שופרסל דיל בגילה (צילום: עדי זורע)
שופרסל דיל בגילה (צילום: עדי זורע)

שופרסל דיל גילה הודיע על השוואת מחירים לסניף תלפיות

ניצחון לצרכנים בשכונת גילה: בעקבות הפרסום ב"כל העיר" החליטה הנהלת שופרסל על השוואת מחירים בין סניף שופרסל דיל בגילה לבין שופרסל דיל בתלפיות

פורסם בתאריך: 20.6.17 09:51

ניצחון לצרכנים בשכונת גילה: לאחר מאבק שנמשך חצי שנה ובעקבות הפרסום ב"כל העיר" החליטה הנהלת שופרסל על השוואת מחירים בין סניף שופרסל דיל בגילה לבין שופרסל דיל בתלפיות.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", צרכנים בשכונת גילה מחו על הפערים בין מחירי מוצרים בסניף גילה לבין תלפיות, לטענתם בחלק מהמוצרים הפערים עמדו על כ-8 שקלים.

 

שופרסל דיל בשכונת גילה (צילום: עדי זורע)

שופרסל דיל בשכונת גילה (צילום: עדי זורע)

 

"דרשנו השוואת מחירים מלאה בין סניף תלפיות לגילה", מדגישה מירי אביכזר, נציגת פורום מחאת התושבים. "אנחנו דואגים לכל שכבות האוכלוסייה שגרות בגילה, ולא הגיוני שבתלפיות יוצג מחיר אחד ובגילה מחיר אחר. נציגי ההנהלה הבטיחו שהם ישוו את כל המחירים ללא התניות על קנייה בסכום מסוים, אלא אם אותה התניה קיימת גם בתלפיות, בנוסף ההנהלה אמרה שישנם 20 מוצרים שבכל סניף ניתן לשחק עם המחירים שלהם, אישרנו את זה בתנאי שאותם המוצרים לא יכללו מוצרי בסיס כגון פירות, ירקות, לחם, חלב או בשר".

אביכזר מבהירה: "אנחנו לא נניח לזה –  נמשיך לבדוק את מחירי המוצרים בסניפים שלוש פעמים ביום, כך שאין מצב שמחירים ישתנו ואנו לא נדע על כך".

 

שופרסל דיל בגילה (צילום: עדי זורע)

שופרסל דיל בגילה (צילום: עדי זורע)

 

 

בפורום המחאה מוסיפים ומציינים: "כנראה שהמאבק היה אכן שווה וההנהלה אכן הגיעה למסקנה שהצדק עימנו והשוותה מחירים בין הסניפים אחד על אחד בהבטחה שההשוואה תמשיך במקביל לסניף בתלפיות".

 

***

צרכני שופרסל דיל בשכונת גילה נאבקים להורדת המחירים 

נזרק מביתו בגיל  13 לאחר שחזר בשאלה; כיום צנחן 

מאבק ההורים בנווה עציון נגד העברת בית הספר לחינוך החרדי מחריף 

 

***

 

מהשופרסל נמסר: "בשופרסל דיל – הן בתלפיות והן בגילה – נמכרים למעלה מ-20,000 פריטים ויש אחידות במחירי הקטלוג בין שני הסניפים. עקב תחרות מקומית בתלפיות הוזלו בסניף זה מחיריהם של מספר פריטים. שופרסל סיכמה בעבר עם ועד השכונה על מחירים זהים, בין סניף גילה לסניף לתלפיות, במספר פריטים שהוזלו בשל תחרות מקומית. השוואת המחירים נעשתה לתקופת מה ולאחר מכן אכן נתגלעו פערי מחירים במספר פריטים בודדים בלבד וגם זאת בשיעור לא מהותי. בשבוע שעבר נערכה פגישה בין נציגי שופרסל לוועד השכונה, שביקש להשוות את המחירים של מוצרי התחרות הסביבתית. שופרסל נעתרה לבקשה ונעשתה השוואה בין המחירים של חלק עיקרי מהמוצרים. ההבנות הושגו לפני זמן מה, וכפי שהוסבר בשל תקלה לא בוצעו וכעת מיושם השינוי. יש להדגיש כי סניף גילה הינו סניף מוזל של רשת שופרסל דיל, וזאת על אף שהוא ממוקם בלב שכונת מגורים. תושבי השכונה ממילא נהנים ממחירים מוזלים עוד טרם ההסכמות. שופרסל בוחנת את שוק המחירים מדי יום ושומרת לעצמה את הזכות לבצע הוזלות מיוחדות בסניפים מסוימים ולתקופות מוגבלות".

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר