שופרסל דיל בגילה (צילום: עדי זורע)
שופרסל דיל בגילה (צילום: עדי זורע)

צרכני שופרסל דיל בשכונת גילה נאבקים להורדת המחירים

בפורום מחאת שופרסל דיל בגילה טוענים כי אמנם הסופר נקרא שופרסל דיל, אך נרשמים פערים במחירים לעומת סניפים אחרים בעיר: "אנו לא מוכנים לוותר, נפתח בחרם"

פורסם בתאריך: 11.6.17 11:48

צרכני סניף שופרסל דיל בשכונת גילה נאבקים כבר כמה חודשים להורדת מחירי המוצרים. לטענת פורום מחאת שופרסל דיל גילה, הסניף אמנם מוגדר כשופרסל דיל, אולם חלק מהמוצרים יקרים יותר לעומת סניפים אחרים של שופרסל דיל בעיר. מרי אביכזר, נציגת פורום מחאת שופרסל דיל גילה, טוענת ומספרת כי "כבר לפני החגים ישבנו עם שלומי חכים, מנהל אזור ירושלים ועם מנהלת סניף גילה, דנה כהן ושטחנו בפניהם את תלונותינו, בראשם פערי המחירים שלפעמים באים לידי ביטוי בפער של עד שבעה ושמונה שקלים בין סניף גילה לסניפי תלפיות. חיכינו בשקט לשינויים שהובטחו, ודברים אכן השתנו אך לא במידה מספקת. שלומי חכים הבטיח גם שישפצו את הסניף אחרי פסח ואנחנו כבר הרבה אחרי פסח וכלום לא קרה, אבל הבעיה הגדולה ביותר שזה המחירים לא השתנו. כשפניתי למנהלת הסניף בשבוע שעבר, היא הודיעה לי שאין סיכוי שהמחירים ירדו".

"אנחנו לא מוכנים לוותר", מדגישה אביכזר, "נפתח בחרם על הסניף בשכונה שרק יילך ויגדל. יש מבוגרים וזקנים, וגם אנשים שהם ללא רכבים וקשה להם להגיע לתלפיות, צריך גם לחשוב עליהם".

 

שופרסל דיל בשכונת גילה (צילום: עדי זורע)

שופרסל דיל בשכונת גילה (צילום: עדי זורע)

כזכור, לפני כשלוש שנים פתחו תושבי קרית היובל במחאת צרכנים נגד סניף שופרסל שלי בשכונה. לבסוף המאבק הצליח והרשת הוזילה אלפי מוצרים בסניף.

 

***

קמפוס עין כרם: נחנכו חדרי פיתוח תרופות חדשים 

בדיקת "כל העיר": כמה עולה להתחתן בירושלים? 

עובדת זרה חשודה שהיכתה קשישה בת 87 תושבת הער 

 

***

 

שלומי חכים, מנהל אזור ירושלים בשופרסל, אומר בשיחה עם "כל העיר": "המחירים של גילה הם המחירים של תלפיות, אני מכיר את המחירים ואני בתחום כבר מעל 20 שנה, המחירים שהם ביקשו גם אותם הם קיבלו אחד לאחד כמו בתלפיות. מעבר לזה הייתי איתם בישיבה והחלטנו לשדרג את הסניף אבל זה לוקח קצת זמן. אני אומר בוודאות שסניף גילה מטופל הכי טוב ברשת שופרסל".

 

משופרסל נמסר: "מחירי שופרסל דיל הינם מחירים ארציים והמחירים זהים בין כל סניפי הרשת. זאת למעט מספר מצומצם של פריטים שיכולים להימצא במבצעים מקומיים כפי שיש בתלפיות, שאז יכולים להיווצר פערים. סניף שופרסל בגילה הנו סניף המצוי בלב השכונה ולמרות זאת הינו סניף דיסקאונט המוכר אלפי מוצרים במחירים מוזלים בדומה לסניפי תלפיות. בתיאום עם ועד שכונת גילה הוחלט להחיל במספר מוצרים בבשר ובירקות את מחירי המבצע של תלפיות, והפער המתואר נבע מתקלה נקודתית וזמנית שאותרה וטופלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כרמל

    אל תאמינו לכל מה שמספרים. זה סניף טוב עם מחירים סבירים יחסית ואנחנו קונים בו למעלה משלושים שנה. מתנהל קמפיין לא הוגן וחבל שהדברים מתנהלים על גבי הרשת ולא בצורה מכבדת. לא ברורים האינטרסים מאחורי הקריאות האלו לחרם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר