עו"ד אלי מלכה, היועץ המשפטי לעירייה, בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילומים: ג'קי לוי, שלומי כהן)
עו"ד אלי מלכה, היועץ המשפטי לעירייה, בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילומים: ג'קי לוי, שלומי כהן)  

פרשת ההעסקה הפוגענית של היועמ"ש אלי מלכה: עיריית ירושלים לא תערער על פסק הדין

ל"כל העיר" נודע כי עיריית ירושלים לא תערער על החלטת בית הדין האזורי לעבודה, שקבע כי עליה לשלם לסגנית היועמ"ש כ-150,000 שקלים בגין העסקה פוגענית מצידו של היועץ המשפטי אלי מלכה

פורסם בתאריך: 5.5.21 11:22

ל"כל העיר" נודע כי עיריית ירושלים לא תערער על פסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה, לפיו עליה לפצות את סגנית היועץ המשפטי לעירייה עו"ד אילנית מיכאלי בכ-150 אלף שקלים, בגין העסקה פוגענית והתעמרות. מדובר בפסק דין שקבע כי היועץ המשפטי לעירייה אלי מלכה נטל מעו"ד מיכאלי את סמכויותיה, פגע במעמדה והשפיל אותה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כפי שפורסם ב"כל העיר", לאחר שהתקבל פסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה לפני כחודשיים חצי בעניינו של היועמ"ש אלי מלכה, בעירייה פנו בתחילת חודש מרץ בבבקשה לקבלת חוות דעת חיצונית מהשופט בדימוס ומבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא, על הליך הערעור שהיא שוקלת להגיש כנגד פסק הדין.

השופט בדימוס שפירא המליץ בחוות הדעת שהגיש, שלא לערער על החלטת בית הדין לעבודה. העירייה מתכוונת לפעול בהתאם להמלצתו ולא תגיש ערעור.

יודגש כי דמי הפיצויים על סך 150 אלף שקלים לסגנית היועמ"ש לעירייה עו"ד מיכאל, בגין התעמרותו והתנהלותו הפוגענית של היועמ"ש מלכה, ישולמו מהקופה הציבורית, כספי העירייה, ולא מכיסו הפרטי.

כזכור, בפסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה נפסק בין השאר בעניין התנהלותו של מלכה ביחס לסגניתו עוו"ד מיכאל כי "לא רק שמעמדה של התובעת כמנהלת מחלקת התכנון והבנייה הלכה למעשה, נפגע, וסמכויותיה ניטלו ממנה, אלא שעו"ד מלכה לא הסתיר כי נטל ממנה את סמכויותיה, עקב 'בעיה' ו'תקלה' כלשונו, ולמעשה בחר להלבין את פניה ברבים, תוך השפלתה וביזויה".

במענה לפניית "כל העיר" – מהעירייה נמסר בתגובה כי "עיריית ירושלים קיבלה לידיה את המלצת השופט ומבקר המדינה בדימוס שפירא, שלא לערער על החלטת בית הדין לעבודה בסוגיה זו, וכך תפעל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יודע דבר

    גם במינהלים הקהילתיים יש דברים כאלה. בבקשה תבדקו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר