביש 1 בדרך למשמרת - אחרי 10 ימים שבהם נאבקו על חייו - השבוע הוא נפטר. מנכ"ל מד"א אלי בין: "ליאור היה ידוע במסירותו הרבה ובנכונותו להתייצב בכל זמן ובכל מקום אליו נקרא"

פורסם בתאריך: 19.2.21 07:47

אבל כבד במד"א מחוז ירושלים: לאחר עשרה ימים, שבהם נאבקו הרופאים על חייו, ביום ראשון השבוע, 14.2, הלך לעולמו פראמדיק מד"א ליאור חי סחראי ז"ל, בן 22, מבית שמש. סחראי, כפי שפורסם השבוע ב"כל העיר", היה בדרכו למשמרת מד"א בתחנת מודיעין, אך הוא נפגע באורח קשה בתאונת דרכים עצמית בכביש 1, סמוך למודיעין. הלווייתו התקיימה בית העלמין בבית שמש בהשתתפות עשרות בודדות של בני משפחה וחברים, וזאת בשל מגבלות הקורונה. השבר הרב עם הליכתו בטרם עת ניתן היה להרגיש ברשתות החברתיות, חברים הספידו ונפרדו מהצעיר ומהחבר, שרצה להגשים חלומות גדולים ולטרוף את העולם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


רוני סחראי, אביו של ליאור חי סחראי ז"ל, הספיד אותו בכאב ובדמעות: "נולדת בסערה, חיית בסערה, הלכת בסערה, הייתי חד כמו סכין, כל מה שרצית אמרת, על מה שרצית עשית, היו לך הרבה תוכניות, הכל סיפרת לאמא ולרחל, שהם שתי החברות הכי טובות שלך בעולם, תשמור לי על אמא, על רחל ועל כולם, ועל כל החברים שלך, כל האהבה שנתנו לנו כל השבוע הזה, מהצבא, ממד"א ומבית שמש היקרה, כל התהילים וכל מה שעשו הכל לכבודך, להיפרד ממך אני לא יודע, אבל אני יודע שאתה במקום טוב, ואם מישהו יקח משהו על עצמו כדי להתחזק בשבוע הזה עשית שליחות בעולם הזה, אני אוהב אותך, אמא אוהבת אותך, כולנו אוהבים אותך".

טל, בת דודתו של סחראי ז"ל הספידה: "ליאור חי, ילד של אהבה, אך האהבה לא ניצחה, גם לא הרוח. ליאור, מלח הארץ, ילד אהוב על הבריות, חכם ונבון, ילד שעסק בלחבר ולאחות בין כולם, אבל אחריך מי יאחד את השברים".


רוני סחראי, אביו של ליאור חי סחראי ז"ל בהלוויה (צילום: מתוך יוטיוב)

רוני סחראי, אביו של ליאור חי סחראי ז"ל בהלוויה (צילום: מתוך יוטיוב)


"ליאורי, איזה אמיץ אתה, הצלת אלפי רבבות בישראל, ואני נזכרת שסבא נפטר, איך היית הכי חזק, הסברת לכולנו את המצב, אבל מי יהיה החזק והריאלי עכשיו במקומך, ייקחו ימים שלמים עד שנתגבר על לכתך ועל התהיות על מה שיכולת להיות, גם חיים שלמים לא יספיקו, אך אני מבטיחה לך שנהיה חזקים כמו הר מאחורי משפחתך והוריך ונהיה מאוחדים כמו אגרוף, תאיר את השמים כמו שהארת אותנו".

סחראי ז"ל החל להתנדב במגן דוד אדום בתחנת בית שמש בגיל 15 כמגיש עזרה ראשונה, את הכשרתו כפראמדיק למד בצבא, שם שירת כפראמדיק בניידות הטיפול הנמרץ הצבאיות בגזרת איו"ש כשבמקביל התקבל לעבודה במגן דוד אדום.

חברו הקרוב, פרמדיק מד"א גיא בובליל, שהיה הראשון להגיע לזירת התאונה הקשה וטיפל בליאור ז"ל סיפר: "ליאור היה חבר אמיתי, החיוך שלו כבש כל אחד ואי אפשר היה להתעלם מהנוכחות שלו, הוא היה פראמדיק מקצועי, בעל מוטיבציה רבה לעזור ולסייע לכל אחד, כחלק מההכשרה שלו, עבדנו יחד משמרות רבות. כשהגעתי לזירת התאונה הקשה והבנתי שהפצוע הוא חברי הקרוב ידעתי שאני צריך להתנתק מהרגש והילחם עליו כמו שהוא נלחם על כל החולים והפצועים שבהם טיפל. מותו הטראגי השאיר בי חלל גדול והוא חסר לי מאוד".

בפוסט מרגש בפייסבוק שפרסם בובליל לאחר התאונה הקשה הוא תיאר והוסיף כי "בעבודה שלנו כל שנייה החיים משתנים מקצה לקצה. לפני שנייה צחקנו ובשנייה אחת עובדים כדי להחזיר חיים למשהו אחר אם הוא קרוב או לא. בבקשה תיזהרו בכביש כי עדיף לאבד רגע בחיים מאשר חיים ברגע".

רמי מאושר, אחראי תחנת מד"א בלוד, ספד בהלוויה: "ליאור, בשיא פריחתך ודווקא בשעה שאתה מתחיל לקצור את הפירות הלכת מאיתנו. כנער מד"א שגדל על ערכי הצלת חיים הלכת למסלול הפראמדיק הצבאי שכל כך רצית. סיימת את השירות הצבאי בהצלחה, נכנסת לעבוד במד"א ורק לאחרונה סיימת את ההכשרה להיות ראש צוות בניידת טיפול נמרץ. בעודך קוטף את הפירות של עמלך, פירות נאים ומתוקים כל כך אתה עוזב אותנו. בכל מקום שהגעת החיוך היה חתום על פניך, חיוך מלא שמחת חיים שמעביר מסר אופטימי שהכל יהיה בסדר. פעלת במקצועיות עם חשיבה והבנה של כל דבר. תחסר לנו מאד, מתגעגעים אליך ונזכור אותך תמיד, נוח על משכבך בשלום".

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד"א גם ספד לו: "ליאור היה פראמדיק מקצועי שהצליח להתחבר ולהכיר את כולם, כולם אהבו אותו. החיוך והצחוק שלו כבר חסר לכולנו. יהי זכרו ברוך".

מנכ"ל מד"א אלי בין מוסר: "אנו כואבים את מותו הטראגי של חברנו. ליאור היה ידוע במסירותו הרבה ובנכונותו להתייצב בכל זמן ובכל מקום אליו נקרא וכך נזכור אותו תמיד. משפחת מד"א מחבקת את משפחת סחראי ומשתתפת בצערה. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו התקיימה השבוע בבית העלמין בבית שמש, כשהוא מלווה בבני משפחה וחברים. הוא הותיר אחריו זוג הורים ו-6 אחים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר