אודליה בכר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
אודליה בכר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

"אל תשכחו את הפנים האלה, מוות מיותר ואולי אף ידוע מראש"

מותה הטרגי של אודליה בכר ז"ל, צעירה מרמת שלמה, שלפי החשד נרצחה על ידי בן זוגה בחדר בית מלון באילת, מזעזע את הקהילה ואת הרשת. במוצ"ש צפויה להיערך בעיר עצרת למניעת אלימות נגד נשים

פורסם בתאריך: 14.6.17 11:26

מתחילת 2017 נרצחו 16 נשים וילדים עקב אלימות מגדרית ואליהם נוספו השבוע עוד ארבע נשים, ביניהן אודליה בכר ז"ל מרמת שלמה בירושלים שנטמנה אתמול, שלישי, 17.6, בבית העלמין בגבעת שאול.

ממשפחתה של בכר ז"ל נמסר: "אנחנו כרגע בתהליך אבל, אנו רק רוצים להביא לקבורה את אודליה ומבקשים שיתנו לנו את הכבוד והשקט להתאבל".

בעקבות המוות הטרגי של בכר ז"ל, ומותן של נשים אחרות ברחבי הארץ, הוצפה הרשת בתגובות מחאה נגד רציחתן של נשים. "אל תשכחו את הפנים האלה! מוות מיותר ואולי אף ידוע מראש", כתבה צעירה המתגוררת בעיר בפייסבוק.

צעיר אחר כתב בפייסבוק: "אף אחד בקושי מדבר עליה אודליה בכר זכרונה לברכה… בחורה מדהימה שהלכה מאיתנו בטרם עת יכול להיות שנרצחה…  וואי געגועים אלייך..לא מאמין שאת לא איתנו". 

***

אישה נדקרה לפי החשד על ידי בן זוגה במרכז העיר 

"הייתי רק בת 22 כשהוא אנס אותי אצלי בדירה בירושלים" 

"חנק אותי ואיים 'אני אחתוך אותך ואשלח את החתיכות לאמא שלך'"

 

***

 

כפי שפורסם, ביום ראשון, 11.6, נמצאו גופותיהם של אודליה בכר ז"ל ובן זוגה ברוך אינדיג ז"ל בחדר מלון 'הרודס' באילת ללא רוח חיים,.משטרת ישראל שהגיעה למקום קבעה את מותם של בני הזוג. בתחילה חשבו במשטרה שמדובר בהתאבדות כפולה של השניים, לאחר שבין השאר נמצא מכתב התאבדות בחדר, אולם יותר מאוחר עלה החשד, בעקבות ממצאים אחרים שהתגלו, כי לפי החשד מדובר ברצח והתאבדות.

אודליה בכר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

אודליה בכר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

 

בעקבות מקרי הרצח במוצאי שבת, 17.6, צפויה להיערך ב-20:30, עצרת מחאה כנגד רצח נשים בכיכר פריז בירושלים. במקביל תיערך עצרת זהה בתל אביב ובחיפה. מהאירוע – "עצרת מחאה כנגד רצח נשים – לא נשתוק כל עוד דם אחיותינו נשפך", תצא קריאה לממשלה לכנס ישיבה דחופה ולפעול להקמת תוכנית חירום לאומית למלחמה באלימות כלפי נשים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר