העבודות בחניון שז"ר (צילום: באדיבות מוריה)
העבודות בחניון שז"ר (צילום: באדיבות מוריה)

הזינוק בשנת הקורונה בירושלים: עשרות פרויקטים עירוניים בוצעו בהיקף של 2.3 מיליארד שקלים

דווקא בשנת הקורונה הואצו העבודות בפרויקטים עירוניים ברחבי ירושלים - חברת מוריה מוסרת כי היא סיימה את שנת 2020 עם היקפי ביצוע על סך של כ-2.3 מיליארד שקלים, ולדבריה מדובר בגידול של כ-44 אחוזים בהשוואה ל-2019

פורסם בתאריך: 26.5.21 17:38

הצד הטוב של שנת הקורונה – במהלך שנת 2020, בעת הסגרים שהוטלו בשל החשש מהתפשטות הנגיף הואצו עבודות התשתית ברחבי ירושלים. בחברת מוריה, שאחראית על ביצוע העבודות העירוניות בירושלים, מציינים היום (רביעי) כי החברה סיימה את שנת 2020 עם היקפי ביצוע על סך של כ-2.3 מיליארד שקלים, מדובר בגידול של כ-44 אחוזים בהשוואה להיקף הפעילות בשנת 2019 – ולדברי ראשי החברה מדובר ב"זינוק מרשים של כ-200 אחוזים תוך חמש שנים".

כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כחמישה חודשים – במהלך שנת 2021 יתבצעו עבודות תשתית בהיקפי ביצוע בסך 2.2 מיליארד שקלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אמש (שלישי) אישר דירקטוריון חברת מוריה, בראשות ראש העיר משה ליאון, את הדוחות הכספיים של מוריה לשנת 2020. מהדוחות הכספיים עולה כי בשנה החולפת ביצעה וניהלה חברת מוריה פרוייקטי תחבורה, פיתוח תשתיות, פיתוח אורבני והקמת מבני חינוך ומבני ציבור ועוד.

במוריה מציינים כי בשנת 2019 הסתכם היקף ההשקעה בפרויקטים ברחבי העיר בכ-1.6 מיליארד שקלים, וכן מצוין בעלייה משמעותית של כ-200 אחוזים תוך חמש שנים, אל מול היקף הביצוע שלה בשנת 2016 שהסתכם בכ-720 מיליון שקלים.


פרויקט הגבעה הצרפתית (הדמיה: מור דגן, באדיבות מוריה)

פרויקט הגבעה הצרפתית (הדמיה: מור דגן, באדיבות מוריה)


בין הפרויקטים המרכזיים אותם ביצעה וקידמה חברת מוריה בשנת 2020: ביצוע עבודות התשתית של הרכבת הקלה (אינפרא 1) – רשת ה-JNET: הארכת הקו האדום (הקו הקיים) והקמת הקו הירוק, פרויקט מחלף סחרוב החדש והרחבת כביש 1, פרויקט ההפרדה המפלסית בצומת הגבעה הצרפתית, פרויקט הכניסה לעיר – שדרות שז"ר, פרויקט הכפלת כביש המנהרות (60), פרויקט הכביש האמריקאי, הקמת נתיבי תחבורה ציבוריים, הקמת חניון ומסוף האוטובוסים (חניון 4/9) בצפון ירושלים, חניוני 'חנה וסע', הקמת מבני חינוך ומבנים ציבוריים שונים ברחבי העיר, קידום פרויקטים לפיתוח שכונות, הקמת גני משחקים חדשים, פארקים וגינות ציבוריות, מגרשי ספורט, הקמת מערך שבילי אופניים ושבילי הליכה, שדרוג רחובות ועוד.

ראש העיר ליאון מסר כי "בשנה החולפת שמו עיריית ירושלים וחברת מוריה דגש גדול על פיתוח וקידום תשתיות ברחבי העיר, והיקפי הפעילות שמוצגים כאן היום הם הראיה לכך. נמשיך לפעול לקידום התשתיות בכל העיר, לפתח ולהשקיע את הכספים לרווחתם של כלל תושבי ירושלים והבאים בשעריה".

גלעד בר-אדון, מנכ"ל חברת מוריה: "הדוחות הכספיים של החברה לשנת 2020 אשר אושרו על-ידי דירקטוריון מוריה משקפים את היקף פעילותה האדיר של החברה ברחבי ירושלים, ואת תרומתה הניכרת בפיתוחה של העיר. היקף הביצוע של מוריה בשנה החולפת מהווה ציון דרך חשוב בתולדות החברה, ונדבך נוסף בביסוסה כאחת החברות העירונית הגדולות והמובילות בישראל".



 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נגה

    ממש נפלא!! את כל ההווה הוא מכר בשביל עתיד מפוקפק לדירות רפאים הללויה!!!

  2. שונאת חזירי נדלן, ומחריבי בתים לשימור

    הנושא החשוב ביותר בעיר
    חזות פני העיר!
    שדרוג רחובות ברמה גבוהה, שתילת עצים ודשא ופרחים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר