שלמה פטרובר (צילום: דוברות מד"א)
שלמה פטרובר (צילום: דוברות מד"א)

לאחר השנה הקשה במד"א ירושלים: מנהל המרחב שלמה פטרובר הודיע על סיום תפקידו

מנהל מרחב ירושלים במגן דוד אדום תת-מגן שלמה פטרובר הודיע היום על סיום תפקידו - בהודעה שהוציא לכלל הצוותים הוא כותב בין השאר: "עברנו ביחד רגעי שמחה וסיפוק, ורגעים של עצב"

פורסם בתאריך: 10.3.21 17:13

 

לאחר שנים בארגון: מנהל מחוז ירושלים במגן דוד אדום תת-מגן שלמה פטרובר הודיע היום, רביעי, על סיום תפקידו. פטרובר שימש בתפקיד מנהל המרחב במהלך העשור האחרון. כעת ימונה פטרובר לתפקיד ניהולי במטה מד"א.

"עובדים ומתנדבים יקרים – משפחה אהובה", כך כותב פטרובר בהודעה ששלח לכלל צוותי מד"א במרחב, "בתקופה האחרונה התלבטתי רבות, על המשך הנשיאה בעול התפקיד. לפני כמעט עשור (1.6.11) ולאחר תשע שנים בתפקיד סממ"ר, קבלתי את הזכות לנהל ולפקד על מרחב ירושלים – מרחב גדול, מורכב ומאתגר. מדובר בתקופה ארוכה, רבת עשייה, אינטנסיבית ולעיתים אף שוחקת", כך הוא מציין.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


פטרובר מוסר בהודעתו כי הוא יסיים את תפקידו ב-20.3.21. "עברנו ביחד רגעי שמחה וסיפוק, ורגעים של עצב,, הוא ממשיך וכותב, "יחד איתכם הצעדתי את המרחב להישגים רבים בכל התחומים. מרחב ירושלים היה וישאר מרחב מצטיין ומוביל במד"א, כל זאת בזכותכם – העובדים, המתנדבים ובעלי התפקידים המסורים – מצדיע לכם ולבני משפחותיכם".

פטרובר כותב כי מי שיחליף אותו בתפקיד מנהל מרחב ירושלים במד"א יהיה אורי שחם.


בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


גורמים במד"א מציינים כי פרישתו של פטרובר היא בין השאר תוצאה של שנה קשה שעברה על מד"א. השנה, כפי שפורסם, נחשפה פרשת בדיקות הקורונה הפיראטיות, שבמסגרתה לפי החשד בוצעו בדיקות קורונה פיראטיות, בעבורן נגבו מהנבדקים כסף בסכום כולל של עשרות אלפי שקלים, כל זאת תוך שימוש בערכות הבדיקה של מד"א. במוקד הפרשה עומד החשוד המרכזי – אבי חובב, סגן מנהל מרחב ירושלים במד"א. פרקליטות מחוז ירושלים העבירה בדצמבר האחרון לחובב כתב חשדות בגין עבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, גניבה, מעשה העלול להפיץ מחלה בנסיבות מחמירות והשמדת ראייה ושיבוש מהלכי משפט, זאת במסגרת הליך השימוע אליו קיבל זימון.

יש לציין כי צוותי מד"א עבדו לאורך כל השנה, מאז פרוץ משבר הקורונה, בחזית המערכה למיגור הנגיף. הפרמדיקים והחובשים ביצעו בדיקות קורונה וכעת, בימים אלה, הצוותים מתמקדים בביצוע מבצע החיסונים הענק נגד הקורונה ברחבי הארץ. מדי יום מוקמות ברחבי הארץ עמדות חיסון של מד"א לטובת כלל האוכלוסיה בישראל מעל גיל 16, ללא צורך בהזמנת תור מראש.

ממד"א נמסר ל"כל העיר": "במסגרת סבב מינויים שבוצע בארגון מסיים שלמה פטרובר את תפקידו כמנהל מרחב ירושלים וממונה לתפקיד ניהולי במטה מד"א".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יהודה א' - מרחב לכיש!

    איזה אורי שחם? עם חולם או עם שורוק? בכל מקרה ,שניהם תותחים!

  2. מושון

    אם כל הכבוד למדאדפקר יש בנות שירות ומתנדבים והם לוקחים כסף על מה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר