מתחם חיסונים לקורונה בגבעתיים (צילום: הדס פרוש)
מתחם חיסונים לקורונה (צילום: הדס פרוש)

קורונה בירושלים: גם הערב – לקראת החזרה ללימודים וחגי תשרי – מבצע חיסונים בכיכר ספרא

הגל הרביעי של הקורונה: הערב, רביעי - מבצע חיסונים מיוחד לגילאי 50 ומעלה ולבני נוער בגילאי 18-12. המטרה - לשמור שירושלים לא תהפוך לאדומה לפני החגים

פורסם בתאריך: 17.8.21 09:11

עדכון אחרון: 18.8.21 16:27

מבצע חיסונים ענק יוצא לדרך בירושלים: עיריית ירושלים החלה במבצע חיסונים מוגבר לקראת החזרה ללימודים וחגי חודש תשרי. מבצע החיסונים מיועד לבני 50 פלוס ונוער בגילאי 18-12.

מבצע החיסונים מתקיים בצל המתווה החדש לחזרת בני הנוער לחטיבות הביניים ובתי הספר התיכוניים ב-1 בספטמבר. כידוע, כפי שפורסם, המתווה החדש של משרד החינוך בלחץ של קבינט הקורונה קובע כי תלמידי כיתות ח' עד י"ב ביישובים אדומים שמספר המתחסנים בהם הוא נמוך מ-70 אחוז יילמדו באמצעות הזום ולא פרונטלית בכיתות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מבצע החיסונים, חשוב להדגיש, יתקיים לכלל חברי קופות החולים הערב (רביעי, 17.8) בין השעות 18:00 עד 2:00 ברחבת כיכר ספרא. כל תושבי ירושלים בגילאי 18-12 ומעל 50 רשאים להגיע למתחם החיסונים ללא צורך בהזמנת תור מראש.

מעיריית ירושלים נמסר כי "לקראת חגי תשרי והחזרה ללימודים יוצאת עיריית ירושלים במבצע חיסונים אינטנסיבי ומרוכז לבני 50 פלוס ונוער מעל גיל 12 מכלל המגזרים. יודגש כי ילדים מעל גיל 12 ועד גיל 18 חייבים להצטייד באישור הורים. כל מתחסן מחוייב להציג תעודה מזהה".


 

חיסוני קורונה בירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

חיסוני קורונה בירושלים (צילום: דוברות עיריית ירושלים)


ראש העיר משה ליאון: "אני קורא לכל תושב ותושבת ירושלים להגיע ולהתחסן! אנו עומדים בפני החגים ובפני פתיחת שנת הלימודים והחיסונים יעזרו לנו לבלום את התפשטות הקורונה ויזרז חזרה מלאה לשגרה. אל תהססו. תגיעו".

כידוע, כפי שפורסם, העלייה בתחלואת הקורונה מדאיגה מאוד את קברניטי המדינה ואת כלל המגזרים במשק. מבצע החיסונים היזום נועד כדי להשאיר את ירושלים מחוץ למעגל הערים האדומות – מעגל שרק הולך וגדל עם כל יום שחולף.

בתוך כך, במערכת החינוך בירושלים ובכלל עושים מאמץ כביר כדי לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, קרי ב-1 בספטמבר וללא קפסולות. במקביל, מגוון רחב של בעלי עסקים בירושלים מביעים דאגה עמוקה מהדיבורים על סגר אפשרי לקראת חגי תשרי, כשהחשש הכבד הוא מסגירת השווקים, הקניונים והמסחר.

כידוע, כפי שפורסם הבוקר ב"כל העיר", ציון הרמזור של ירושלים עומד על 6.6, והעיר צבועה בצבע כתום. אחת הסיבות המרכזיות היא אחוז נמוך של מתחסנים – שעומד בירושלים על כ-55 אחוז בחיסון ראשון וקצת פחות מ-50 אחוז בחיסון שני.



לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר