בית החולים הדסה עין כרם, בית החולים שערי צדק (צילומים: אבי חיון,שערי צדק)
בית החולים הדסה עין כרם, בית החולים שערי צדק (צילומים: אבי חיון,שערי צדק)

המאבק של הדסה ושערי צדק מתחדש: "משרד האוצר הפר את ההסכמים"

למעלה מחודש מאז שהושג הסכם תקציבי - הערב הודיעו מנהלי בתי החולים הציבוריים בארץ, בהם הדסה ושערי צדק, על חידוש המחאה לאחר שלטענתם ההסכם הופר: "ללא ודאות תקציבית - לא נוכל לשלם לספקים ולעובדים"

פורסם בתאריך: 7.3.21 17:31

המאבק של בתי החולים הציבוריים, בהם הדסה ושערי צדק, צפוי להתחדש: בהודעה שפרסמו הערב בתי החולים הציבוריים נטען כי משרד האוצר הפר את ההסכמים עימם, שהושגו רק לפני למעלה מחודש. מחר צפויים מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין ומנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין להכריז על צעדי מחאה חסרי תקדים: "ללא ודאות תקציבית – לא נוכל לשלם לספקים ולעובדים", מוסרים מנהלי בתי החולים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כפי שפורסם ב"כל העיר", מנהלי בתי החולים הציבוריים פתחו בתחילת חודש ינואר במאבק לתקצוב הוגן נוכח העומסים הכבדים במחלקות הקורונה, ולא רק. בין השאר הוקם מאהל מחאה מול משרד האוצר וצוותי הרפואה הפגינו. בסוף חודש ינואר, לאחר משא ומתן ממושך, בתי החולים הציבוריים – שערי צדק, הדסה, לניאדו, מעייני הישועה ושלושת בתי החולים בנצרת – המשפחה הקדושה, נצרת וסנט וינסנט, הגיעו להסכם מול משרד האוצר הכולל תוספת תקציבית ל-7 בתי החולים לכל שנת 2021. מדובר היה בתוספת של כ-960 מיליון שקלים, שיחולקו בין 7 בתי החולים, כאשר שערי צדק והדסה צפויים לקבל נתח גדול יותר, לעומת בתי החולים האחרים.


הבוקר, מול משרד האוצר - פרופ' עופר מרין, פרופ' זאב רוטשטיין (צילומים: דוברות הדסה, דוברות שערי צדק)

בהפגנה מול משרד האוצר – פרופ' עופר מרין, פרופ' זאב רוטשטיין (צילומים: דוברות הדסה, דוברות שערי צדק)


כעת, כאמור, לאחר שבתי החולים טוענים כי התקצוב טרם הועבר אליהם, הם מאימים בחידוש צעדי המחאה. "משרד האוצר הפר את ההסכם ומנסה לייצר בינינו הפרד ומשול על מנת לפעול מול כל בית חולים בנפרד", נמסר ממטה המאבק. "לאור הפרות ההסכם ואי הוודאות התקציבית, לא נוכל לשלם לספקים ולעובדי בתי החולים".

הערב התכנסו מנהלי בתי החולים הציבוריים כדי לדון בנקיטת צעדים חסרי תקדים, ומחר, שני, בשעה 10:00 תתכנס מסיבת עיתונאים מול משרד האוצר ובה יודיעו מנהלי בתי החולים הציבוריים על צעדי המחאה החריפים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אברהם

    בושה למדינה שדווקא לעובדי בתי החולים ובתי החולים הכל כך חיוניים וחשובים מעין כמותם אפילו יותר מהחברי כנסת והממשלה שמזלזלים באופן מחפיר בבתי החולים ובעובדי בתי החולים והספקים והחולים בפרט אשר אדון נתניהו ממשיך לשטות בציבור כמו ה"רוטציה שהבטיח לגנץ" בושה וחרפה לממשלה הזו שכך מזלזלת בבתי חולים על גבם של החולים ובני משפחותיהם, שהרופאים/ות האחים/יות ראויים לשבח ולהוקרה על כל טיפולם המסור והאחראי בחולים אפילו מענק היה צריך לתת להם על עמידתם המסורה והטיפול המסור, ואת ההבטחה שהממשלה הזו הבטיחה לסייע גם לא מקיימים בושה וחרפה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר