אילוסטרציה, צילום מסך מתוך אחת מתוך אחת (צילום: אורן זיו)
אילוסטרציה, צילום מסך מתוך אחת מתוך אחת (צילום: אורן זיו)

"הייתי רק בת 22 כשהוא אנס אותי אצלי בדירה בירושלים"

הפוסט החושפני שמטלטל את זירת הבילויים בירושלים: החודש פרסמה צעירה כי הותקפה מינית על ידי בליין בעיר וקיבלה את תמיכת דף הפייסבוק "אחת מתוך אחת" - פרויקט המאפשר לנשים ולגברים לשתף בתקיפות מיניות שקרו להן.ם

פורסם בתאריך: 29.5.17 19:56

צעירה, בת 22, פרסמה החודש בדף הפייסבוק שלה ובהמשך הפוסט שותף בדף "אחת מתוך אחת" פוסט שבו היא מגוללת אירוע של תקיפה מינית בדירה בירושלים על ידי בליין ירושלמי. לפוסט המטלטל הגיבו אלפים ברשת.

"אני רק בת 24. הייתי רק בת 22 כשהוא אנס אותי אצלי בדירה בירושלים", כותבת הצעירה בפוסט. "לא. זה לא רק 'אולי' קרה, בסגנון של ציבור תמים ואפתי. לא. לא המצאתי את זה, דמיינתי את זה או הגזמתי את זה. לא ביקשתי את זה, או דרשתי את זה כי חצאית או כי שיער פזור או שרקדתי אז מגיע לי. וכל דעה או נסיון למצוא פתרון למציאות הגיונית יותר, בסגנון של 'האמת בלתי נתפסת אז לא נתפוס אותה', הוא שגוי. אצלי וגם אצל ממש כמעט כל האחרות שניסינו כציבור תמים להדחיק את האסון שלהן".

בהמשך היא מגוללת את המקרה: "הוא שם לי סמים במשקה במסיבה, הזרים אותי במניפולטיביות גאונית לחזור אלי הביתה טרם ידעתי את שמו ואחרי זה שוב סימם אותי אצלי בדירה כשהייתי פחות קלה משציפה. אנס אותי בכמה תנוחות שונות חלק במצב ערנות חלק במצב שינה, הוא השפיל אותי עם חיוך 'איזה שששמנה את', השאיר אותי לישון על הרצפה והלך לישון במיטה שלי, הפחיד אותי למוות".

עוד מתארת הצעירה בפוסט את הטלטלה המשפטית שעברה, כשניסתה להציף את המקרה ברשויות. בשבוע שעבר פרסמה הצעירה פוסט בקבוצת "ירושלמים וירושלמיות" – "איזו במה מוזרה ומפחידה לספר דבר כזה", היא כותבת. "אנס אותי לפני כמעט שנתיים בליין ירושלמי, ולאחרונה נודע לי שלא רק אותי תקף, אלא כמה נוספות שאני שמעתי עליהן". בהמשך היא כותבת: "צירפתי קישור למאגר הצלבת שמות של אנסים. פרטים מלאים בפוסט שלי. בבקשה מכם, תשתפו בהמוניכם".

לאחר פרסום הדברים, כאמור, הפוסט עלה באחת מתוך אחת, הכולל פרויקט הצלבת שמות אנסים ופוגעים מינית. מדובר ברשימת שמות חסויה וסגורה של אנסים ופוגעים מינית (מטרידים, תוקפים, אנסים), שאיננו פתוח לציבור הרחב. מטרת הפרויקט היא לאפשר לכל נערה, אישה, נער או גבר שנפגעו מינית לדעת האם התוקף שלהם תקף א/נשים נוספים ולקבל החלטה אישית אם/מה רוצים לעשות במידה ויש נתקפות/ים נוספות/ים.

 

***

איפה לא תמצאו מכנסונים לילדות בעיר?

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר