שמעון הלר ז"ל, נחל פרת (צילום: באדיבות המשפחה, דוברות זק"א)

מותו של שמעון הלר ז"ל בנחל פרת: העצור הנוסף – חשוד כי נמלט מהזירה לאחר הטביעה

חקירת הטביעה למוות של הנער שמעון הלר ז"ל בנחל פרת - הלילה נעצר חשוד נוסף, מנהל הישיבה, שנחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות; ל"כל העיר" נודע כי החשוד נמלט לאחר טביעת הנער מהזירה

פורסם בתאריך: 13.4.21 15:22

במסגרת חקירת טביעת הנער שמעון הלר ז"ל, בן ה-15, בנחל פרת בשבוע שעבר – הלילה נעצר לחקירה חשוד נוסף – תושב ירושלים, בן 40, שמשמש מנהל הישיבה, שבה למד הנער. החשוד הנוסף נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות. הבוקר, שלישי הוארך מעצרו בבית משפט השלום בירושלים עד ליום ראשון, 18.4.21.

כפי שפורסם ב"כל העיר" הנער ככל הנראה קפץ למים ושם מצא את מותו – הוא נמשה מקרקעית הנחל, כשהוא מחוסר הכרה, ופונה על ידי מסוק צבאי לבית החולים הדסה עין כרם תוך ביצוע פעולות החייאה. הצוות הרפואי בהדסה נאלץ לקבוע את מותו. לאחר הטביעה נעצר רב הישיבה נחמן גולדבלום בחשד לגרימת מוות ברשלנות, ולאורך כל החקירה הוא שמר על זכות השתיקה. אתמול, שני, הוארך מעצרו של גולדבלום בפעם השלישית, וזאת לאחר שנערך עימות בינו לבין מדריך הטיול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בפתח הדיון להארכת מעצרו של החשוד הנוסף – מנהל הישיבה, אמר נציג המשטרה, רס"מ שי הראל, כי מנהל הישיבה "חשוד בכך שארגן טיול בנחל פרת, בטיול היו תלמידים מהישיבה – ישיבת חכמה ודעת בירושלים. במהלך הטיול טבע למוות אחד התלמידים, בין היתר בשל רשלנות החשוד. הוא חשוד כי לאחר האירוע הוא נמלט מהזירה והיה חלק משיבוש הראיות במקום ולאחר מכן".

סנגורו של מנהל הישיבה עו"ד נדב גדליהו הציג בבית משפט השלום את גרסתו של מנהל הישיבה ואמר בין השאר כי "הם היו בנחל, ואמרו כי חילצו את כל האנשים, והוא מסר הסבר מדוע הוא עזב את המקום – הוא עזב בהוראת המשטרה".

בתגובה, דחה נציג המשטרה את דבריו של סנגורו: "לאיש לא נאמר לעזוב את המקום, מאחר והייתי בזירה".

במהלך הדיון אישר נציג המשטרה כי מנהל הישיבה חשוד בין השאר בכך שהוא תיאם גרסאות עם נחמן גולדבלום.

בתום הדיון, הורתה שופטת בית משפט השלום בירושלים עדי בר טל על הארכת מעצרו של מנהל הישיבה בשישה ימים, וציינה בין השאר כי "מדובר בחשוד שהינו כאמור ראש ישיבה, אחראי על הקטינים הנמצאים תחת השגחתו ופיקוחו. עורך דינו של החשוד טוען כי הטיול היה של הקהילה ולא של הישיבה, ועל כן לא היה צורך באישור של משרד החינוך ליציאה לטיול זה אשר נערך בחופש בין הזמנים – טענה זו מצריכה בדיקה וכמובן מחזקת את החשש משיבוש המשך החקירה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר