אישה מוכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אישה מוכה בשיחה מהמקלט: "הוא עלול לרצוח אותי"

ח', בת 30, תושבת ירושלים, המתגוררת החל מאתמול במקלט לנשים מוכות, טוענת ומתארת את האלימות שחוותה

פורסם בתאריך: 19.6.17 13:33

בשעות הצהריים אתמול (ראשון) יצרה קשר תושבת ירושלים, בת 30, עם אתר "כל העיר" ירושלים: "עכשיו אני מבינה שהחיים שלי בסכנה גדולה, הוא עלול לרצוח אותי ואת הבת שלי בבית".

ה"פעם האחרונה היתה לפני כשבועיים" טוענת ח', בת 30, אמא לילדה, מתגוררת בירושלים ושוהה החל מהשבוע במקלט לנשים מוכות, "הגעתי לרכב והוא התחיל לצעוק שאני גונבת לו דברים. הוא התחיל להרביץ לי, אני לא זוכרת אם הוא עשה זאת עם חפץ קשיח או עם היד שלו, החבלות האיומות שנשארו לי מאותו ערב בפנים וביד לא יעברו כל כך מהר. אחי ששמע את הצעקות רץ אלינו והכניס אותנו לתוך החצר ולא נתן לו להיכנס. ואז התקשרתי למשטרה".

"אם יש דבר שאני לא מבינה, זה למה אני צריכה להיכנס לבית סוהר והוא נשאר חופשי?", טוענת ח' ומספרת כי בעלה הכה אותה לפני שבועיים וגרם לה לחבלות בפניה ובזרועה: "הגשתי תלונות במשטרה, אבל זה נגמר בכלום – מקסימום צו הרחקה, דבר שגורם לו להתעצבן יותר".

 

***

מותה של אודלה בכר ז"ל: "אל תשכחו את הפנים האלה, מוות מיותר ואולי אף ידוע מראש" 

אישה נדקרה על ידי בן זוגה במרכז העיר 

מזעזע: השחית את פניה של אשתו וחתך את אוזנה באמצעות סכין 

"הייתי במצב הכי נמוך שאישה יכולה להגיע אליו" 

***

 

אישה מוכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

איך זה התחיל?

"בדיעבד אני יודעת להגיד שכן היו סימנים, אבל אז לא חשבתי על זה ולא האמנתי. הוא הרחיק אותי מהמשפחה שלי, ודרש שאהיה תמיד בבית כדי לקבל אותו מהעבודה עם ארוחה חמה", היא מתארת וטוענת, "הוא התחיל בזה שהיה מקטין אותי וגורם לי להרגיש שאני אף פעם לא בסדר, ואז פעם אחת אמרתי לו שאני כועסת עליו על משהו, ומשום מקום הוא נתן לי סטירה, זו היתה הפעם הראשונה". ח' ממשיכה וטוענת כי "מאז זה רק הלך והחמיר יחד".

המשפחה שלך תומכת בך?

"אני מגיעה ממשפחה מסורתית, שערכי המשפחה קודמים, וכשהייתי באה ומספרת להם דברים, הם לא חשבו שזה רציני, וטענו שתמיד יש ויכוחים בין בני זוג. כמובן הם היו מחזירים אותי אליו. התביישתי. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי רוב הזמן, האשמתי את עצמי שהוא מתנהג ככה כי אני דיברתי לא יפה, או שאני עשיתי משהו שלא במקום".

ממשטרת ירושלים נמסר: "מדובר בסכסוך מתמשך בין בני זוג שעניינו משמורת על הילדה, ואשר גרר הגשת תלונות הדדיות במשטרה. בעקבות תלונה אחרונה שהוגשה, נחקרו כלל המעורבים. שני בני הזוג קיבלו תנאי הרחקה הדדיים על ידי קצין משטרה למשך 15 ימים, והתיק יועבר בימים הקרובים לתביעות לעיון והחלטה. בתוך כך, נציין כי המשטרה רואה בחומרה כל מעשי אלימות, ובפרט אלימות בין בני זוג. כל תלונה המוגשת למשטרה בהקשר זה מטופלת ביסודיות תוך חתירה לאמת ולמיצוי הדין, הכל בהתבסס על התשתית הראייתית הקיימת ומכלול הנסיבות בכל אירוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יצחק

    מכיר את הסיפור מקרוב הצגה גדולה של האישה לא מוכה ולא נעלים

  2. אליאור

    על ראש הגנב בוער הכובע כשהכל יוכח ויראו את הרפש שלך המקלט שלך יהיה הכלא

  3. נוגה

    גם אני מצטרפת לתגובות שלכם לא דובים ולא יער סתם נקמה טפשית

  4. משה

    שום דבר שבעולם לא מצדיק אלימות!!!! לא מילולית לא נפשית ובטוח שלא פיזית!!! גבר שמרביץ הוא פשוט ס-מ-ר-ט-ו-ט

  5. מורן

    גא אני מכירה את הסיפור מקרוב… מה שכסף יכול לקנות! אבל ופה אבל ע-נ-ק בסופו של דבר הוא יתן את הדין.. יש בורא עולם!!!!

  6. חיים

    מהיכרות הכי קרובה שיש לסיפור זה שקר וכזב! השופטת קבעה בפסק הדין שלה שהאישה משקרת ואף סתרה בעצמה את דבריה בניגוד מוחלט לכל הראיות. עצוב לראות מה אישה יכולה לעשות לגבר בלי מאמץ בכלל ועם מספר שקרים ומניפולציות. יש דין ויש דיין והאמת תצא לאור!!
    נ.ב. האישה בינתיים גונבת במרמה מקום של אישה שבאמת מוכה, ע"י ניצול מכוער של מקרי אלימות נגד נשים, בכך ועושה עוול לנשים שבאמת חוו התעללות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר