יהודה משי זהב (צילום: דוברות זק"א)
יהודה משי זהב (צילום: דוברות זק"א)

יהודה משי זהב – חתן פרס ישראל למפעל חיים: "זלגו מעיני היום סוף סוף דמעות של שמחה"

כחודש לאחר שאיבד את הוריו ואת אחיו, התבשר היום מייסד ויו"ר זק"א יהודה משי זהב על זכייתו בפרס ישראל על מפעל חיים ביום העצמאות הקרוב: "אעלה לקברם של הוריי ז"ל לבשר להם את הבשורה המשמחת"

פורסם בתאריך: 2.3.21 15:21

מייסד ויו"ר ארגון זק"א, יהודה משי זהב, תושב ירושלים, התבשר היום, שלישי, כי פרס ישראל על מפעל חיים לשנת תשפ"א יוענק לו ביום העצמאות הקרוב, על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה.

לצדו של משי זהב יקבל את פרס ישראל גם ד"ר יוסף צ'חנובר, מנכ"ל משרד החוץ לשעבר, על תרומה משמעותית למדינה בתחומי הביטחון, הכלכלה, המשפט ויחסי החוץ בשירות הציבורי ומחוצה לו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"הפרס הוא לא רק שלי בלבד אלא של אלפי מתנדבי ומתנדבות זק"א בארץ ובעולם המוסרים נפשם בעזרה לזולת הצלת חיים ומתן כבוד המת", הגיב יהודה משי זהב עם ההודעה על זכייתו בפרס, "אלפי מתנדבים המבינים שלכל אחד ואחת יש את המקום והאפשרות לתרום, להתנדב, לעזור ולסייע לזולת ללא הבדל דת גזע ומין. בהתנדבות למען אזרחי המדינה אנו מחברים בין כל הקצוות בעם".

משי זהב, כידוע איבד את הוריו ואת אחיו בחודש שעבר. "בחודש רווי כאב ודמעות באבל המשולש והקשה שהונחת עלי, זלגו מעיני היום סוף סוף דמעות של שמחה", תיאר משי זהב, "עם הודעתו המשמחת של שר החינוך יואב גלנט על קבלת פרס ישראל. בהמשך היום אעלה לקברם של הוריי ז"ל לבשר להם את הבשורה המשמחת, ולגרום להם לרגעים של קורת רוח".

ועדת הפרס התכנסה בראשותו של מנהל המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, פרופ' יצחק קרייס, ובהשתתפות החברים: כלת פרס ישראל, גב' מרים פרץ, חתן פרס ישראל, מר ישעיהו (שייקה) לוי, תא"ל (במיל') יהודית גריסרו ורקטור אוניברסיטת בר-אילן לשעבר, פרופ' חיים טייטלבאום.


יהודה משי זהב (צילום: דוברות זק"א)

יהודה משי זהב (צילום: דוברות זק"א)


בנימוקיה למתן הפרס למר משי זהב ציינה הוועדה כי הפרס ניתן לו: "על תרומתו יוצאת הדופן הן לקידום הסיוע באירועי אסון והן על פועלו לחיזוק האחדות וקירוב לבבות בחברה הישראלית. במשך שלושה עשורים עומד יהודה משי זהב בראש ארגון זק"א, שהפך לזרוע חיונית במאמצי חילוץ, הצלת חיים וזיהוי באירועי אסון בארץ ובעולם ומהווה דוגמה ומופת לרוח ההתנדבות בחברה הישראלית על כל גווניה. יהודה משי זהב מקדיש את חייו לאחדות ישראל מתוך תחושת שליחות ואמונה אמיתית בצורך בבניית גשרים ובקיום שיח בין כל מגזרי החברה כמפתח לחיים משותפים במדינת ישראל".

בראיון נרחב ל"כל העיר" שפורסם לפני כשלושה שבועות, סיפר משי זהב על הכאב העצום עם האבל, האובדן והחלל שנותר, אחרי שאיבד את הוריו ואת אחיו. "אנחנו כרגע עוסקים בעשייה, זה טוב ומרפא", הוא סיפר בשיחה עם "כל העיר", "הזמן מרפא. נכון שכל העיסוק שלי זה מסביב למוות, אבל אני מרגיש שאני מביא לאנשים תועלת, עוזר לאנשים בשעות הקשות ואני מבין שזה יותר טוב".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מאחלת לנו , לעם ישראל , מלוא הארץ , יהודים , כמו , יהודה משי זהב היקר , מגיע לו פרס ישראל , תודה לך איש טוב ויקר .ארץ ישראל אוהבת אותך

  2. בן

    משח זהב עבודת קודש כל הכבוד מגיע לזק"א פירגון רציני…

  3. מישי

    לא ברור איך אדם נורמלי כמותו לא חוזר בשאלה לנוכח הקיצוניות של החברה בה הוא חי. סיפר שמבקרים בשבעה התעלמו ממנו כי הוא עוזר לציונים

  4. האיש יקר וראוי

    איש ראוי לפרס, גומל חסד של אמת וברר לו דרך שהיא תפארת לעושיה ותפארת לו מן האדם. יש"כ.
    וכמובן שלא תדעו צער ותנחומים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר