עמדות דיגום מהירות של מד"א (צילום: דוברות מד"א)
עמדות דיגום מהירות של מד"א (צילום: דוברות מד"א)

מגבלות התו הירוק הוחמרו: היכן תוכלו לבצע בדיקות מהירות בירושלים?

במסגרת המגבלות החדשות שהוטלו, יש צורך להציג כמעט בכל מקום תו ירוק למתחסנים או בדיקת קורונה שלילית מגיל 3 ומעלה. החל מהבוקר יוצבו עמדות דיגום מהירות ברחבי העיר. רשימת העמדות, שעות הפעילות והדרכים לקבוע תורים בפנים

פורסם בתאריך: 18.8.21 08:08

העלייה בתחלואת הקורונה, עם מספר יומי של למעלה מ-8,000 נבדקים, ובעיקר הרצון לצלוח את הגל הרביעי של הקורונה ובעיקר את פתיחת שנת הלימודים וחגי תשרי ללא סגרים, הובילו את הממשלה להחריף את המגבלות שמוטלות בכניסה לאירועים המוניים, מופעים, חתונות, מסעדות ועוד. החל מהבוקר, כך על פי ההחלטה, חלה חובת הצגת תו ירוק למתחסנים או תוצאת בדיקת קורונה שלילית למי שאינו מחוסן מגיל 3 ומעלה.

כידוע, בשל הרצון לעודד חיסונים, הוחלט כי הבדיקות לילדים בגילאי 12-3, שאינם יכולים להתחסן, יהיו בחינם – בין אם הן בדיקות מהירות ובין אם הן בדיקות PCR שתקפות ל-72 שעות. לא מחוסנים מעל גיל 12 ייאלצו, כך על פי החלטת הממשלה, לשלם מכיסם על הבדיקות.

כדי לסייע לתושבים הוחלט על פריסה רחבה של עמדות דיגום מהירות, וברחבי ירושלים יוצבו מספר עמדות דיגום מהירות של מד"א. יצוין כי ישנם גורמים נוספים פרט למד"א שמבצעים בדיקות מהירות, אולם אלו הן בדיקות בתשלום לכלל הגילאים נכון להבוקר.

עמדות הדיגום המהירות בירושלים ושעות הפעילות:

הגן בוטני, רח' זלמן שניאור 1, בין השעות 21:00-16:00.

גן החיות התנכ"י, בין השעות 16:00-9:00.

תחנת מד"א ברח' המ"ג 7, בין השעות 20:00-10:00.

מוזיאון המדע, שדרות המוזיאונים, בין השעות 17:00-9:00.

תחנת מד"א מקור חיים, בין השעות 18:00-12:00.

מתנ"ס גילה, רח' ורדינון 14, בין השעות 18:00-10:00.

מתחם סינמה סיטי, שד' יצחק רבין, בין השעות 18:00-10:00.

עין יעל, בין השעות 20:00-16:00.

פיס ארנה (ליד ארומה), רח' דוד בנבנישתי 1, בין השעות 18:30-8:30.

פסגת זאב, אולם פיס בית הספר טדי, רח' סיירת דוכיפת 4, בין השעות 20:00-16:00.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ממד"א נמסר כי "בממשלה הוחלט להרחיב את התו הירוק לכל ענפי המשק לילדים מגיל 3. לבקשת משרד הבריאות, מגן דוד אדום מעבה את מערך הבדיקות המהירות והחל מיום רביעי בבוקר יפעילו במד"א כ-150 עמדות בדיקה מהירה (אנטיגן) ברחבי הארץ. הבדיקות המהירות (אנטיגן) מיועדות למי שאינו מחוסן או מחלים, מספקות תשובה בתוך כרבע שעה ומאפשרות ניפוק תו ירוק של משרד הבריאות למשך 24 שעות".

עוד מציינים במד"א: "אדם הנדרש לבדיקת קורונה מהירה (אנטיגן) יתאם תור באופן דיגיטלי בטלפון 3101* ע"י המענה הקולי האוטומטי או באמצעות קישור שישלח במסרון, ויגיע לבצע את הבדיקה באחד ממוקדי הבדיקה המהירה של מגן דוד אדום ברחבי הארץ. תוצאות הבדיקה יועברו ישירות למשרד הבריאות, לקופות החולים ולמטופל עצמו במסרון, ויאפשרו זכאות לתו ירוק למשך 24 שעות על מנת להשתלב באירועים ציבוריים בהתאם לדרישות התו שמתעדכנות מעת לעת עפ"י הנחיות משרד הבריאות".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "עם הרחבתו של התו הירוק ובצל הנגיף, אנו מפעילים בשיתוף משרד הבריאות את מערך הבדיקות המהירות בכ-150 תחנות מד"א ומוקדים מרכזיים ברחבי הארץ, אשר יאפשרו לאזרחי ישראל – בניהם ילדים רבים, להמשיך בחיי שגרה וליהנות מאירועים ומפעילויות שדורשות תו הירוק".



לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שמרו על עצמכם

    עד עכשיו עשיתי בדיקות דרך קופ"ח ולא דרשו תשלום. אבל התורים ממש ארוכים וזה מוזר ששולחים אנשים לחכות בתור עם אחרים שיכולים להיות נשאים…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר