יהודה משי זהב (צילום: דוברות זק"א)
יהודה משי זהב (צילום: דוברות זק"א)

פרשת יהודה משי זהב: המשטרה פתחה בחקירה בחשד כי ביצע עבירות מין

בעקבות התחקיר שפורסם ב"הארץ": היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה פתחה הערב בחקירה נגד יהודה משי זהב בחשד לביצוע עבירות מין לכאורה. זק"א: "העדויות המתפרסמות מכווצות את הבטן"

פורסם בתאריך: 14.3.21 20:28

בעקבות התחקיר שפורסם ביום חמישי ב"הארץ", לפיו יהודה משי זהב תקף לכאורה מינית ילדים, נערים ונשים, במשטרת ישראל הוחלט הערב (ראשון) לפתוח נגדו בחקירה בחשד לביצוע עבירות מין לכאורה. החקירה הוטלה על היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לאחר פרסום התחקיר משי זהב, מייסד ויו"ר זק"א, תושב ירושלים, החליט לוותר על קבלת פרס ישראל למפעל חיים על תרומה לחברה ולמדינה, על אף שהכחיש את הטענות נגדו וטען כי "לדברים אין שחר".

משי זהב פרסם הודעה לחברי ארגון זק"א, שבה הוא יוותר באופן זמני על תפקידו כיו"ר הארגון "מתוך דאגה לארגון הקדוש אותו בניתי בשתי ידיים והכרה עמוקה בחיוניותו למרקם החיים בארץ. אני מסיק את המסקנה המתבקשת מתוך הסערה הגדולה, גם כשעלילות אלו אינם מבוססים ונחזים יותר רכילות וסגירת חשבונות מולי", כתב.

חברי הנהלת זק"א ווועד רבני הארגון פנו למתנדבים והבהירו הערב: "אחינו המתנדבים, אנו כותבים אליכם מדם לבנו. סערת אימים פוקדת אותנו ואלו שעות קשות וכואבות עבור כולנו. הפרסומים האחרונים היכו בתדהמה את כל משפחת זק"א והעדויות המתפרסמות מכווצות את הבטן ומחוללות סערת נפש גדולה בציבור כולו.

"זק"א אינה מותג, אלא ארגון קדוש אשר הוקם לפני 32 שנים והיא חלק מהלב הפועם של החברה הישראלית. לאורך השנים היו מתנדבי ועובדי הארגון אלו אשר התמודדו עם הקשות והכואבות שבטרגדיות אשר פקדו את עם ישראל ומדינת ישראל. עובדי ומתנדבי זק"א הפכו לא פעם לתקוותן היחידה של משפחות אשר ביקשו להביא את יקיריהן לקבר ישראל. דווקא ברגעים אלו אנו חייבים להישיר מבט אל המשימה הקדושה שנטלנו על עצמנו, לשליחות לה מצפים מאתנו החיים והמתים, ובני משפחתם. הם ורק הם סיפורה השלם של זק"א. איש לא ישלול את זכויותיו של איש בהקמת הארגון ובהפיכתו למפעל חיים של חסד, אך הארגון ושליחותו גדולים מסך חלקיו ואנו נמשיך ללא הפסקה בשליחות הקודש שלקחנו על עצמנו, והיא גדולה ועצומה יותר מכל אחד ואחד מאתנו. מפעל החיים החשוב שלנו ימשיך להיות החולייה המקשרת בין הקהילות השונות המרכיבות את עם ישראל.

"לצד הכאב והסערה אנו מקבלים עידוד ותמיכה רבה מאינספור גופים ציבוריים היודעים עד כמה מסור הארגון לשליחות  הלאומית, ועד כמה מחויבים מתנדביו ועובדיו למשימה. אני יודע שרגעים אלו קשים אך עלינו לזכור שאיש לא הטיל דופי וסרה במתנדבי הארגון ועובדיו. הנהלת הארגון והצוותים המקצועיים שמלווים אותנו בניהול האירוע עומדים לרשות כל אחת ואחד מכם בכל נושא או התייעצות. צוותי הליווי המקצועיים יסייעו וילוו בכל נושא העומד על הפרק. אנא, אל תהססו לפנות, אל תהססו להתייעץ, בכל שעה ובכל נושא וכמובן בדיסקרטיות מלאה ובחיסיון מוחלט. תודה לכם על מסירותכם וסבלנותכם. בזכותכם בעזרת השם נצא מחוזקים גם מהאתגר הנוכחי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איפה האמת?

    לא מכירה אותו אישית, אבל גם לי זה נראה יותר כמו סגירת חשבון מאשר האשמה עם בסיס. אולי נגלה יותר כשנראה מי יקח במקומו את פרס ישראל.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר