תקיפת נהג האוטובוס קו 39 (צילום: ידידיה אפשטיין)
(צילום: ידידיה אפשטיין)

הלילה – שוב הותקף נהג אוטובוס בירושלים: "חייבים לעצור את הטירוף הזה"

נהג אוטובוס בקו 39 הותקף הלילה בגז פלפל בשכונת סנהדריה. ארגון נהגי האוטובוסים: "קלות בלתי נסבלת; דם הנהגים אינו הפקר"

פורסם בתאריך: 6.4.21 08:02

האלימות כלפי נהגים בתחבורה הציבורית נמשכת: נהג אוטובוס בקו 39 הותקף הלילה בגז פלפל על ידי עובר אורח בשכונת סנהדריה. סביב הנהג, שהיה בדרכו לאזור בנייני האומה, התגודדו כמה מתפרעים, הנהג נזקק לטיפול רפואי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



אין זו הפעם הראשונה שבה  מותקף נהג אוטובוס בירושלים. כפי שפורסם ב"כל העיר" במהלך ערב חג פורים, נהג אוטובוס בקו 72 משכונת רמות לגילה הותקף על ידי מספר צעירים בדרך חברון. לפי החשד הצעירים השליכו לעבר הנהג חפצים, ריססו גז פלפל לעברו, ניפצו את שמשת האוטובוס והציתו נפצים. הצעירים התפרעו בתוך האוטובוס בתגובה לסירובו של הנהג לעצור בתחנה מסוימת. שניים מהמעורבים באירוע האלים נעצרו על ידי המשטרה – מדובר בקטין תושב העיר וצעיר כבן 20.

בארגון נהגי אוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מציינים כי "מקרה זה מצטרף לעלייה התלולה בתקיפות הנהגים בזמן האחרון. על פי נתוני ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית, בשנת 2020 חוו הנהגים  3,644 מקרי אלימות פיזית. בפועל, המספר גבוה בהרבה שכן רק 47 אחוזים מהמקרים דווחו. בנוסף לכך, 40 אחוזים מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020 (19 אחוזים מהם דיווחו על 3 ויותר מקרים)".

בארגון מוסרים כי "שוב נהג אוטובוס מותקף בקלות בלתי נסבלת. הגיע הזמן שנהגי האוטובוסים יוכרו כעובדי ציבור וכל תקיפה מעין זו תגרור עונשים כבדים. דם נהגי אוטובוס אינו הפקר ועל גורמי האכיפה לעצור את הטירוף הזה".



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בטלנותם אמונתם

    לא עובדים
    לא לומדים
    לא מתגייסים
    לא תורמים
    לא משלמים מיסים
    רק נזק החרדים האלה עושים

  2. שמחה

    לא בסדר, אבל הנהגים עושים מה שהם רוצים, במיוחד בקווים האלה, אני לא פעם הלכתי ברגל מרחקים כי הנהג לא עצר בתחנה למרות שצילצלתי ואמרתי לנהג לפני התחנה שיעצור לי בתחנה הבאה, ואני גם התעצבנתי על נהג שלא עצר לחייל למרות שהיה בתחנה, הוא עצר בתחנה והעלה נוסעים וברגע שהוא ראה את החייל בא לכיוונו אז הוא סגר את הדלת ונסע וראיתי שהוא עשה זאת בכוונה, זה היה נהג בקו 72, לא צריך אלימות אבל נהג שעושה מה שהוא רוצה ומתעלל בנוסעים ולא עושים לו כלום זאת גם בעיה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר