עבודות ברחוב עין גדי (צילום: דבורה גריינימן)
עבודות ברחוב עין גדי (צילום: דבורה גריינימן)

"העירייה חייבת לדאוג לבטיחותנו": בארנונה מתלוננים על עבודות התשתית

עבודות תשתית להקמת מדרכה חדשה ברחוב עין גדי שבשכונת ארנונה נמשכות כבר מספר חודשים. הדיירים ברחוב מתלוננים על היעדר נגישות למעבר בטוח להולכי רגל, לילדים, לנכים ולהורים עם עגלות

פורסם בתאריך: 23.8.21 09:23

עבודות התשתית להקמת מדרכה חדשה ברחוב עין גדי שבשכונת ארנונה גורמות, כך לטענת דיירי הרחוב, לחסימת המדרכות למעבר בטוח להולכי רגל, למבוגרים, לנכים ולהורים עם עגלות. מתלונות שהגיעו ל"כל העיר" עולה כי העבודות נמשכו כבר מספר חודשים, וכתוצאה מכך ישנו מעבר צר מאוד להולכי הרגל שנאלצים לרדת אל הכביש כדי לעבור ברחוב.

"לפני כחודשיים, העירייה החלה לבצע עבודות תשתית להקמת מדרכה חדשה ברחוב עין גדי. בעקבות כך, ישנן חפירות ועבודות מסיביות באזור", מספרת בשיחה עם "כל העיר" דבורה גריינימן, שמתגוררת ברחוב עין גדי. "מה שקורה הוא שהעירייה עשתה מסלול חלופי להולכי רגל, אבל הוא צר מאוד ולא ניתן לעבור דרכו. מדובר בציר סואן עם תנועה ערה מאוד אשר חולפות בו משאיות, אוטובוסים ומכוניות רבות – כך שזה ממש לא בטיחותי. יכלו לעשות מסלול חלופי בחלק שהם סיימו כבר לשפץ ולא עשו את זה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


"בנוסף, חולפים באזור ילדים קטנים, מבוגרים, הורים עם עגלות וזה לא הגיוני ללכת על הכביש", מוסיפה גריינימן. "חשבנו שהעבודות יסתיימו מהר, אבל המצב יותר גרוע. המסלול הצר פולט אותנו ישר לתוך הכביש. צריך לטפל בזה בהקדם האפשרי – ארנונה זו שכונה מרכזית ועמוסה, במיוחד רחוב עין גדי. העירייה חייבת לדאוג לבטיחות התושבים".

לדברי גריינימן, היא ודיירים אחרים פנו למוקד 106 של עיריית ירושלים והתלוננו על נושא הבטיחות. אולם לדבריה פניות הדיירים לא נענו. "אני ושכניי פנינו למוקד וטרם קיבלנו תשובה. אמרו לנו שיפנו לקבלן ולצערי לא חזרו אלינו. להבנתי, יש שלושה קבלנים שעושים את העבודה אבל הבעיה שהם לא מסונכרנים ולא עובדים ביחד – אלא כל אחד עושה את החלק שלו ואנחנו אלה שסובלים".

"מילא הלכלוך, הרעש והאבק – אנחנו מבינים שצריכים להחליף ולשפץ מדרכה, אבל לפחות שתהיה דאגה בסיסית לשלום הולכי הרגל, שלא יצטרכו לעבור על פני הכביש הסואן. אין ברירה אחרת, אלא לעשות דרך חלופית זמנית יותר בטוחה", מסיימת גריינימן.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים, באמצעות אגף תחבורה ותשתיות, מבצעת בימים אלו עבודות לשדרוג לרח' עין גדי, שקדם להן הליך שיתוף ציבור רחב שארך כמעט שנה, ובמסגרתן יבוצעו פעולות לשדרוג וחידוש תשתיות שונות, עבודות לשדרוג נראות המרחב הציבורי וכן עבודות להגברת בטיחות כלל משתמשי הדרך. בהתאם להנחיות מהנדס התנועה והמשטרה, מדרכות בביצוע יגודרו ותנועת הולכי הרגל תופנה למדרכה הנגדית, כדי לשמור על בטיחות הולכי הרגל. הקבלן ומנהל הפרויקט עושים את מירב המאמצים לאפשר תנועה נוחה ובטוחה, ואף מאפשרים תנועה במקטעי מדרכות בהן העבודה הסתיימה, ככל שהדבר מתאפשר. יצוין כי קיים מעבר רציף ובטיחותי לכל אורך הרחוב במדרכה הדרומית, וכי בשבוע הבא צפוי להיפתח הצד הצפוני במלואו, לאחר סיום עבודות הריצוף".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר