המפגינים והמפגינות מול בניין פרקליטות המדינה (צילום: פרטי)
הבוקר - המפגינים והמפגינות מול בניין פרקליטות המדינה (צילום: פרטי)

אי הרשעת הנאשם באונס בת ה-4.5: עשרות הפגינו מול הפרקליטות וקראו להגיש ערעור. צפו

ארבעה ימים לפני המועד האחרון להגשת הערעור: עשרות מפגינים ומפגינות מחו הבוקר מול פרקליטות המדינה וקראו לפעול נגד אי הרשעתו של הנאשם באונס בת ה-4.5 מירושלים

פורסם בתאריך: 25.4.21 12:07

הבוקר, מול פרקליטות המדינה בירושלים ברחוב צאלח א-דין, התקיימה הפגנה גדולה בהשתתפות עשרות אנשים – המשתתפים קראו לפרקליטות להגיש ערעור נגד אי הרשעתו של אברהם לשם, הנאשם באונס בת ה-4.5, ולהגיש ערעור על קלות העונש שקיבל. "דורשים ערעור, דורשים צדק", זעקו המפגינים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



כפי שפורסם ב"כל העיר" אברהם לשם נאשם באונס בת 4.5 בחצר בית כנסת בירושלים, אך לבסוף הורשע בעבירה של מעשה מגונה. לשם, בן 27, תושב קצרין, שהגיע לירושלים לפני כשנתיים לאחד מבתי הכנסת בירושלים – בחצר המתחם הוא הבחין בילדה, ששיחקה, ותקף אותה מינית. חרף הראיות הפרונזיות שכללו בין השאר D.N.A שלו, שאותר על השמלה של הילדה ועדות קוהרנטית מצד הילדה במשטרה, הרכב השופטים בראשות השופטת רבקה פרידמן-פלדמן בבית משפט המחוזי בירושלים זיכה את הנאשם מעבירות האינוס, וכאמור, הרשיע אותו בביצוע עבירת מעשים מגונים בלבד. העונש שנגזר עליו הוא שלוש שנים וחצי מאסר בפועל.

יום ה-30.4.21 הוא המועד האחרון שבו ניתן להגיש ערעור, וככל שידוע למפגינים עד כה בפרקליטות לא החליטו האם להגיש ערעור.

חבר מועצת עיריית ירושלים יהונתן יוסף (מאוחדים), שהשתתף הבוקר במחאה מסר, "אני מזועזע מכך שהפרקליטות מתמהמהת כשנותרו ארבעה ימים לערעור על ה'עונש' שקיבל הפדופיל. מקווה שההגיון יגבר והצדק יעשה. המאבק חוצה מגזרים וכולם מצפים שהפרקליטות תגיש ערעור על קלות העונש".

לפני פחות מחודש וחצי פורסם ב"כל העיר" כי בפרקליטות שוקלים לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים, שלא להרשיע אותו בעבירת אינוס, אך, כאמו, טרם התקבלה החלטה.

הוריה של הילדה החליטו לצאת במאבק ציבורי. בשיחה עם "כל העיר" סיפר אביה של הילדה בין השאר כי "בכתב האישום היה סעיף של עבירת אינוס ומעשים מגונים לילדה בת 4.5, אבל ככל שהתקדם המשפט, השופטים בחרו לטמון את הראש בחול, או כפי שאמר הפרקליט 'התעצלו', ולמרות העדות המהימנה של הבת שלי עם חוקרת ילדים, שפירטה מאוד את פרטי המקרה בצורה מדהימה, השופטים בחרו לא לייחס לזה רצינות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. בית משפח

    אם הקורבן היה בת או נכדה של שופט , הסיפור היה נגמר אחרת ..
    צריך גם לבדוק אם לסוטה, כן יש איזה קירבה משפחתית לבית המשפט

  2. עדית

    גזר דין כל כך קצר יאפשר לו לאנוס ילדים נוספים, כפי שהוא כבר עשה קודם (יש תלונות נוספות). אז איפה ההגנה של המדינה על ילדיה? הפרקליט/פרקליטה שלא יערער ישא זאת על אחריותו כל חייו!

  3. אכזבה כעס ותיסכול

    מערכת משפט בפשיטת רגל. D9 לא יעזור צריך לפרק את המערכת להוציא את השופטים עם פסקי דין הזויים את עורכי הדין מהפרקליטות העצלנים ולחדש כוחות. שופטים עם "סחבת" לקנוס. ותמיד תמיד לברר מה הקשרים בין נאשמים למערכת. עצוב שאבן היסוד לחברה הפכה לפירורים של חוסר צדק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר