עו"ד אלי מלכה, היועץ המשפטי לעירייה, מבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא (צילומים: ג'קי לוי, אוליבייה פיטוסי)
עו"ד אלי מלכה, היועץ המשפטי לעירייה, מבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא (צילומים: ג'קי לוי, אוליבייה פיטוסי)

פרשת פסק הדין נגד היועמ"ש אלי מלכה: העירייה מבקשת חוות דעת חיצונית ממבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא

בהמשך לפסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה, שקבע כי על העירייה לשלם כ-150,000 שקלים בגין העסקה פוגענית כלפי עובדת של היועמ"ש אלי מלכה – העירייה שוקלת להגיש ערעור, ומבקשת חוות דעת חיצונית בנושא מהשופט בדימוס יוסף שפירא, לשעבר מבקר המדינה

פורסם בתאריך: 2.3.21 18:33

בעקבות פסיקת בית הדין האזורי לעבודה כי על עיריית ירושלים לפצות את סגנית היועמ"ש לעירייה עו"ד אילנית מיכאלי בכ-150 אלף שקלים, בגין העסקה פוגענית והתעמרות, לאחר שנקבע כי היועץ המשפטי לעירייה אלי מלכה נטל ממנה את סמכויותיה, פגע במעמדה והשפיל אותה – בעירייה פנו כעת בבבקשה לקבלת חוות דעת מהשופט בדימוס ומבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא. העירייה מבקשת חוות דעת על הלך הערעור שהיא שוקלת כנגד פסק הדין.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מעיריית ירושלים נמסר לפני זמן קצר כי "עיריית ירושלים הגישה היום בקשה לקבלת חוות דעת מהשופט ומבקר המדינה בדימוס, יוסף שפירא, בנוגע להגשת ערעור מטעם העירייה בדבר פסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה".

עוד נמסר מהעירייה כי "בפסק הדין המצוין נקבע כי העירייה תשלם לתובעת, עובדת עירייה, פיצויים על סך 150,000 שקים  בגין העסקה פוגענית בעבודה". בעירייה מסבירים כי "הבקשה לחוות דעת על פסק הדין לשופט בדימוס שפירא מגיעה מהרצון לקבל דעה חיצונית מגורם משפטי בלתי תלוי ואובייקטיבי מחוץ לעירייה".

בינתיים, משבר נוסף שנוצר בעקבות החלטת בית הדין בעניינו של מלכה, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", זה האיום של יו"ר מחוז ירושלים בהסתדרות דני בונפיל להשבית את עיריית ירושלים במידה ומלכה לא יפוטר. "לאור פסק הדין החמור", כתב בונפיל במכתב ששיגר למנכ"ל העירייה איציק לארי, "יש לפעול להפסקת עבודתו של מר אלי מלכה וזאת גם לאור הדגשת בית הדין בפסק הדין, שפונה לעירייה ומבקש באופן ברור להסיק את המסקנות המתבקשות מפסק הדין, ולהטיב את יחסי העבודה בלשכה המשפטית מבלי לפגוע פגיעות נוספות בעובדים". בעירייה הגיבו כי "המכתב התקבל בעירייה, נבחן על ידי הגורמים הרלוונטיים ויטופל בהתאם".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר