מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)
מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)

פציעתו הקשה של השף שלום קדוש: כתב אישום יוגש כנגד החשוד

הצהרת תובע הוגשה היום כנגד החשוד ששדד כסף מזומן לפני כשבועיים מרכבו של השף שלום קדוש, מה שהוביל לפציעתו החמורה. החשוד יואשם כי לאחר המקרה הוא נמלט מהמקום וניסה לשבש הליכים - הסיר את הבגד העליון אותו לבש והשליכו בפח אשפה

פורסם בתאריך: 5.4.21 14:17

משטרת ישראל סיימה את חקירת החשדות כלפי עלי אדקידק, כבן 40, החשוד באירוע אלימות, במהלכו נפצע קשה השף שלום קדוש. היום הוגשה הצהרת תובע מטעם פרקליטות מחוז ירושלים ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בירושלים עד ליום חמישי הקרוב, 8.4.21.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחקירת המשטרה עולה כי בתאריך 21.3 בשעות הצהריים הגיע החשוד אל תחנת הדלק בדרום העיר שם הבחין ברכב אשר נהגו המבוגר עוסק במילוי אוויר בגלגלי הרכב. החשוד חלף על פני הרכב הלוך ושוב תוך שבחן את סביבתו והביט אל תוך הרכב שחלון הנוסע הקדמי בו פתוח. "בשלב מסוים הכניס החשוד את פלג גופו העליון אל תוך הרכב ונטל מתוכו דבר מה ולאחר מכן החל ללכת מהמקום. באותה העת הבחין ככל הנראה בעל הרכב בחשוד והחל רודף אחריו מרחק קצר עד שהגיע אליו ואז הוטל אל רצפת האספלט ונחבל קשות", כך מתארים במשטרת ירושלים. "החשוד ניצל את המצב והמשיך את בריחתו מהמקום, תוך שהסיר את הבגד העליון אותו לבש והשליכו בפח אשפה שנקרא בדרכו. הקורבן פונה על ידי כוחות רפואה שהוזעקו למקום להמשך טיפול רפואי בבית החולים".

כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר" אדקידק יואשם גם בשיבוש הליכי חקירה ומשפט לאחר שסרטון חדש שהגיע למשטרה מוכיח כי אדקידק החליף בגדים במהלך מנוסתו מתחנת הדלק שבה אירע השוד, במטרה להטעות את החוקרים, בטענה כי כלל לא היה בזירת האירוע.

עוד נמסר היום מהמשטרה כי כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בבדיקת נסיבות המקרה ופתחו בחקירה ובסריקות אחר חשוד שהתברר כי ככל הנראה נמלט אל מקום מסתור תוך שבמסגרת החקירה פעלה המשטרה תוך הפעלת אמצעים שיביאו לאיתורו וכך אף נודע מקום הימצאו.



כעבור כשבוע ימים נעצר החשוד והועבר לחקירה במשטרה במהלכה הכחיש את מעורבותו במקרה על אף שהראיות שקיימות במשטרה הוכיחו אחרת. מעצרו הוארך מעת לעת תוך שהחשוד דבק בגרסתו עד שבשלב מסוים בחר לשמור על זכות השתיקה במהלך החקירה.

יש לציין כי מצבו הקשה של השף קדוש, שמאושפז בהדסה עין כרם, נותר ללא שינוי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חנה

    רפואה שלמה לשף שלום קדוש אמן ואמן. ולעבריין ימים שחורים אמן ואמן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר