יהודה משי זהב (צילום: דוברות זק"א)
יהודה משי זהב (צילום: דוברות זק"א)

בשל העדויות שהתפרסמו נגדו: יהודה משי זהב ויתר על קבלת פרס ישראל; המשטרה תחל בבדיקת הטענות

בעקבות התחקיר שפורסם אתמול ב"הארץ", לפיו מייסד זק"א תקף מינית לכאורה ילדים, נערים ונשים - יהודה משי זהב החליט לוותר על קבלת פרס ישראל על מפעל מפעל חיים, למרות שהכחיש את הטענות נגדו

פורסם בתאריך: 12.3.21 21:02

יהודה משי זהב, מייסד ויו"ר זק"א, תושב ירושלים, החליט היום, שישי, לוותר על קבלת פרס ישראל למפעל חיים על תרומה לחברה ולמדינה, וזאת לאחר פרסום התחקיר אתמול, חמישי, ב"הארץ", לפיו משי זהב תקף לכאורה מינית ילדים, נערים ונשים.

לצד זאת, לאחר פרסום העדויות ב"הארץ", אגף המודיעין והחקירות במשטרה פתח בהליך בדיקה של הטענות. יש לציין כי משי זהב הכחיש את הטענות נגדו, ולדבריו "לדברים אין שחר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


משי זהב פרסם הודעה מוקדם יותר לחברי ארגון זק"א, שבו הוא כותב כי הוא יוותר באופן זמני על תפקיד יו"ר הארגון. "מתוך דאגה לארגון הקדוש אותו בניתי בשתי ידיים והכרה עמוקה בחיויותו למרקם החיים בארץ. אני מסיק את המסקנה המתבקשת מתוך הסערה הגדולה, גם כשעלילות אלו אינם מבוססים ונחזים יותר רכילות וסגירת חשבונות מולי", כך כתב משי זהב.

יש לציין כי התחקיר ב"הארץ" חשף שש עדויות של נערים, נערות ונשים שטענו כי הותקפו ונוצלו מינית על ידי משי זהב, תוך ניצול מעמדו. בתחקיר מצוין כי אנשי משמרת הצניעות בחברה החרדית ידעו על המעשים המיוחסים לו. כמו כן, המעשים הובאו לידיעת המשטרה, אך ככל הנראה זו התקשתה לשכנע את הנפגעים ואת הנפגעות להתלונן כנגדו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר