אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אוהד צויגנברג, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אוהד צויגנברג, באדיבות המשפחה)

אלירן מלול, שנאשם ברצח מיכל סלה ז"ל בבית המשפט המחוזי: "היא דקרה אותי"

אלירן מלול, הנאשם ברצח מיכל סלה ז"ל, ב-11 דקירות סכין אכזריות, העיד היום לראשונה בבית המשפט המחוזי בירושלים, וחזר על הטענה כי הוא הקורבן באירוע

פורסם בתאריך: 24.2.21 10:56

בבית המשפט המחוזי בירושלים העיד לראשונה היום, רביעי, אלירן מלול, הנאשם ברצח מיכל סלה ז"ל. עדותו נשמעה במסגרת שלב ההוכחות במשפט הרצח.

סנגוריו הגישו לפני תשעה חודשים את תשובתו של מלול לכתב האישום, שמייחס לו כי הוא רצח את אשתו מיכל סלה ז"ל ב-11 דקירות סכין – לטענתו של מלול, בליל האירוע הוא היה שתוי ועל כן הוא "לא זוכר פרטים". עוד הוא טען כי הוא זה שהותקף על ידי מיכל סלה ז"ל.

בעדותו היום בבית המשפט המחוזי בירושלים המשיך וטען מלול כי הוא הקורבן באירוע הרצח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"היא אמרה לי שלא אראה את הילדה שלי, שנתגרש", כך סיפר וטען מלול בעדותו, ולדבריו מיכל אמרה לו: "'אל תקרא לי אשתי', לא היתה לה בושה או רחמים". בהמשך הוא טען כי "הייתי מאושר כשעבדתי בחינוך, הלב שלי היה רחב והצלחתי לעשות הכל. אבל במשפחת סלה לא אהבו את זה, זה לא היה מספיק פרנסה".


מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


על ליל הרצח הוא סיפר וטען: "חזרתי הביתה לבית מבולגן, לקחתי את הילדה למקלחת, מיכל באה ואמרה לי לנקות את הבית. מיכל התעללה בי ודחפה אותי, לא התייחסתי. אחר הצהריים ראיתי ביומן שיש לי מה לעשות, היא אמרה לי שאני לא לוקח את האוטו, הצעתי לקחת אותה, אבל היא התחילה לתת לי מכות, זה היה רע. היא ניסתה להתקרב אלי, אבל אמרתי לה שאני לא רוצה אהבה. היא הלכה והתקשרתי אליה, כשהיא חזרה הביתה היא התעצבנה שהתקשרתי אליה". עוד סיפר מלול כי בהמשך הערב הוא אמר למיכל סלה ז"ל: "'כמה אני יכול לסבול?', והיא אמרה לי 'אתה כלום, אתה כלום. היא דקרה אותי עם סכין בגב כמה פעמים, היה לי קר ובאחת הדקירות שלה הסכין נשאר תקוע בגוף. הלכתי למקלחת ואמרתי לה 'אני מתעלף, תתקשרי למד"א'. היא אמרה לי 'מגיע לך, מגיע לך, אתה לא רצוי בחיים'. היא הביאה לי בקבוק וויסקי – 'תשתה זה יעזור'. אמרתי לא שתביא מים, שתוציא את הסכין, ירד מלא מלא דם. היא עטפה אותי בסדין ושתיתי אלכוהול והתחלתי להתעלף כשהתעוררתי היא אמרה לי 'מגיע לך'. שתיתי והתעלפתי וראיתי את כל הבית עם דם. מיכל מתה על הרצפה. זה עצוב ונורא". עוד טען ואמר הנאשם ברצח מלול כי "אני שואל את עצמי למה לא הרמתי עליה יד והיינו מתגרשים, ולא הייתי מגיע למשבצת הנוראית הזאת".

מלול, כזכור, נאשם כי ביום 3.10.2019, לאחר השתתפותה של מיכל סלה ז"ל בסדנה להעצמה נשית היא שבה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף מלול את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו סלה מתה.

אחותה של מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי, פרסמה הבוקר פוסט מצמרר, לפני עדותו של מלול, שבו היא מציינת בין השאר כי "לרוצח האכזרי אלירן מלול יש עבר נקי. הוא לא מוכר למשטרה או לרווחה. אבל אחרי הרצח הגיעו לתת עדות במשטרה שש נשים אמיצות, בנות זוג שלו לשעבר. מאז חלפה כמעט שנה וחצי. השבוע נפגשתי איתן לראשונה. אינספור פעמים דמיינתי את הרגע הזה. אבל דבר לא הכין אותי לזה באמת… לא תיארתי לעצמי את עוצמת הרוע, מלאכת ההונאה, המסיכות והשקרים שאנחנו ומיכל נפלנו בהם. האקסיות של אלירן מלול, ברהיטות ובעוצמה פנימית, ציירו תמונה אשר חזרה על עצמה בעיקביות. אלירן הוא מתעלל סדרתי. הוא חנק, הטביע, השפיל, הפשיט, הכה והשתיק. הוא מחזר מופלא וגם מומחה בלגרום לך להרגיש אשמה. הוא מתמסכן, סטוקר, קנאי ואובסיסיבי אשר הותיר אחריו שורת קורבנות מצולקות. הוא מבזה נשים ומציית לגברים. ואחרי שבנות זוגו הצליחו להמלט ממנו- הוא הגדיל ללכלך עליהן, להכפיש ולשקר במצח נחושה".


(מימין) מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי (צילום: מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)

(מימין) מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי (צילום: מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)


עוד הוסיפה וכתב בן עמי: "הרוצח האכזרי אלירן מלול היה בן בית, הוא היה גיסי, שיחק עם ילדיי ואני ראיתי בו אח. הוא הותיר רושם של מלאך טוב לב, מפרגן, מחייך, מחבק, הראשון שקם לעזור. מעולם לא שמעתי אותו מרים את קולו. הוא קרא להוריי אבא ואמא והיה נוהג לשלוח לכולנו הודעות קוליות מתוקות כדבש".

בן עמי הדגישה בפוסט כי "הרצח היה כרעם ביום בהיר. פילח את ליבנו בסכין חדה ומאז שתיקה. מלול בחר לשתוק ולשתוק ולשתוק כל חודשי החקירה וגם לאחריה. לאחר 8.5 חודשים שלמים של שתיקה, הוא שחרר גרסה חלקית לפיה הוא מכחיש ולא זוכר מה בדיוק קרה. משפט הרצח המתמשך מותיר פצע פעור בלב המשפחה שלנו. כל דיון, עדות, ראייה וכל גילוי חדש משול לנבירה בפצע הפתוח. לקראת עדות הרוצח בגופו אנו מוצפים בכאב. אדם אשר במשך כשנה וחצי מתמיד בסירובו לספר מה עבר על מיכל ברגעי חייה האחרונים. מסרב לשתף מה עבר על בתו, תינוקת יונקת בת שמונה חודשים, שהייתה שם בזירת הרצח 17 שעות. היכן הבושה? האין שריד של כבוד עצמי או חמלה אנושית? מה עבר על הילדה במשך כל השעות האלו? מה היא שמעה? מה הריחה? מה היא ראתה? מה הרגישה? האם הוא תקף גם אותה? היא הייתה תינוקת יונקת, מה היא אכלה? כשהוא יצא אל השכנים, בגדיה היו ספוגים דם וללא חיתול על גופה. איזהו אדם לא מספר מה עבר על התינוקת? איך אפשר לקחת מתינוקת יונקת את אמא שלה? זה מעשה לא אנושי. קשה להבין ולעכל שזה אדם שהיה משפחה. כמו נחש ערמומי שנכנס לבית פנימה, כמו שמיכל נפלה לקורי עכביש ארסי. זו הונאה כה גדולה שלא ניתן אפילו לדמיינה".

בשבוע שעבר, כפי שפורסם ב"כל העיר", העיד חברו של מלול, שסיפר בין השאר כי "תמיד היה עם יד על הדופק עם מיכל, תמיד האצבע שלו היתה על הפלאפון כדי לראות איפה היא". החבר סיפר בעדותו על מקרה שבו מיכל סלה ז"ל עברה ניתוח רפואי, באותו בוקר אמר לו מלול: "'אמן שהיא לא תתעורר מהניתוח'. שאלתי אותו מה קרה, והוא אמר שהיא משגעת אותו מהלחץ של הניתוח; היו מצבים שהרמתי גבה".

בנובמבר האחרון העיד ארז פוסקלינסקי, בן הזוג לשעבר של מיכל סלה ז"ל, שסיפר על הזוגיות המיוחדת שהיתה לו עם מיכל ועל האיומים שספג מאלירן מלול. פוסקלינסקי סיפר כי מלול בין השאר התקשר אליו ממספר חסום ואמר לו בין השאר: "תעזוב את מיכל, אני כלב נובח ונושך, תתרחק ממיכלי שלי, אני יודע איפה אתה גר". בהמשך הוא תיאר את הטון שבו דיבר אליו מלול: "הוא אמר בליל של דברים תוקפניים, באלימות, בברבריות כזו – 'יה חתיכת אפס, מי אתה חושב שאתה, תעזוב אותי, תעזוב את מיכלי, תעזוב את המשפחה שלנו'. בהמשך אמר פוסקלינסקי כי השיב למלול: "אני לא יודע למה אתה מדבר אלי ככה, מיכלי ילדה גדולה, היא תעשה את הבחירות שלה. אם תתקשר אלי עוד פעם אני אתקשר למשטרה".

כעת, לאחר עדותו של מלול צפויה פגרה קצרה לבקשת השופטים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. בינה

    מעניין אם המשטרה בדקה אם היו שני סוגי דם על הרצפה זה דבר שאפשר להוכיח אם הוא דובר אמת או המציא:
    אם לא בדקו פספסו בגדול……

  2. הלוואי שהתינוקת תגדל באהבה.

    לא יודעת מה האמת, אבל נראה שאהבה לא היתה שם. לא בזוגיות ולא אהבה עצמית. חבל על התינוקת.

  3. הילה כהן

    מיותר לשאול את הרוצח לדעתו. היא נרצחה ונקברה בתוך האדמה. הוא חי ובריא וטוען שהיא דקרה אותו. עד היכן יכולה להגיע הנבזות שלו? ולמה מאפשרים לו לדבר. הרי ברור שהוא רצח אותה. שיפסקו לו עונש מאסר ארוך מאוד, עד סוף חייו ויסגרו עניין.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר